Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=43742

قرارداد اعتباری به منظور استفاده از بسته های اعتباری کارگزاری آگاه

قرارداد اعتباری که با کاگزاری بسته می شود. اعتبار یکساله دارد. اگر بعد از چندماه بخواهیم یک بسته یکساله خریداری کنیم. مشکلی بوجود می آید؟ یا باید قرارداد را تمدید کنیم؟

  • ۱۵پاسخ
  • ۹۸۲۵بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۵پاسخ

15 پاسخ به “قرارداد اعتباری به منظور استفاده از بسته های اعتباری کارگزاری آگاه”

  1. AO9262 گفت:

    سلام برای خرید بسته اعتباری علاوه بر پرداخت مبلغی که برای هر بسته نوشتن.باید تو حساب معاملاتی خود اندازه همان بسته اعتباری. پول داشت؟؟؟یا نه موجودی حساب معاملاتی فرقی به خرید بسته اعتباری ندارد؟

    ۲
    • Agah گفت:

      سلام
      شرایط دریافت اعتبار به این ترتیب است:
      ۱- تکمیل فرم مشتریان حقیقی و عقد قرارداد معاملات آنلاین (یا توافق‌نامه معاملات اینترنتی) با ارائه مدارک لازم در کارگزاری آگاه (همانطور که اشاره شد، دریافت اعتبار فقط برای مشتریان کارگزاری آگاه امکان‌پذیر است).
      ۲- مطالعه دقیق و کامل دستورالعمل خرید اعتباری اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران، مصوب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار
      ۳- تکمیل فرم قرارداد اعتباری با کارگزاری آگاه (نیاز است که شما در کارگزاری آگاه قرارداد اعتباری داشته باشید).
      ۴- ارائه تضامین مورد نیاز به کارگزاری آگاه طبق شرایط و مفاد قرارداد و دستورالعمل خرید اعتباری اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران (طبق مواد ۵ و ۶ دستورالعمل)
      ۵- کارگزاری آگاه باید ناظر اوراق بهاداری باشد که به‌عنوان تضمین از طرف مشتری نزد کارگزار قرارداده‌شده‌است (امکان تغییر ناظر به کارگزاری دیگر برای آن دسته از اوراق بهاداری که به عنوان تضمین نزد کارگزاری آگاه است، وجود ندارد و اصطلاحا سهام نزد کارگزاری آگاه فریز می‌شود).
      ۶- مشتری ملزم است حداقل ارزش تضمینی معادل میزان اعتبار درخواستی، نزد کارگزاری آگاه داشته باشد. ارزش تضمین برابر است با ۵۵ درصد دارایی سهام. (طبق تغییرات جدید از سوی بورس)

      ۱
  2. AQ7806 گفت:

    باسلام
    آیا امکانش هست قرارداد اعتباری هم بصورت آنلاین واز طریق دفاتر خدمات ارتباطی امضا بشه
    چون شهر ما هیچ دفتر کارگزاری آگاه نداره

    ۷
  3. جمشید اسماعیلی فرد AC0775 گفت:

    با سلام احتراما
    با توجه به اینکه بیشتر خدمات کارگذاری برای مشتریان دارای کد آنلاین بصورت آنلاین انجام میگردد مانند تایید معاملات تحت احتیاط و.....پیشنهاد میگردد قرداد اعتباری را نیز بصورت آنلاین امضا و تایید گردد که نیاز به مراجعه حضوری به کارگذاری نباشد.
    با تشکر ئتجدید احترام

    ۳۴

    بهترین جواب

  4. hamed گفت:

    سلام
    کد انلاین دارم قرار داد اعتباری ندارم
    چه مدارکی لازم جهت امضا قرارداد اعتباری باتشکر

    ۰

    بهترین جواب

  5. AV5998 گفت:

    سلام آیا برای خرید بسته های اعتباری فقط میتوانیم از مبالغ ریالی اختصاص داده شده باشگاه استفاده کنیم یا خودمان هم می توانیم این مبلغ را افزایش دهیم

    ۳
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز
      به دلیل محدودیت‌های موجود و قوانین پولشویی امکان واریز وجه به حساب باشگاه وجود ندارد و تنها از طریق فعالیت‌ها می توان وجه نقد را افزایش داد.
      باتشکر

      ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: