Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=126797

انتقال سهم پالایش به سبد کارگزاری آگاه

سلام من از طریق اپ بانک ملت پالایش یکم خرید کردم،ولی وقتی تغییر ناظر درخواست میدم،رد میشه درخواستم،دلیلش چیه؟

  • ۸پاسخ
  • ۱۸۵۵بازدید
پاسخ
اشتراک

۸پاسخ

8 پاسخ به “انتقال سهم پالایش به سبد کارگزاری آگاه”

  1. سمانه گفت:

    سلام . من نماد پالایش رو از خود کارگزاری خریدم. نماد به طور خودکار تو قسمت سبد سهامم هست اما تو قسمت دیدبان کلاسیک دیده نمیشه. از طرفی مقدار داراییم رو زده صفر و من امکان خرید و فروش ندارم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در ارتباط با سهام صندوق پالایشی یکم لازم است در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد پالایش "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهید.بعد از گذشت دو روز کاری قادر به خرید و فروش نماد پالایش خواهید بود. این روند از سمت سازمان بورس اعلام شده و برای تمام کارگزاری ها می باشد. از هر کارگزاری که خرید صندوق etf دولتی انجام شود، باید تغییر کارگزار ناظر هم زده شود.

      ۰
  2. محمد صالحي گفت:

    با سلام
    ببخشید من خرید پالایش رو از نرم افزار آپ انجام دادم چه طور میتونم اون رو به پورتفوی خودم در کارگزاری اگاه ببرم؟
    با تشکر

    ۰

    بهترین جواب

  3. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    در حال حاضر تخصیص سهم صندوق پالایشی یکم به هر کد سهامداری به اتمام نرسیده است.بعد از تخصیص می توانید در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد صندوق پالایشی یکم تغییر کارگزار ناظر انجام دهید.

    ۰
  4. رضا گفت:

    با سلام و وقت بخیر
    مهلت پذیره نویسی صندوق etfدولتی یا همان صندوق پالایشی یکم با نماد پالایش در مورخ ۳۰شهریور به اتمام رسیده است و طبق قوانین بورس کشور صندوق ها تا ۲ ماه بعد اتمام پذیره نویسی گشایش می یابند ولی از آنجایی که این صندوق دولتی بوده و طبق گفته دولت تا یک ماه بعد از پذیره نویسی گشایش می یابند.پس از اعلام دولت مبنی بر گشایش این صندوق می توان از طریق سایت online.agah.com تغییر کارگزار ناظر داد و در شرح نوشت که خرید از طریق برنامه بانک ملت و برگه سهم را بارگزاری نمود و یا می توان با در دست داشتن برگه سهم و مدارک هویتی به نزدیکترین شعبه مراجعه کرد.
    با تشکر

    ۰

    بهترین جواب

  5. بهمن حدادی بناب گفت:

    سلام
    هنوز پلایشی یکم به پورتوفی اضافه نشده.

    ۰

    بهترین جواب

    • Agah7 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که مبلغ در قسمت مسدودی غیر وکالتی است خرید شما ثبت شده است اما هنوز تخصیص سهم صندوق پالایشی یکم به هر کد سهامداری به اتمام نرسیده است.بعد از اتمام تخصیص این نماد به سبد دارایی های شما اضافه می شود.از صبوری و همراهی شما سپاسگزاریم.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: