Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=128054

نحوه تسویه بسته اعتباری و وام قرض الحسنه

سلام من امروز بسته پنج میلیونی وام را برای تاریخ فردا فعال کردم کی پرداخت باید کنم سه ماهه هست نود روز دیگر ؟وسه ماه دیگر همان روز موعد باید پنج میلیون در حسابم باشد؟ممنونم

  • ۲پاسخ
  • ۴۴۶بازدید
پاسخ
اشتراک

۲پاسخ

2 پاسخ به “نحوه تسویه بسته اعتباری و وام قرض الحسنه”

  1. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    روش های تسویه اعتبار:
    ۱- اگر مشتری قصد دارد از محل فروش سهام، اعتبار خود را تسویه نماید، لازم است که دو روز کاری قبل از پایان مهلت بسته، نسبت به تسویه آن اقدام کند.
    ۲- اگر مشتری قصد دارد از محل فروش اوراق مشارکت، اعتبار خود را تسویه نماید، لازم است که یک روز کاری پیش از پایان مهلت بسته، نسبت به تسویه آن اقدام کند.
    ۳- چنانچه مشتری قصد تمدید اعتبار خود را دارد، به شرط وجود ریال کافی در بآشگاه با همان شرایط بسته قبلی، می‌تواند به گزارش اعتبارات مراجعه نموده و در گزارش مذکور، بسته مورد نظر را تمدید کند. شایان ذکر است که گزینه “تمدید” تا یک روز قبل از تاریخ سررسید فعال است.
    ۴- چنانچه مشتری قصد تمدید اعتبار خود را داشته باشد ولی شرایط خرید همان بسته را نداشته باشد، می تواند بسته یا بسته‌های دیگری را خریداری نموده و تاریخ اعمال آن را یک روز پس از تاریخ سررسید اعتبار قبلی انتخاب کند ولی باید در نظر داشته باشد که ارزش بسته یا بسته های خریداری شده کمتر از ارزش بسته قبلی نباشد.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر به مطلب روش دریافت اعتبار معاملاتی در بورس اوراق بهادار از کارگزاری آگاه در بلاگ بآشگاه مراجعه بفرمائید.

    ۰
  2. محمدرضا سلمان نژاد گفت:

    سلام بله باید همون مقداری که دریافت کردید در موعد مقرر در حسابتان شارژ باشد و اگر نباشد
    به مقداری که اعتبار دریافت کردین خود کارگزاری همان سهمی که خریداری کردید را میفروشد و اعتبار را پر میکند و اگر پر نشد سهم دیگری رابرای جبران میفروشد .

    ۰

    بهترین جواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: