Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=135780

دریافت امتیاز برای سوالات و مسابقات بآشگاه

سلام امتیاز خودِ سوال به امتیازاتم اضافه نمیشه در حالی که جواب هم درسته

  • ۳پاسخ
  • ۸۸۰بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “دریافت امتیاز برای سوالات و مسابقات بآشگاه”

  1. Karim گفت:

    سلام به خدمت دست اندرکاران بخش سوالات مسابقه روزانه مشتریان باشگاه آگاه:
    با عرض ادب و احترام، تقریباً مدت یک ماه است مثل اینکه مسئول طرح سئوالات مسابقه روزانه باشگاه تغییر یافته و یا رفتارش عوض شده است. چون اولا اصلاً دست و دل باز نیست. دوماً طرح سوالات اشتباه زیاد شده است و هرگز برای آنها نیز سوالی جایگزین نمی شود. سوماً این اواخر گاهاً از دو سئوال یکیش حذف می شود و فقط یک سوال طرح می شود. همچنین کلاً عدم ارائه سئوال روزانه، داره یواش یواش رسم می شه و الآن دقیقاً ساعت ۲۳ روز دوشنبه مورخ ۰۶. ۱۰. ۱۴۰۰ سوالات مسابقه روزانه باشگاه هنوز طرح نشده است.
    این موارد همه در درجه اول به ضرر خود باشگاه است، که موجب کاهش انگیزه مشتریانش خواهد شد و در درجه دوم به ضرر مشتریان باشگاه است.
    به شخصه اعتراف می کنم که بنده ۷ کد بورسی را بخاطر جذابیت باشگاه مشتریان آگاه آورده ام توی این کارگزاری و الآن نیز جزو سهامداران نیز هستند.
    اگر باشگاه این جذابیت را از دست بدهد مجبورم تغییر کارگزار بدهم، ولی حیف است این باشگاه با این امکاناتی که مسئولینش دارند زحمت می کشند تا هر روز به مشتریانش اضافه شود نه اینکه با عملکرد ضعیف یک نفر یک کارگزاری مطرح و قوی متضرر شود.
    جا دارد مسئولین محترم و معزز برای ایجاد انگیزه بیشتر برای اعضا و مشتریان حاضر و افزایش مشوق برای جذب مشتریان و سهامداران دیگر، راهکارهای مناسب و جذاب را به شیوه های مختلف ارائه نمایند.
    با تشکر و ارادت ویژه

    ۰

    بهترین جواب

  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    جهت پیگیری لطفا در سایت بآشگاه ، به قسمت گزارشات ، گزارش امتیاز مراجعه فرمائید، همچنین می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: