Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=125680

عدم نمایش سهم در لیست دارایی ها

سلام. من تعدادی سهم خساپا روز چهارشنبه ی هفته ی قبل از طریق پرتفوی خودم در سامانه ی اساتریدر خریدم. در لیست دارایی ها سهم رو مشاهده نمیکنم اما در سبد سهامم اسم سهم هست ولی میزان دارایی رو صفر نشون میده. لطفا راهنمایی کنید

  • ۵پاسخ
  • ۹۷۲بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “عدم نمایش سهم در لیست دارایی ها”

  1. لیلا گفت:

    سلام. چرا سهم من تو قسمت دارایی‌ها هست ولی در قسمت دیده‌بان نیست؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1621 گفت:

      سلام دوست عزیز. این موضوع نیاز به بررسی دارد. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    در صورتی که تعداد سهام قابل مشاهده نیست لازم است در سامانه معاملاتی آنلاین تراکنش دستی انجام دهید.برای درج تراکنش دستی می‌بایست روی گزینه + در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید تا پنجره ثبت تراکنش دستی نمایش داده شود.در این بخش با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نماد، تاریخ معامله، قیمت و حجم می‌توانید تراکنش مورد نظر را ثبت کنید. چنانچه گزینه آستانه مجاز قیمت در تاریخ معامله انتخاب شده باشد، بازه قیمت روز (قیمت‌ نماد که در تاریخ تعیین شده مجاز به انجام معامله بوده است) توسط سیستم محاسبه می‌شود و قیمت وارد شده باید در آن محدوده باشد؛ در صورت انتخاب نکردن گزینه، می‌توانید قیمت دلخواه خود را وارد نمایید.

    ۰
  3. ارش گفت:

    با سلام همین اتفاق چندین بار است که برای من روی می دهد آخرین بار تاریخ ۹۹/۶/۲۶ است و تمام خریدهای من تا این لحظه قابل رؤیت و فروش نیستند با کارگزاری تماس گرفتم میگن آپدیت خواهد شد گفتم بنده خیر سرم آنلاین خرید کردم چرا باید منتظر آپدیت باشم؟!
    درضمن محاسبات بخش سود و زیان اکثرا" اشتباه است و حتما" این موضوع را به آپدیت ربط می دهند.
    همچنین نمادهایی که به فروش رسانده ام نعداد آن در پرتفویم قابل مشاهده و غیر قابل فروش است.

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      گاهی اوقات خرید و فروش در سامانه معاملاتی کمی با تأخیر صورت می گیرد و لاطم است که دارایی ها توسط سپرده گذاری به روز رسانی شود.جهت مشاهده سود و زیان و هم چنین تعداد سهام در سبد دارایی ها لازم است که تراکنش دستی انجام دهید.برای درج تراکنش دستی می‌بایست روی گزینه + در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید تا پنجره ثبت تراکنش دستی نمایش داده شود.در این بخش با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نماد، تاریخ معامله، قیمت و حجم می‌توانید تراکنش مورد نظر را ثبت کنید. چنانچه گزینه آستانه مجاز قیمت در تاریخ معامله انتخاب شده باشد، بازه قیمت روز (قیمت‌ نماد که در تاریخ تعیین شده مجاز به انجام معامله بوده است) توسط سیستم محاسبه می‌شود و قیمت وارد شده باید در آن محدوده باشد؛ در صورت انتخاب نکردن گزینه، می‌توانید قیمت دلخواه خود را وارد نمایید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: