Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=128307

خرید حق تقدم پکویرح و نمایش پکویر در پورتفوی

سلام.حق تقدم پکویرح رو خرید کردم تعداد سپرده گذاری ۲۴۱۰ زده ولی تعداد سهام ۰ زده ، و داخل پورتفوی پکویر اومده تعداد سهام ۲۴۱۰ و تعداد سپرده گذاری ۰ زده (پکویر رو خرید نزدم)

راهنمایی لطفا؟

  • ۷پاسخ
  • ۱۶۷۲بازدید
پاسخ
اشتراک

۷پاسخ

7 پاسخ به “خرید حق تقدم پکویرح و نمایش پکویر در پورتفوی”

  1. محسن رادجو گفت:

    مطابق گزارشهای معاملاتی من، باید الان ۷۹۵ سهم حق تقدم پکویرح داشته باشم. در حالیکه توی سایت حق تقدم کویرتایر که به تازگی باز شده، تعداد سهام من رو ۱ نشون میده!
    چه کنم؟ لطفا راهنمایی کنید! آیا ممکنه که بازای پرداخت ۷۹۵۰۰ تومن اون مقادیر حق تقدم قبلی به سهام من افزوده بشه؟

    ۰

    بهترین جواب

    • مریم نوری گفت:

      سلام دوست عزیز پاسخ به سوال شما نیازمند بررسی می باشد لطفا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲(واحد آنلاین) تماس حاصل نمایید

      ۰
  2. آرش گفت:

    سلام
    یک سال پیش تعدادی سهم پکویرح خریدم
    الان قابل فروش نیست چکار کنم.

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      درصورتی‌که سهامدار تمایلی نداشته باشد در افزایش سرمایه شرکت کند و حق تقدم خود را به سهم تبدیل کند، این امکان وجود دارد که "حق تقدم سهام" خود را بفروش برساند. این حق تقدم‌ها در بازه ۶۰ روزه در بازار قابل معامله هستند. در این حالت، افرادی که سهامدار نبوده‌اند نیز می‌توانند این حق تقدم‌های سهام را خریداری کنند و یا افراد سهامدار، تعداد حق تقدم خود را افزایش دهند.

      ۰
  3. محمد گفت:

    سلام
    به تعداد سهم پکویر. که داشتم الان تو پورتفوی خودم سهم پکویرح. دارم.
    حالا میخام تبدیل کنم باید چکار انجام بدم؟؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بعد از اعمال افزایش سرمایه در تاریخ مشخصی نماد "حق تقدم سهم" بازگشایی می شود و از روز بازگشایی نماد حق تقدم تا ۶۰ روز کاری سهامدار می‌تواند حق تقدم را فروخته یا ارزش اسمی را به حساب شرکت که در سامانه کدال اعلام می کند، واریز کند تا حق تقدم تبدیل به سهم می شود. طی این ۶۰ روز حق تقدم مثل سهام و هماهنگ با روند معاملات سهام، مورد داد و ستد قرار می‌گیرد.

      ۰
  4. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    حق تقدم شما به سهم تبدیل شده است و این سهام بعد از تأئید ازطرف شرکت سپرده گذاری مرکزی به پرتفوی شما افزوده و قابل معامله خواهد شد و اصولا زمان مشخصی ندارد و ممکن است که حدود سه الی چهار ماه به طول انجامد.جهت پیگیری می توانید در قسمت سبد سهام بر روی چشم در کنار نماد کلیک و از جزئیات نماد از جمله قابل معامله بودن سهام جایزه مطلع شوید.

    ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: