Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=53933

روند ثبت نام سجام در آگاه اکسپرس

ببخشید من دیروز به صورت آنلاین کد بورسی رو ثبت نام کردم بخش توضیحات سجام و احراز هویت متوجه نشدم من باید دوباره در سجام ثبت نام کنم یا کدی که شما می‌فرستین برای احراز هویت کافی هست؟

  • ۱۱پاسخ
  • ۸۵۹۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۱پاسخ

11 پاسخ به “روند ثبت نام سجام در آگاه اکسپرس”

  1. احد حاجی دیزجی گفت:

    سلام من دیروز ثبت نام کردم و نام کاربری و رمز عبور با موفقیت ثبت شد ولی الان خطا میده و مبگه اشتباه و من نمبتونم وارد بشم

    ۱

    بهترین جواب

  2. Tahere گفت:

    سلام ببخشید من درسامانه آگاه اکسپرس ثبت نام کردم و پیامی هم دریافت کردم ک برای احراز هویت و کد بورسی ب دفاتر پیشخوان مراجعه کنید. ولی وقتی ب دفترپیشخوان رفتم ازم کد ده رقمی خواستن من کد ده رقمی دریافت نکردم باید چیکارکنم

    ۷

    بهترین جواب

  3. حسین گفت:

    سلام
    برای فروش سهام پیام خطا شناسه بورسی اعلام میشود راهنمایی فرمایید شناسه بورسی راکجای سایت آگاه میشه دریافت کرد

    ۲

    بهترین جواب

  4. مهرداد گفت:

    سلام.ببخشید من در سامانه سجام ثبت نام کردم و کدمعاملاتی برام اومد.
    واسه خرید و فروش و فعالیت تو کارگزاری آگاه چیکار باید کنم؟

    ۴

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که به تازگی وارد بازار بورس شده اید می توانید با خرید عرضه های اولیه شروع به انجام معاملات نمائید و همینطور آموزش های لازم جهت ورود موفق به بورس و موفقیت در بازار بورس الزامی می باشد. برای خرید عرضه اولیه به مطلب چگونه ۲ روز زودتر عرضه اولیه بخریم؟ و برای شروع آموزش پیشنهاد می کنیم در تورهای آموزشی رایگان که در هفته برگزار می شود شرکت کنید . همچنین می توانید از مطالب بلاگ, ویدئو های آموزشی و کلاس های آموزشی رایگان بهره مند شوید.با مراجعه به "ویترین باشگاه " میتوانید از برنامه آموزشی آگاه مطلع شوید.

      ۵
  5. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    اگر در زمان ثبت نام در سامانه آگاه اکسپرس، در مرحله سجام با پیام "ثبت نام با موفقیت انجام شد" برخوردید، دیگر نیازیبه ثبت نام جداگانه در سامانه سجام نیست. در غیر اینصورت شما باید با هزینه خود در سایت سجام ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

    ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: