Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=47043

انتقال سهام های قدیمی به پنل کارگزاری آگاه

سلام من در گذشته از شرکت سرمایه گذاری ساختمان اصفهان به صورت مستقیم سهام خریدم و الان برگه هم دارم . نماد فعلی شرکت بعد ورود به بورس ثاصفا هست که میخوام دارایی ام رو به حسابم در کارگذار آگاه انتقال بدم. لطفا راهنمایی کنید.

  • ۱۷پاسخ
  • ۱۷۰۷۷بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۷پاسخ

17 پاسخ به “انتقال سهام های قدیمی به پنل کارگزاری آگاه”

  1. هادی عبدی گفت:

    با سلام. پدرم سهام عرضه اولیه یک شرکت سهامی عام را سال ۴۸ خریده بود. و متاسفانه بعد از انقلاب و شروع جنگ شرکت تعطیل و بعد از ۲۰ سال مجددا شروع به فعالیت کرده و در بورس اصلی می باشد و شرکت خصوصی سازی شده. برگ سهام متاسفانه هنوز اولیه می باشد. و الان چکار باید انجام دهیم تا تعداد سهام بروز رسانی شود. ممنون از راهنمایی شما.

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انتقال برگه سهام به کارگزاری آگاه، باید مشتری کارگزاری اگاه باشید. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com به منظور دریافت کد بورسی اقدام نمایید. در هر حال بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین یا آفلاین از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید تا درخواست انتقال برگه سهام مدنظرتان در کارگزاری آگاه ثبت شود.در صورتی که تمایل دارید که برگه سهام خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست تغییر کارگزارناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۰
  2. حسام گفت:

    سلام ببخشید مادربزرگ بنده ۵۹ سال پیش سهامی رو از شرکت دنیای فلز خریدن ولی طی این ۵۹ سال ن سودی ن زیانی هیچی به ما نگفتن فقط یه برگ سهم برا ما فرستادن الان بنظرتون من باید برم دنبال صورت وضعیت دارایی یا ....؟
    مادربزرگ بنده هم فوت شدن

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بعد از انجام مراحل قانونی و انحصار وراثت و تعیین سهم هر فرد می توانید برگه های سهام مورد نظر را به سبد دارایی های آنلاین انتقال دهید.به منظور انتقال برگه سهام به کارگزاری آگاه، باید مشتری کارگزاری اگاه باشید. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com به منظور دریافت کد بورسی اقدام نمایید. در هر حال بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین یا آفلاین از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید تا درخواست انتقال برگه سهام مدنظرتان در کارگزاری آگاه ثبت شود. درصوتیکه تمایل دارید که برگه سهام خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست تغییر کارگزار ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۲
  3. مهدی گفت:

    با سلام
    پدرم سال ۱۳۸۵ سهم شرکت ثفارس خریده ولی در حال حاضر پدرم فوت کردن
    ما چطوری باید سهام رو انتقال بدیم به سهام بورسی؟

    ۴

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بعد از انجام مراحل قانونی و انحصار وراثت و مشخص شدن سهم هر شخص می توانید در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام و احراز هویت را انجام دهید. بعد از تکمیل این مراحل می توانید با اعمال تغییر کارگزار ناظر در سامانه معاملاتی آسا سهم خود را به حساب آنلاین انتقال داده و به فروش برسانید.

      ۶
  4. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    به منظور انتقال برگه سهام به کارگزاری آگاه، باید مشتری کارگزاری اگاه باشید. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com به منظور دریافت کد بورسی اقدام نمایید. در هر حال بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین یا آفلاین از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید تا درخواست انتقال برگه سهام مدنظرتان در کارگزاری آگاه ثبت شود.

    ۱
  5. AN2455 گفت:

    برگه سهام را تحویل کارگزاری دهید سهام در پنل شما دیده میشود

    ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: