Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=84203

رفع فریز سهام چه اقدامی باید انجام داد؟

سلام وقت شما بخیر
بنده سهم وحکمت رو داشتم که بعد یه مدت خود شرکت سهم رو فروخت و وجهش رو به حساب بانکی واریز کرد. ولی همچنان وقتی به قسمت دارایی های پنل کاربری میرم همچنان نمایش داده میشه و در سود و زیان من محاسبه میشه ولی تعداد سپرده گذاری رو صفر زده. وقتی تو سامانه یکپارچه ذینفعان میرم نوشته سهم در تاریخ ۹۸/۰۷/۱۶ فریز شده. برای حذف این نماد از قسمت دارایی ها چه کاری باید انجام بدم. ممنون

  • ۳پاسخ
  • ۳۲۲۸بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “رفع فریز سهام چه اقدامی باید انجام داد؟”

  1. مهدی حسامی گفت:

    سلام سهم بنده رو زده فریز شده ولی چیزی داخل پرتفو نشون نمیده میخواستم بدونم سهم بنده همچنان غیر قابل معامله هست؟تقریبا ۱ سال میشه

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1093 گفت:

      سلام دوست عزیز
      هنگامی که سهم شما فریز باشد امکان معامله سهم را خواهید داشت ولی نمی توانید سهام را به کارگزاری دیگر منتقل کنید.در صورت تسویه همه اعتبارات دریافتی و همچنین نداشتن بدهی به کارگزاری از طریق تماس با شماره ۹۱۰۰۴۰۰۴-۰۲۱ بخش آنلاین درخواست رفع فریز سهم خود را ثبت کنید تا پس از رفع فریز، امکان انتقال سهام خود به کارگزاری دیگر فراهم شود.همچنین شما می‌توانید از طریق ثبت تیکت پشتیبانی درخواست رفع فریز خود را برای کارگزاری ارسال نمایید.جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:

      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.

      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.

      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    در صورتی که ناظر شما در یک سهم کارگزاری آگاه باشد، تعداد سپرده گذاری تعداد سهام شما را نمایش میدهد و اگر ناظر شما آگاه نباشد، این تعداد برابر با صفر خواهد بود. برای اینکه تعداد سپرده گذاری تعدا سهام شما را نشان دهد باید از طریق سامانه معاملاتی آسا تریدر تغییر کارگزار ناظر دهید. برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست تغییر کارگزار ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود. بعد از اعمال تغییر کارگزار ناظر می توانید سهام مورد نظر خود را از طریق آگاه به فروش برسانید.همچنین جهت پیگیری بیشتر لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

    ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: