Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37762

برداشت وجه از حساب بآشگاه مشتریان آگاه

سلام . من داخل بلاگ باشگاه ۱۰۰ هزار ریال وجه نقد به عنوان هدیه که تازه عضو کارگذاری شدم دریافت کرده میخواستم ببینم میشه اون پول رو دریافت بکنم یعنی بفرستینش به حساب بانکیم و چطور می تونم این درخواست رو بدم . و اگه میشه این انتقال پول سریع هستش یا بیاد سه روز کاری صبر کنم.

  • ۳پاسخ
  • ۴۱۲۷بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “برداشت وجه از حساب بآشگاه مشتریان آگاه”

  1. عرفان گفت:

    سلام تو اکانت اگاه من وقتی میخوام پول از اکانتم خارج کنم شماره حساب و بالا نمیاره.نمیدونم چکارش کنم

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره حساب شما صحیح نباشد در سیستم ثبت نمی شود و بعد از ثبت تقاضای وجه ، پول به حساب معاملاتی شما برگشت داده می شود.برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را به کارگزاری معرفی یا ویرایش و یا اضافه نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید معرفی و یا ویرایش کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید)تا شماره حساب شما معرفی و یا ویرایش می شود. عکس از دفترچه بانکی یا پرینت حساب که دارای شماره شبا و شماره حساب باشد را نیز ضمیمه کنید. در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.جهت پیگیری بیشتر لطفا درساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  2. Agah گفت:

    سلام
    طبق آنچه در راهنمای بآشگاه ذکر شده است:
    با انتخاب گزینه “ثبت درخواست واریز وجه” در منوی خدمات و کلیک بر روی گزینه درخواست جدید، می‌توان در هر زمان تمام ریال کسب شده در بآشگاه یا بخشی از آن را به کد معاملاتی مشتری نزد کارگزاری آگاه انتقال داد. برداشت مبالغ موجود در بآشگاه تنها از طریق حساب معاملاتی مشتری نزد کارگزاری آگاه امکانپذیر است. مشتری می‌تواند این مبلغ را به خرید سهام اختصاص دهد. در غیر اینصورت این امکان وجود دارد که مبلغ مذکور را از طریق تقاضای وجه در سامانه معاملاتی، به صورت وجه نقد از حساب بانکی خود دریافت نماید.
    مبلغ پس از درخواست به صورت آنی به حساب معاملاتی مشتری منتقل می شود.
    دقت کنید که امکان واریز دستی مبلغ به حساب بآشگاه وجود ندارد و افزایش مجدد مبلغ بآشگاه با استفاده از روشهایی که قبلاً اعلام شده است، امکان پذیر است.
    چگونه می‌توان وجه نقد موجود در بآشگاه را افزایش داد؟

    ۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: