Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=53908

نحوه فروش حق تقدم در سامانه

سلام.حق تقدم شرکت سرمایه گذاری نیرو(ونیرو) داشتم و استفاده کردم.الان تماس گرفتم با شرکت که بپرسم کی به سهام عادی تبدیل میشه گفتن تبدیل شده و باید بیای حضوری تحویل بگیری برگه سهامو از شرکت…حالا سوالم اینه من که آنلاین خرید و فروش میکنم،برگه سهام رو بگیرم باید چیکار کنم؟چجوری بفروشم؟توی اکانت آگاهم داراییمو صفر میزنه

  • ۳پاسخ
  • ۲۸۰۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “نحوه فروش حق تقدم در سامانه”

  1. سهیلا گفت:

    سلام
    من قبلا سهام ونیرو داشتم که بهم حق تقدم ونیرو ح داده شده الان تو سبد سهام نشون میده ولی تو پرتفوی لحظه ای نمایش نمیده.رفتم تو امور سهامداران ونیرو ثبت نام کنم که خطا داد و نوشته اطلاعات شما در سهامداران موجود نمیباشد.چیکار باید بکنم.ممنون میشم راهنمایی کنید.

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      درصورتی‌که سهامدار بخواهد حق تقدم خود را به سهم تبدیل کند، لازم است در یک بازه ۶۰ روزه، مبلغ اسمی سهام را معادل حق تقدمی که در اختیار دارد به‌ حساب شرکت پرداخت کند و فرم شرکت در افزایش سرمایه را تکمیل نماید. تمام اطلاعات اعم از زمان دوره پذیره نویسی ۶۰ روزه، شماره‌حساب شرکت و فرم افزایش سرمایه در سایت کدال اطلاع‌رسانی می‌شود.جهت پیگیری لطفا با امور سهامداری شرکت مورد نظر تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    شما به این منظور قادر به انجام فرآیند تغییر کارگزار ناظر هستید. و در صورتی که این گزینه کارساز نبود، در مرحله بعدی می توانید برای دریافت برگه سهام اقدام نمایید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: