Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=55329

افزودن برگه سهام به پرتفوی

سلام.بنده سال ۸۶ یک مقدار از سهام تراکتورسازی را خریداری کرده بودم که که نو برگه اش کدبورس بنده را نوشته زار … الا بعد از ثبت نام تو سجام کد بورسی بنده را یک چیز دیگه دادن .الان نمیدونم چطوری سهامی که با کدبورسی قبلی داشتم رو به کد بورسی جدید اضافه کنم!

  • ۲۳پاسخ
  • ۸۷۲۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۳پاسخ

23 پاسخ به “افزودن برگه سهام به پرتفوی”

  1. ata_cc گفت:

    سلام سال ۸۹ سهام شرکت نمایشگاه بین الملی ارومیه را خریداری کرده ام که بصورت بی نام نیز هست، حال هنگام زدن تغییر کارگذاری ناظر نماد را هم باید وارد نماییم ولی این سهام هیچ نمادی ندارد، حال بنده چکار باید کنم؟

    ۰

    بهترین جواب

  2. محمدرضا نیکی گفت:

    سلام وقت بخیر من تعدادی سهام داشتم که در پرتفوی دیده نمیشد و از طریق درخواست تغییر کارگزار ناظر توانستم بعضی از آنها را وارد پرتفوی کنم ولی بعضی از نمادها را پیدا نمیکند و انتخاب نمیشه کرد
    چیزی که برام جلب توجه کرد این بود که تمامی نمادهای یافت نشده با حرف "ذ " شروع میشوند مانند ذگدنا, ذبپیوند, ذرپیوند, ذوپویا,ذوسپهر و...

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی بعد از تغییر کارگزار ناظر در صورتی که تعداد سهام و سود وزیان سهم نمایش داده نمی شود، در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد های مورد نظر خود "تراکنش دستی (خرید ) " انجام دهید و توجه داشته باشید که نماد هایی که مورد نظر شما است عرضه اولیه های گدنا،بپیوند،وپویا و ...است و در ابتدای نماد حرف ذ وجود ندارد.

      ۰
  3. بهروز گفت:

    سلام وعرض خسته نباشید من ازایثارگران هستم سهام دی دارم توپرتفوی هم گارگزاری آگاه نشون میده ولی نمیشه معامله کرد فقط تعدادسهام نشون داده میشه میفرمایید علتش چیه ؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که تعداد سهام صفر و یا کمتر از تعداد سپرده گذاری است، در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد مورد نظر(دی ) "تراکنش دستی (خرید)" انجام دهید و در صورتی که تعداد سپرده گذاری صفر و یا کمتر از تعداد سهام باشد، بر روی نماد مورد نظر "تغییرکارگزار ناظر" انجام دهید.

      ۱
  4. زانا گفت:

    سلام ببخشین سهام دی بنیاد را دارم تو سامانه ذینفعان هستش الان میخواستم وارد پرتفوش کنم

    ۰

    بهترین جواب

    • Agah7 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که تمایل دارید که برگه سهام خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست تغییر کارگزار ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. لطفا گزینه اول " آخرین معامله نماد را در آگاه انجام داده ام " را بزنید.

      ۰
  5. امير گفت:

    سلام بنده ١٨ سال پيش مقداري از سهام ونيكي را خريداري كردم كه به صورت يك برگه ميباشد و قصد دارم سهامم رو داخل پرتفوي وارد كنم و خريد و فروش انلاين سهام انجام بدم ولي نميدونم بايد چكار كنم لطفا راهنمايي بفرماييد ،

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انتقال سهام به سبد دارایی های آنلاین آگاه لازم است مشتری کارگزاری آگاه باشید.برای اینکه مشتری کارگزاری آگاه شوید لازم است در سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام و احراز هویت غیر حضوری شوید.بعد از فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی آساتریدر به قسمت تغییر کارگزار ناظر مراجعه و بر روی نماد مورد نظر تغییر کارگزار ناظر انجام دهید.بعد از حدود دو الی سه روز کاری نماد مورد نظر به سبد دارایی های شما منتقل می شود.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: