Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=75434

استفاده از شماره حساب خودم برای فرزند

بنده برای پسرم که۱۸سالش تمام نشده ثبت نام بورس انجام دادم.شماره حساب وشبا خودم رامیتونم درکارگزاری ثبت کنم.لازم به ذکراست که مراحل وکالت را به درستی ثبت کرده ام.همچنین شماره حساب اشتباه دادم به کارگزاری میتونم تغییرش بدم؟

  • ۳پاسخ
  • ۶۶۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “استفاده از شماره حساب خودم برای فرزند”

  1. علی اسدی گفت:

    سلام
    بنده برای فرزندم که زیر یکسال است حساب بانکی افتتاح کرده ام ور در کارگزاری آگاه هم سهام خریده ام
    حالا هنگام درخواست وجه قسمت شماره حساب خالی است همکاران شما گفتند طبق استعلام بانک مرکزی حساب مشترک است. آیا به صورت حضوری می توان از کارگزاری وجه دریافت نمود؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره حساب شما صحیح و یا به نام دارنده حساب معاملاتی نباشد در سیستم ثبت و پذیرفته نمی شود.توجه داشته باشید شماره حساب باید به نام خود شما باشد.برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را به کارگزاری معرفی یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید معرفی و یا ویرایش و یا حذف کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید) تا شماره حساب شما معرفی و یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف می شود.در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.جهت پیگیری بیشتر لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید.

      ۰
  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    شما امکان استفاده از مشخصات بانکی خود برای فرزندتان را نخواهید داشت. به منظور ویرایش مشخصات درج شده در فرآیند ثبت نام کد بورسی می توانید درخواست خود را به نشانی Crm@agah.com ارسال نمایید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: