Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37782

دلیل کاهش مبلغ مانده قابل معامله چیست؟

با سلام
وجه ریالی در حساب من یکبار اشتباها اضافه شد بود که اطلاع دادم کسر شد اما این بار مجداد مبلغی کسر شده که مانده حساب منفی شده است.

  • ۹پاسخ
  • ۳۵۵۷بازدید
پاسخ
اشتراک

۹پاسخ

9 پاسخ به “دلیل کاهش مبلغ مانده قابل معامله چیست؟”

  1. ...... گفت:

    سلام
    من امروز حسابمو ۳۰۰شارژ کردم قبلا ۷۰۰ تومان در حساب بود وقتی پرداخت انجام دادم تراکنش موفق بود و ۳۰۰تومان اضافه شد به ۷۰۰ تومان، اما الان بعد از چند ساعت شده هموم ۷۰۰ تومن چرا مبلغ از حسابم کم شد؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1621 گفت:

      سلام دوست عزیز. این موضوع نیاز به بررسی دارد. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  2. سیدحسن ارکیان گفت:

    سلام
    مبلغ مانده در پیامک کارگزاری آگاه کمتر از مبلغ مانده در پورتفو است . چرا؟ لطفا راهنمایی فرمایید. ممنون

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید.همچنین می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  3. پارمیس گفت:

    سلام. من روز سه شنبه ساعت ۳ عصر بپیوند سفارش خرید آنلاین دادم. و هزینه هم کسر شد. اما الان میبینم برام خریدی انجام نشده و پول برگشت خورده. میخواستم علتش رو بدونم؟!

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که سفارش خود را به درستی با رعایت حجم و قیمت عنوان شده در اطلاعیه عرضه ثبت نمائید عرضه اولیه برای شما خریداری می شود در غیر این صورت از طرف سازمان بورس مردود می گردد.

      ۰
  4. عرفان بابالویان گفت:

    یه سوال عزیز
    من برای خرید بپیوند ۲۷۵ هزار تومن واریز کردم و الان بهم ۷۸ تا سهم داده با قیمت ۱۸۵۰۰ ریال طبیعتا باقی پول یعنی ۱۴۰ هزار تومن باید برمیگشت به پورتفوم ولی متاسفانه الان ۱۴۰ هزار تومن منفیه
    مانده ی قابل معامله ام چرا منفی شده؟من اصلا نه اعتباری خریدم نه هیچ بدهی دارم به شما کلی خرید کردم همه شم تسویه کردم پس چرا منفیه مانده ام اخه

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی تیکت ثبت نمائید و یا در ساعت اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  5. Bashgah گفت:

    با سلام
    کاربر گرامی، درخواست شما بررسی و رفع گردید.

    با سپاس از همراهیتان

    ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: