Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=130620

مشکل فروش پالایش یکم و تعداد سپرده گذاری صفر

پالایش یکم را تغییر کارگزار دادم و به پرتفوی آگاه من اضافه شده است. حتی مجددا اقدام به خرید این سهام کردم. تعداد سپرده گذاری من صفر است.

  • ۱۳پاسخ
  • ۲۵۵۰بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۳پاسخ

13 پاسخ به “مشکل فروش پالایش یکم و تعداد سپرده گذاری صفر”

  1. سجاد گفت:

    سلام ، در پرتفوی من پالایش وجود دارد اما تعداد دارایی صفر است ، چند مرتبه هم تغییر کارگزار ناظر را زدم و ثبت درخواست کردم اما هنوز قابل فروش نیست و ارور میدهد که تعداد دارایی تان کمتر از درخواستتان میباشد . لطفا کمکم کنید .

    ۸

    بهترین جواب

    • مریم نوری گفت:

      سلام دوست عزیز ، شما می توانید با مراجعه به سایت درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه دارایی خود را چک نمایید چنانچه در نماد پالایش دارایی به شما نمایش داده شد،تصویر برگه سهم خود را دانلود کرده و درخواست تغییر کارگزار ناظر خود را با برگه سهم ثبت نمایید.همچنین میتوانید جهت بررسی بیشتر با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲(بخش آنلاین) تماس حاصل نمایید.

      ۰
  2. علی گفت:

    سلام من یک بار دارایی ام رو در پالایش فروختم حالا افزایش سرمایه رو که تعدادش ۳۹۰ تا هستش رو نمی توانم بفروشم و مینویسه که تعداد کافی نیست و دارایی صفر می باشد چه کاری باید انجام بدم ممنون میشم کمکم کنید

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که به شما سهام جایزه تعلق یابد تا زمانی که توسط شرکت سپرده گذاری تائید نشود غیر قابل معامله است.در سامانه معاملاتی آنلاین در قسمت سبد سهام بر روی علامت چشم در کنار نماد کلیک نمائید و از جزئیات نماد و قابل معامله بودن سهام جایزه مطلع شوید.در صورتی که سهام جایزه قابل معامله باشد ، ردیفی به عنوان قابل فروش اضافه می شود و چنانچه گزینه قابل فروش اضافه شده بود و به دارایی سپرده گذاری شما اضافه نشده بود،باید بر روی نماد مورد نظر "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهید

      ۰
  3. سعید گفت:

    سلام من درتاریخ ۱۹/۶/۹۹اقدام به خریدسهام پالایش یکم کردم البته باچندتاکدملی ولی یکشون اصلاخریدنشده ومبلغش هم به مابرگردانده نشده ازکجابایدپیگیری کنم ممنونم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید. همچنین می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  4. طاها زمان بیگی گفت:

    من پالایش رو از خود کارگزاری آگاه خریداری کردم و الان وقتی میخوام بفروشم میگه موجودی شما صفر میباشد در حالی که در سبد سهام خودم ۲۹۷ سهم دارم.

    ۳

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در ارتباط با سهام صندوق پالایشی یکم لازم است در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد پالایش "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهید.بعد از گذشت دو روز کاری قادر به خرید و فروش نماد پالایش خواهید بود. این روند از سمت سازمان بورس اعلام شده و برای تمام کارگزاری ها می باشد. از هر کارگزاری که خرید صندوق etf دولتی انجام شود، باید تغییر کارگزار ناظر هم زده شود.

      ۰
  5. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    جهت اضافه نمودن صندوق پالایشی یکم به سبد دارایی های خود لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد پالایش تغییر کارگزار ناظر انجام دهید.

    ۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: