Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37676

درخواست پشتیبانی مشتری به صورت آنلاین

اگر ترتیبی برای ایجاد پشتیبانی و پاسخگویی انلاین به مشکلات و سوالات از طریق نرم افزارهایی مانند تلگرام و وایبر اتخاذ شود کمک شایانی در سرعت و صرفه جویی زمان مشتریان خواهد کرد.
باتشکر

  • ۶۳پاسخ
  • ۴۸۷۳بازدید
پاسخ
اشتراک

۶۳پاسخ

63 پاسخ به “درخواست پشتیبانی مشتری به صورت آنلاین”

  1. هادی گفت:

    با سلام . میخام عرضه اولیه اپال رو خرید کنم نه حسابم مسدوده نه کمبود نقدینگی دارم . ولی زمانی که میخام ثبت سفارش بزنم بهم این پیام و میده که شما ثبت سفارش تون رو انجام دادین اما وقتی که به قسمت درخواست ها میرم میبینم که ثبت سفارشی انجام نگرفته . من الان باید چیکار کنم آیا باز سیستم آگاه دچار اختلال شده ؟

    ۰

    بهترین جواب

  2. سید فرید منظری گفت:

    با سلام
    چرا در هنگام درخواست وجه در حساب من شماره حساب نشون نمیده ؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره حساب شما صحیح نباشد در سیستم ثبت و پذیرفته نمی شود.برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را به کارگزاری معرفی یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید معرفی و یا ویرایش و یا حذف کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید) تا شماره حساب شما معرفی و یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف می شود.در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.جهت پیگیری بیشتر لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید.

      ۰
  3. ابوالفضل گفت:

    سلام ببخشید من می خوام درکارگزاری آگاه ثبت نام کنم ولی می که شما قبل ثبت نام کردید ولی من اصلاثبت نام نکردم نام کاربری ورمزعبورروهم نمی دونم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که تمایل دارید مشتری کارگزاری آگاه شوید باید در سایت "آگاه اکسپرس" ثبت نام کنید و جهت احراز هویت آگاه به صورت غیر حضوری در سایت آگاه اکسپرس و حضوری در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه اقدام نمایید. با همان نام کاربری و کلمه عبوری که وارد "سایت بآشگاه" می شوید در آگاه اکسپرس نیز با همان نام کاربری و کلمه عبور ثبت نام نمائید تا از این طریق بتوانید به عنوان مشتری اگاه از مزایای بآشگاه مشتریان آگاه و تخفیفات معاملات و تخفیف بسته های تحلیلی و بسته های اعتباری ودیگر مزایای آن بهره مند شوید.

      ۰
  4. کاکو گفت:

    چرا سهم فروختنی میگه موجودی سهام کافی نمیباشد همه سهامم اینجوریه نمیتونم بفروشم.

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که در زمان فروش سهام مورد نظر، با پیام خطای موجودی سهام کافی نمی باشد مواجه شده اید ، ناظر سهام کارگزاری آگاه نمی باشد و در صورتی که ناظر سهام شما کارگزاری آگاه نباشد ، قادر به فروش سهام مورد نظر نمی باشید و برای فروش آن سهام باید تغییر کارگزار ناظر را از طریق سامانه معاملاتی آسا تریدر اعمال بفرمائید. برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود. نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود. جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۲
  5. Agah گفت:

    دوست عزیز در حال حاضر نیز چنین امکانی وجود دارد.
    شما می توانید سوالات خود را از ادمین کانال تلگرامی بآشگاه:بورس از مبتدی تا حرفه ای یا آی دی تلگرام @bashgah_support بپرسید.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید:

1 2 3 7