Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=133227

تفاوت وام قرض الحسنه و بسته اعتباری بآشگاه

سلام
میخواستم بدونم تفاوت وام قرض الحسنه و بسته اعتباری چیه؟ آیا با مبلغ دریافتی از وام هم حتما باید سهام خرید؟ و اینکه در صورت گرفتن وام تا زمان تسویه این مبلغ در پورتفوی ما مسدود هستش؟

  • ۴پاسخ
  • ۱۲۸۴بازدید
پاسخ
اشتراک

۴پاسخ

4 پاسخ به “تفاوت وام قرض الحسنه و بسته اعتباری بآشگاه”

  1. اسماعیل گفت:

    سلام ، من اگر ۲۰ میلیون ۳ ماهه وام قرض الحسنه بگیرم و ۱۰۰ میلیون سهام در کارتابل کار گزاری داشته باشم بعد چند روز پول نیاز داشته باشم می توانم یک مقداری پول خروج بدهم ؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به این مثال توجه فرمائید ; در صورتی که شما ۴ میلیون تومان بسته اعتباری داشته باشید و ۷ میلیون تومان در مانده قابل برداشت شما باشد ، قادر به برداشت ۳ میلیون تومان خواهید بود.جهت پیگیری بیشتر لطفا در ساعات اداری باشماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    وام قرض الحشنه فقط به مشتریان کارگزاری که عضو بآشگاه هم هستند تعلق می‌گیرد تا با آن بتوانند به خرید سهام از طریق سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه بپردازند. این وام به مشتریانی تعلق می‌گیرد که در بآشگاه به قله سهند (سطح ۵) صعود کرده باشند. مبلغ و دوره باز پرداخت وام بر اساس انتخاب مشتری و بسته به میزان رسوب مانده حساب ماه‌های گذشته او در سامانه معاملاتی خواهد بود. پیش از مطالعه مطلب می‌توانید ویدئوی مربوط به "نحوه دریافت وام قرض الحسنه" را مشاهده نمایید.همچنین برای آشنایی با نحوه دریافت اعتبار به مطلب "روش دریافت اعتبار معاملاتی در بورسسلام دوست عزیز،
    وام قرض الحشنه فقط به مشتریان کارگزاری که عضو بآشگاه هم هستند تعلق می‌گیرد تا با آن بتوانند به خرید سهام از طریق سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه بپردازند. این وام به مشتریانی تعلق می‌گیرد که در بآشگاه به قله سهند (سطح ۵) صعود کرده باشند. مبلغ و دوره باز پرداخت وام بر اساس انتخاب مشتری و بسته به میزان رسوب مانده حساب ماه‌های گذشته او در سامانه معاملاتی خواهد بود. پیش از مطالعه مطلب می‌توانید ویدئوی مربوط به "نحوه دریافت وام قرض الحسنه" را مشاهده نمایید.همچنین برای آشنایی با نحوه دریافت اعتبار به مطلب "روش دریافت اعتبار معاملاتی در بورس اوراق بهادار از کارگزاری آگاه " در بلاگ بآشگاه مراجعه فرمائید.

    ۰
  3. مهدی یاقوتی گفت:

    با سلام
    اعتبار به دارایی شما (سهامی که دارید) تعلق میگیرد اما وام به مانده قابل معامله ای است که مدتی استفاده نکردید./.
    به این صورت است که شما به طور مثال ۱۰ میلیون تومان مانده قابل معامله دارید و استفاده نکردید که می توانید از طریق سایت bashgah.com بخش خدمات در بخش وام قرض الحسنه درخواست رسوب گیری ۳ ماه را بزنید که معمولا در پایان هر ماه محاسبه می شود و در صورتیکه سطح ۵ از باشگاه داشته باشید و حداقل قدرت وام ۳ ماه شما ۵ میلیون تومان شود می توانید از آن مبلغ استفاده کنید./.

    به این صورت است که مبلغ مورد نظر در حساب شما شارژ می شود و شما می توانید با آن سهام خریداری کنید اما امکان برداشت آن برای شما وجود ندارد./.

    در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با همکاران بخش پشتیبانی با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید.

    ۴

    بهترین جواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: