Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=55197

تایید هویت نشدن توسط آگاه

با عرض سلام و ادب با وجود این که بنده حدود یه هفته پیش در دفتر پیشخوان احراز هویت شدم ولی وقتی برای پیگیری داخل سایت آگاه میشم و اطلاعات برای پیگیری وارد میکنم و داخل سایت نوشته احراز هویت بنده از طرف دفتر پیشخوان تایید شده ولی از طرف کارگزاری خبری نیست و همون جور تایید نشده باقی مونده.

  • ۲۱پاسخ
  • ۳۶۸۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۱پاسخ

21 پاسخ به “تایید هویت نشدن توسط آگاه”

  1. مجتبی گفت:

    سلام وقت بخیر. شرمنده من همیشه وارد َسامانه سهام عدالت کارگزاری آگاه با واردکردن کاربری ورمزعبور واردمیشم وکد احرازهویت برام پیامک میشه تازگی‌ها تا این مرحله کد احرازهویت میرم و هر چی منتظر کد احرازهویت میشم برام فرستاده نمیشه. ببخشید میشه بگین اشکال کارچیه؟

    ۰

    بهترین جواب

    • مریم نوری گفت:

      سلام دوست عزیز پاسخ به سوال شما نیازمند بررسی می باشد لطفا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲(واحد آنلاین) تماس حاصل نمایید.

      ۰
  2. رحمانی گفت:

    من برای پدرم ثبت نام و احراز هویت غیر حضوری و تمام مراحل را به درستی یک روز قبل انجام دادم.تو سایت زده بود تایید شده اما نه پیامک اومد نه کد معاملاتی.به این منظور باید دوباره حضوری انجام بدن؟

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که در سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام و احراز هویت را به درستی انجام داده اید ، کد بورسی و حساب معاملاتی شما بعد از گذشت یک هفته با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

      ۰
  3. زهرا گفت:

    سلام پدر من و پدر شوهرم در سامانه سجام ثبت نام کرده و کد ده رقمی دریافت کرده ولی احضار هویت ک انحام میده کد معاملاتی واسش نمیاد تاحالا هم چتدبار امتحان کرده ولی کد نمیاد،پدرم و پدرشوهرم جانباز هستن ایا ربطی ب این موضوع داره

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      وارد سایت سجام که می شوید ، آیتمی وجود دارد دریافت کد پیگیری. شماره تلفن همراهی رو که موقع ثبت نام سجام ثبت نموده اید راباید بزنید و یک کد ۵ رقمی براش اس ام اس میشود. بعد از وارد کردن آن کد، وارد صفحه جدیدی میشوید که کد پیگیری ۱۰ رقمی نوشته شده است.جهت پیگیری بیشتر لطفا با بخش پشتیبانی سجام به شماره تلفن ۱۵۶۹ تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  4. Nnn گفت:

    سلام من در کار گزاری دیگری برای احراز هویت فیلم فرستادم اما تایید نشده و پیامک داده که فیلم را اصلاح کنید اما در این سایت امکان اصلاح فیلم وجود ندارد چیکار کنم

    ۰

    بهترین جواب

  5. مهدی گفت:

    سلام
    بنده در سامانه فروش سهام عدالت اگاه ثبت نام کردم الان وقتی میخواهم برم وضعیت رو ببینم کد اهراز هویت میخواد ولی برام پیامک نمیشه چکار کنم؟
    شمارمم در سامانه سهام عدالت تایید شده

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۱۵۶۹ بخش پشتیبانی سجام تماس حاصل فرمائید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: