Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=129252

نحوه ثبت نام فرزند در کارگزاری آگاه

سلام برای پسر سه ساله ام کد سجامی قبلا از طریق کارگزاری دیگه گرفتم و مراحل ثبت نام در کارگزاری دیگه را هم تا نیمه پیش رفته ام، اما الان میخاهم در کارگزاری شما ثبت نام کنم
الان باید چکار کنم؟

  • ۵پاسخ
  • ۹۴۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “نحوه ثبت نام فرزند در کارگزاری آگاه”

  1. ولی محمدی گفت:

    سلام فرزند من ۶سال هست کارت بانکی نمیدن بهش باید به چه صورت حسابش در کارگزاری پول واریز کنیم تا بتونم براش سهام بخرم با تشکر

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 2213 گفت:

      سلام دوست عزیز، امکان پرداخت شتابی برای افراد زیر ۱۸ سال با استفاده از کارت بانکی ولی یا قیم از حساب کاربری افرد زیر ۱۸ سال فراهم شده است. از طریق سامانه معاملاتی https://online.agah.com و از قسمت ویجت‌های سمت چپ تصویر، بخش وضعیت مالی مشتری، گزینه پرداخت شتابی را انتخاب کنید و پس از مشخص کردن مبلغ، از بین گزینه‌های "پرداخت با کارت قیم/ ولی" یا "پرداخت با کارت خودم" یکی را انتخاب نمایید. اگر شخص زیر ۱۸ سال کارت بانکی به نام خود داشته باشد از گزینه پرداخت با کارت خودم استفاده کرده در غیر این صورت از گزینه پرداخت با کارت ولی/قیم استفاده می‌کند تا امکان پرداخت وجه توسط کارت بانکی ولی یا قیم فراهم شود.
      توجه داشته باشید سجامی بودن ولی/قیم و فرد زیر ۱۸ سال الزامیست. در صورت بروز مشکل لطفاً با شماره‌ ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ مرکز تماس کارگزاری آگاه تماس حاصل فرمایید.

      ۰
  2. جمال گفت:

    با سلام
    لطفاً بفرمایید که چطوری میشه حساب بورسی فرزندان را شارژ کرد، چون خواستم به دلیل عدم پذیرش کدملی قبول نکرد.
    با تشکر

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 2265 گفت:

      با سلام دوست عزیز،جهت پرداخت شتابی برای افراد زیر ۱۸ سال می توانید از کارت بانکی قیم از طریق سامانه https://online.agah.com از گزینه پرداخت شتابی از کارت قیم اقدام بفرمایید.ضمنا امکان واریز وجه از طریق فیش نقدی به حساب معاملاتی ایشان فراهم است جهت شارژ حساب از طریق فیش واریز نقدی طبق روش زیر اقدام کنید:
      از طریق سامانه معاملاتی آنلاین: منو، درخواست‌ها، فیش واریز نقدی، علامت مثبت سبز، ثبت درخواست.
      از طریق نرم افزار آسا تریدر: بیشتر، درخواست‌ها، فیش واریز نقدی، علامت مثبت، ثبت درخواست.
      در قسمت شماره‌ حساب‌های کارگزاری می‌توانید بانک موردنظر خود را جستجو کنید.
      درصورت مراجعه‌ حضوری به بانک و ارسال اطلاعات صحیح در قسمت فیش واریز نقدی، حداکثر تا ۳۰ دقیقه کاری پس از ثبت فیش، مبلغ به‌ حساب کاربری شما اضافه خواهد شد.
      توجه داشته باشید نام واریز کننده و صاحب کد بورسی باید یکسان بوده و مغایرتی نداشته باشد.

      ۰
  3. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    جهت دریافت کد بورسی برای فرزند اطلاعات فرزند باید وارد شود و درقسمت ولی و نماینده قانونی اطلاعات نماینده قانونی فرزند وارد شود. توجه داشته باشید شماره تلفن به نام ولی قانونی فرزند اما جدید باشد. شماره حساب به نام فرزند باشد.برای ثبت ایمیل نیز، لازم است ایمیل جدید و غیر تکراری باشد.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: