Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=38453

ذخیره تنظیمات در نرم افزار تکنیکال آساتریدر

سلام
چگونه میتوان تنظیمات شخصی که در نرم افزار تکنیکال اسا تریدر انجام میدم را ذخیره کنم؟ هر دفعه باید تنظیم کنم و خیلی وقت گیر و اعصاب خورد کن شده. لطفا پاسخ بدید بنده عضو باشگاه هستم . باتشکر

  • ۵پاسخ
  • ۴۰۱۶بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “ذخیره تنظیمات در نرم افزار تکنیکال آساتریدر”

  1. خدایار رشیدی گفت:

    سلام من خودم و خانواده از آگاه تریدر استفاده می کنیم ولی ذخیره اش هر دفعه می پره ذخیره نمیکند

    ۶

    بهترین جواب

    • مریم نوری گفت:

      سلام دوست عزیز،چنانچه نام کاربری شما سیو نمی گردد یا با اثر انگشت ورود انجام نمی شود.لطفا برنامه را از تنظیمات گوشی پاک نمایید و از لینک m.agah.com مجدد دانلود نمایید.پیش از نصب اثر انگشت گوشی غیرفعال گردد و با کد۴ رقمی لاگین انجام دهید.این موضوع پیش از این اعلام شده است و در دست بررسی می باشد.

      ۰
  2. مجید گفت:

    سلام / در قسمت سبد سهام چگونه می تونم موجودیی هایی که صفر هستند(موجودی هایی که تغییر کارگزاری زدم رو بازم نشون میده) رو حذف کنم تا دیگه نمایش داده نشن/ توی تنظیمات نمایش دارایی های موجود زدم هم چنین محاسبه براساس تعداد سپرده گذاری زدم ولی بازم نشد

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای حذف نمادی که فروخته اید لازم است در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد مورد نظر تراکنش دستی فروش انجام دهید. برای درج "تراکنش دستی" می‌بایست روی گزینه + در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید تا پنجره ثبت تراکنش دستی نمایش داده شود.در این بخش با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نماد، تاریخ معامله، قیمت و حجم می‌توانید تراکنش مورد نظر را ثبت کنید. چنانچه گزینه آستانه مجاز قیمت در تاریخ معامله انتخاب شده باشد، بازه قیمت روز (قیمت‌ نماد که در تاریخ تعیین شده مجاز به انجام معامله بوده است) توسط سیستم محاسبه می‌شود و قیمت وارد شده باید در آن محدوده باشد؛ در صورت انتخاب نکردن گزینه، می‌توانید قیمت دلخواه خود را وارد نمایید.

      ۰
  3. Agah2 گفت:

    با سلام و احترام
    دوست عزیز برای ذخیره‌سازی تنظیمات در بخش تکنیکال سامانه معاملاتی آساتریدرآگاه، شما می‌توانید مراحل زیر را طی نمایید:
    ۱- ذخیره‌سازی تنظیمات موردنظر خود در نمودار یک نماد دلخواه
    ۲- انتخاب نمودار مربوطه از طریق گزینه بارگذاری
    ۳-جست‌وجوی نماد موردنظر در همان صفحه
    درنتیجه پس از ذخیره سازی یک نمودار با تنظیمات دلخواه، در روزهای آتی نیز می‌توانید به تظیمات شخصی خود دسترسی داشته باشید.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: