Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=52387

عدم فعالسازی کد بورسی

من از طریق آگاه اکسپرس برای کد بورسی اقدام کردم الان بیشتر از دو هفته هست شاید هم بیشتر هنوز تایید ثبت نام نیومده هنوز تو بخش تایید احراز هویت گیر کرده و توضیحش نوشته احراز هویت شما توسط دفتر تایید شد. بزودی همکاران ما در کارگزاری اقدام به ایجاد دسترسی معاملاتی برای شما خواهند کرد.

  • ۵پاسخ
  • ۳۴۳۲بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “عدم فعالسازی کد بورسی”

  1. پرویز تیموریان گفت:

    بیشتر از یکماهه کد معاملاتی (تیم ۱۴۲۶۵) برام اومده،ولی دسترسی فعال نشده.
    لطفا رسیدگی فرمایید.

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای فعال شدن حساب معاملاتی لازم است بعد از تکمیل مراحل ثبت نام ، احراز هویت آگاه در دفاتر پیشخوان انجام دهید.

      ۰
  2. اسماعیل گفت:

    با سلام کد بورسی وفعال شدن آن برایم پیامک اومده ومی توانم پول به حساب واریز نمایم ولی در قسمت مشخصات حساب کاربری کد بورسی نوشته نشده علت چیست؟

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بعد از انجام مراحل ثبت نام در سایت آگاه اکسپرس و احراز هویت حضوری در دفاتر پیشخوان ، کد بورسی صادر می شود اما دسترسی به سامانه معاملاتی کمی زمان بر می باشد. در صورتی که دسترسی برای شما فعال شود نام کاربری و کلمه عبور برای شما ارسال و از حالت آزمایشی خارج می شوید و قادر به پرداخت شتابی و انجام معاملات خود خواهید شد.

      ۱
  3. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    در نظر داشته باشید بعد از فرآیند ثبت نام در سامانه آگاه اکسپرس، باید به یکی از شعب کارگزاری آگاه یا دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید. در صورتی که به منظور احراز هویت به صورت حضوری به شعب یا دفاتر پیشخوان مراجعه کرده باشید و پیشرفتی در مراحل دریافت کدبورسی حاصل نشده بود با شماره ۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی اکسپرس تماس حاصل نمایید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: