Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=133408

اگر به کارگزاری دیگه بدهکار باشیم تغییر کارگزار امکان ندارد؟

۱) من به کارگزاری دیگه فردا بدهی اندکی داشتم (در حد چند هزار تومان) و ظاهراً آن‌ها بدون درخواست من نماد تحت نظارت کارگزاری آگاه را به کارگزاری خودشان انتقال داده‌اند. آیا این کار قانونی است؟ و اگر غیرقانونی است بهتر است از چه طریقی شکایت کرد؟

۲) آیا راهی وجود دارد که برای مثال از کارگزاری آگاه بخواهیم کلیهٔ نمادهای ما را فریز کند تا کارگزاری‌های دیگر امکان این را نداشته باشند که نماد را به سبد کارگزاری خودشان انتقال دهند؟

۳) بهتر نبود که تغییر کارگزار ناظر به جای اینکه از طریق درخواست در کارگزاری‌ها انجام شود از طریق سایت سپرده‌گذاری مرکزی و ثبت درخواست در آنجا انجام می‌شد؟ به این شکل با نظارت سپرده‌گذاری دیگر کارگزاری‌ها که خودشان ذی‌نفع هستند امکان این نوع رفتارها را نداشتند. به نظرم کارگزاری‌های بزرگ‌تر مثل آگاه باید از طرف مشتریان پی‌گیر چنین درخواستی باشند.

  • ۱پاسخ
  • ۸۵۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۱پاسخ

یک پاسخ به “اگر به کارگزاری دیگه بدهکار باشیم تغییر کارگزار امکان ندارد؟”

  1. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    در صورتی که بدهکاری هر چند اندک نزد کارگزاری دیگری داشته باشید ، قادر به انتقال سهام و دارایی های خود به هر کارگزاری دیگری نخواهید داشت.در صورتی که بدهی خود را تسویه نمائید ، قادر به انجام تغییر کارگزار ناظر بر روی نماد های موجود در سبد دارایی های خود خواهید بود.تغییر کارگزاری پروسه تائید شده که تحت نظارت شرکت سپرده گذاری انجام می شود.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: