Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=45747

تاخیر در برگشت مبلغ سفارش آفلاین

من ساعت ۱:۱۶بامداد روز پنجشنبه مورخه ۴/۲۰ درخواست آفلاین خرید نوری زدم ولی بعد از چند لحظه تقاضای برگشت وچه زدم :ولی وچه من به حساب نزد کارگزار هنوزبرنگشه علت چیست ضمن اینکه روز شنبه ۴/۲۲ باید خرید نماد نوری راانجام دهم لطفا راهنمایی کنید . متشکرم

  • ۵پاسخ
  • ۱۷۷۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “تاخیر در برگشت مبلغ سفارش آفلاین”

  1. سعید گفت:

    سلام من سفارش آفلاین زدم اما هیچ‌جا ثبت نشده پولش هم از حسابم کم شده از کجا لغوش کنم؟ چقد طول میکشه پولش برگرده به حسابم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • مریم نوری گفت:

      سلام دوست عزیز شما می توانید پس از ورود به سامانه آنلاین آگاه از طریق سیستم قسمت منو/خرید و فروش آفلاین درخواست سفارش خود را مشاهده کرده و یا درخواست خود را لغو نمایید.همچنین جهت بررسی بیشتر لطفا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲(واحد آنلاین) تماس حاصل نمایید.

      ۰
  2. ابوالفضل صادقی گفت:

    سلام من چهارشنبه ۱۳۹۹/۲/۳۱ عرضه اولیه پیزد به مبلغ ۵۵۹/۴۳۴ ریال خریدم ولی از حسابم ۳۰۰هزار تومن کم شده و ۲۰۲ هزار تومنش تا امروز که ۹۹/۳/۳ هست هنوز به حسابم بر نگشته و مسدود شده(غیر وکالتی)
    خواستم ببینم دلیلش چیه و پولم کی برمیگرده
    خواهش میکنم پیگیری کنید احتیاج دارم بهش

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر درخواست وجه را تا قبل از ساعت ۱۲ بزنید پول فردای آن روز به حساب شما واریز خواهد شد . اما اگر بعد از ساعت ۱۲ درخواست وجه بزنید ۲ الی ۳ روز کاری طول می کشد تا پول به حساب شما واریز شود. بعد از ارسال تقاضای وجه، درصورتی که وضعیت درخواست شما در حالت "انجام شد" قرار گرفته باشد, زمان پرداخت وجه مورد نظر شما بین ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ متغیر است و به صورت خودکار به حساب شما واریز می گردد.

      ۰
  3. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    تقاضای وجه در سامانه معاملات آفلاین به عنوان یک درخواست به همکاران معامله‌گر ارسال می‌شود، بنا به اولویت درخواست‌های ارسالی مشتریان، درخواست شما توسط همکاران بررسی و تایید شده و در طول ۲۴ ساعت به حساب معاملاتی شما واریز می‌شود.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: