Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37416

اعلام اشتباه بودن سوال باشگاه

با عرض سلام و خسته نباشید
بنده احتمال میدم در تشخیص جواب صحیح سوالات آقای فرج الله احمدی خواه و مریم طلائی (مورخ ۱۳۹۵/۰۶/۰۱) باشگاه دچار اشتباه شده است. در سوال خانم مریم طلایی عین جمله در صفحه آموزشی وجود دارد و در سوال آقای فرج الله احمدی خواه اصلن در صفحه آموزشی ، موضوعی به نام ریسک قدرت خرید وجود ندارد.

  • ۳پاسخ
  • ۸۷۲بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “اعلام اشتباه بودن سوال باشگاه”

  1. Agah گفت:

    سلام دوست گرامی
    در مورد پاسخ سوال آتی باید عرض کنیم که "در مچینگ قیمتی انتخاب می شود که براساس آن بیشترین حجم معاملات در بازار امکان پذیر باشد" حال آنکه در گزینه چهار آمده بر اساس بیشترین قیمت که این اشتباه است.
    در مورد سوال آقای احمدی نیز آمده "وقتی شما در جامعه‌ای تورمی زندگی می‌کنید قدرت خریدتان کاهش می‌یابد". بنابراین تورم کم هم ریسک قدرت خرید شما را کاهش می دهد. ریسک قدرت خرید با افزایش و کاهش قیمت‌ها (تغییر سطح عمومی قیمت) کاهش یا افزایش می‌یابد.

    ۰
    • agah16511 گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید
      ممنون از راهنماییتون بابت سوال اول ٰ، اما در سوال دوم در صفحه آموزشی مربوطه اصلن ریسکی با موضوع قدرت ریسک خرید وجود ندارد.

      ۰
      • Bashgah گفت:

        سلام دوست گرامی
        به عرض می رساند برخی سوالات مفهومی است و شما می بایست با مطالعه مطلب اشاره شده و یا جستجو در اینترنت، پاسخ صحیح را استنباط نمایید. بنابراین هدف از گذاشتن لینک، کمک و راهنمایی به شماست نه یافتن عین جمله پاسخ!!!
        با تشکر

        ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: