Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=133830

فروش سهام عدالت غیرمستقیم وساشرقی از کارگزاری آگاه

سلام وعرض ادب خدمت کارشناسان محترم کارگزاری آگاه اینجانب در حدود یک ماه هست که اقدام به فروش سهام عدالت غیرمستقیم وساشرقی از کارگزاری آگاه نموده ام و حتی در صف فروش نفر ۷۴ هم بوده ام و قیمتی هم که واسه سهام انتخاب کردم کمترین قیمت بوده و نحوه اعتبارش را هم معتبر تا لغو انتخاب کردم ولی به فروش نمیرسه لطفا اینجانب رو راهنمایی فرمایید ممنون.

  • ۵پاسخ
  • ۱۱۴۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “فروش سهام عدالت غیرمستقیم وساشرقی از کارگزاری آگاه”

  1. احمد گفت:

    سلام وقت بخیر
    چطور میتونم سهام عدالت غیر‌ مستقیم خودم رو بفروشم ، و ایا میتونم از کارگزاری دیگه به آگاه منتقل کنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که نماد استانی مربوط به سهام عدالت قابل معامله و مجاز نقدی باشد ، قادر به فروش آن خواهید بود.جهت انتقال سهام عدالت شرکت استانی از طریق گزینه تغییر کارگزار ناظر اقدام فرمائید. شما تعداد سهام سپرده گذاری شده را قادر به فروش هستید که ناظر سهام کارگزاری آگاه است. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه هستید ، با مراجعه به سامانه معاملاتی آنلاین ، قسمت درخواست ها، تغییر کارگزار ناظر قادر به انتقال سهام های خود به کارگزاری آگاه خواهید بود.به این ترتیب که از قسمت منو، قسمت درخواست، گزینه تغییر کارگزار ناظر ، علامت مثبت سبز،گزینه آخرین نماد را در کارگزاری آگاه انجام داده ام ، نماد را در قسمت سرچ انتخاب نمائید و در نهایت گزینه تائید را کلیک نمائید.بعد از گذشت یک الی دو روز کاری از انجام تغییر کارگزار ناظر ،نماد مربوط به سبد دارایی های آنلاین اضافه و قابل معامله می شود.به همین ترتیب هر یک از نماد ها را به شکلی که عنوان شد قادر به اضافه نمودن به سبد دارایی های آنلاین خواهید بود. جهت پیگیری بیشتر لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید.

      ۲
  2. امین گفت:

    سلام خدمت کارشناسان محترم کارگزاری آگاه چرا نماد وسکرد به فروش میرسد ولی نماد وساشرقی به فروش نمیرسد لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      زمانی که نماد مجاز نقدی باشد بدین معنی است که قابلیت معامله (خرید و فروش) وجود دارد و اگر نماد مجاز بود و قادر به معامله نماد مورد نظر نیستید، جهت پیگیری لطفا درسامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت بفرمائید.

      ۰
  3. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    در حال حاضر فروش سهام عدالت توسط سازمان بورس متوقف شده است.زمان بازگشایی فروش سهام عدالت مجدد توسط سازمان بورس اطلاع رسانی می شود.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: