Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37604

چگونه در نرم افزار اندورید اسا تریدر پول واریز کنم؟

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
من میخواستم از نرم افزار اندروید پول برای معملات واریز کنم ولی متاسفانه گزینه ای پیدا نمیکنم.در بخش خرید هم فقط حساب نزد کارگزاری فعال هست.لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر

  • ۶پاسخ
  • ۸۲۷۰بازدید
پاسخ
اشتراک

۶پاسخ

6 پاسخ به “چگونه در نرم افزار اندورید اسا تریدر پول واریز کنم؟”

  1. مهدی گفت:

    آیا برای شارژ حساب معاملاتی باید حتما به شعبه بانکی که کارگذاری معرفی کرده بریم یا میشه از شعب دیگه هم اقدام کرد مثلا شعبه سپه که کارگذاری معرفی کرده خیابان سعدی هست و حساب من در شعبه خیابان هنگام و موقع ثبت نام شماره حساب شعبه هنگام رو ارایه دادم .ایا باید برم شعبه سعدی پول بریزم یا نه و اینکه سه درگاه معرفی شده برای پرداخت شتابی چطور همون مال سپه رو پیدا کنم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      نیازی نیست حتما به شعبه بانکی که کارگزاری معرفی نموده است مراجعه نمائید و تنها برای واریز به نام شعبه بانک کارگزاری وجه را واریز نمائید.البته توجه داشته باشید برای واریز وجه تا سقف ۵۰ میلیون می توانید از طریق پرداخت شتابی در سامانه معاملاتی آنلاین اقدام بفرمائید.

      ۰
  2. محمدصادقی گفت:

    سلام من نام کاربریمو فراموش کردم چطوری پیداش کنم

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت بازیابی رمز عبور و نام کاربری سامانه معاملاتی ، در قسمت ورود به سامانه معاملات آنلاین، با استفاده از گزینه "فراموشی کلمه عبور" و درج کد ملی برای بازیابی اطلاعات کاربری اقدام نمایید. همچنین جهت پیگیری در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۸۲۱۵۴۰۰۰ ۰۲۱ داخلی ۲ بخش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۳
  3. AM4409 گفت:

    در قسمت راست نرم افزار با انتخاب منوی کشویی در قسمت درخواست ها دوگزینه داریم ۱-پرداخت شتابی۲-فیش واریز نقدیحال واریز شتابی که راحتترین واریز است را توضیح میدهم.با انتخاب واریز شتابی به صفحه بعد منتقل میشویم که در انجا با کلیک روی +جدید را انتخاب میکنیم.سپس مبلغ را اضافه کرده ودر زیر ان درگاه بانک را انتخاب میکنیم بهد به صفحه ای میرسیم که شماره کارت و...را میخواهد در نهایت واریز صورت میگیرد.

    ۱
  4. Agah گفت:

    سلام دوست گرامی
    در حال حاضر واریز وجه به حساب معاملاتی از طریق نرم افزار اندروید و ios امکان پذیر نیست. برای این منظور، شما می توانید از طریق مرورگر گوشی خود وارد سایت نرم افزار آسا شده و سپس با انتخاب گزینه ورود به نسخه وب و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور به حساب آنلاین خود وارد شوید. پس از آن وارد بخش درخواست‌ها شده و با انتخاب گزینه پرداخت شتابی نسبت به شارژ حساب معاملاتی خود اقدام کنید.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: