Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37239

آیا ثبت نام و احراز هویت دریافت کد بورسی در شهرهایی که آگاه شعبه ندارد امکان پذیر است؟

با سلام
به دلیل اینکه در شهرستان محل اقامت بنده یعنی شهرستان نیشابور کارگزاری آگاه وجود ندارد و فرصت اینکه در شعب این کارگزاری در شهرهای دیگر هم ثبت نام کنم برایم وجود ندارد امکان دسترسی به سیستم معاملات آنلاین شما را نداشته و از این نعمت محروم هستم . خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید تا این مشکل عدم دسترسی به شعب کارگزاری برای ما حل شود. با توجه به اینکه اینجانب از شعبه یک کارگزاری دیگر موجود در شهر کد آنلاین دریافت نموده ام و قطعا احراز هویت و اصالت مدارک به تایید ایشان رسیده است آیا نمی توان راهی را متصور شد تا این مشکل من برطرف شود؟؟؟
با سپاس منتظر پاسخ هستم

  • ۹پاسخ
  • ۳۷۳۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۹پاسخ

9 پاسخ به “آیا ثبت نام و احراز هویت دریافت کد بورسی در شهرهایی که آگاه شعبه ندارد امکان پذیر است؟”

  1. امین گفت:

    سلام
    امکان احراز هویت در شهر های دیگه هم وجود داره؟در صورتی که تو شهرمون شعبه آگاه باشه؟

    ۱

    بهترین جواب

  2. فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید واسه احراز هویت نزد دفاتر پیشخوان مورد تایید کارگزاری رفتم و بیش از دو هفته است که منتظر کد بورسی میباشم و هنوز که هنوز است خبری از کد بورسی نشده و دفار پیشخوان همه مراحل را انجام داده اند. لطفا حتما راهنمایی بفرمایید.

    ۰

    بهترین جواب

  3. مجتبی گفت:

    سلام در شه ستان من کاشمر کارگذاری اگاه نیست واحراز هویت از طریق پیشخوان هم وجود ندارد برای گرفتن کد بورسی باید چکارکنم؟ایا راهی هست یانه؟ضمن اینکه هزاران نفر هستند که دوست دارن مستقیم در بورس سرمایه گذاری کنند ولی بخاطر نبودن کارگذاری مثل خود من سرمایشون و درصندوق بادرامد ثابت گذاشتند.واقعا در این هصر الکترونیک واسه هر ارگان یا شرکت یاکارگذاری ازبزرگترین نقطع ضعفشونه که برای یک احرازهویت بلاتکلیف ویا سخت انجام میشه..خداییش من واسه کد سجام سه نفرهزینه دادم وثبت نام کردم ولی بخاطر احراز همینطور بلاتکلیفه.لطفا بگید اگه برم اطراف شهرستان بااحرازکدسجام بگیرم ایا بازهم برای کارگذاری وکدبورسی بازهم باید احرازهویت بخاد؟!!بازم تشکر

    ۰

    بهترین جواب

    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      درصورتی که در محل سکونت شما نمایندگی آگاه وجود ندارد این امکان وجود دارد که از طریق دفاتر پیشخوان احراز هویت خود را انجام دهید. اگر دفاتر پیشخوان نیز وجود ندارد به نزدیکترین شهری که احراز هویت را انجام می دهند مراجعه بفرمایید البته ابتدا لازم است در سامانه آگاه اکسپرس و سامانه سجام، ثبت نام بفرمایید.
      برای اطلاعات بیشتر نیز می توانید با همکاران آگاه اکسپرس تماس حاصل بفرمایید.
      باتشکر

      ۰
  4. Agah گفت:

    سلام دوست گرامی
    پیرو تماس تلفنی، ایمیلی حاوی توضیحات کامل حضورتون ارسال شد.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: