Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=85663

ژنولوژی و درآمد ۵۰ هزار تومانی

در قسمت ژنولوژی بنده تعداد مشتری با قابلیت فعال شدن ۵۰ هزار تومانی ۳ نفر نوشته شده است یعنی با اولین درآمد ۱۰۰ هزار تومانی این سه نفر ۵۰ هزار تومان به حساب بنده واریز میشود ؟ این درآمد ۱۰۰ هزار تونانی به چه شکلی هستش ؟

  • ۳پاسخ
  • ۵۰۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “ژنولوژی و درآمد ۵۰ هزار تومانی”

  1. erik گفت:

    در قسمت ژنولوژی بنده تعداد مشتری با قابلیت فعال شدن ۵۰ هزار تومانی ۱ نفر نوشته شده است و تا به الان با گذشت دو هفته و درخواست من با شماره پیگیری ثبت شده ۲۴۴۹۷۸ در واحد پاسخگویی کارگزاری آگاه هنوز ۵۰ هزار تومان به حساب بنده واریز نشده است . لطفا در صورت دسترسی شما پیگیری بفرمایین.

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر زیرمجموعه‌های شما پس از کدگیری در کارگزاری آگاه، برای اولین بار ۱۰۰ هزار تومان درآمد ایجاد کنند (این درآمد شامل کارمزد حاصل از معاملات، شرکت در کلاس‌های آموزشی، استفاده از بسته‌های تحلیلی می‌تواند باشد)، ۵۰ درصد این مبلغ (یعنی ۵۰ هزار تومان) به حساب شما که معرف آن‌ها که شما هستید واریز خواهد شد.

      ۰
  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    بله، اگر زیرمجموعه‌های شما پس از کدگیری در کارگزاری آگاه، برای اولین بار ۱۰۰ هزار تومان درآمد ایجاد کنند (این درآمد شامل کارمزد حاصل از معاملات، شرکت در کلاس‌های آموزشی، استفاده از بسته‌های تحلیلی می‌تواند باشد)، ۵۰ درصد این مبلغ (یعنی ۵۰ هزار تومان) به حساب بآشگاه شما که معرف آن‌ها که شما هستید واریز خواهد شد.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: