Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=57442

عدم امکان فروش سهم

من تعداد۱۰۵۰۰ عدد سهم از بانک دی خریدم در تارخ ۴ اسفند
توی دارایی هام این مقدار دیده میشه و سودش به حسابم منظور میشه
ولی زمان فروش ، میگه موجودی ۰ است!

  • ۲۱پاسخ
  • ۱۵۰۶بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۱پاسخ

21 پاسخ به “عدم امکان فروش سهم”

  1. زهرا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من می خواهم سهام مربوط به عرضه اولیه فصبا رو بفروشم ولی هر بار پیامی ارسال میشود که حداقل مبلغ معامله باید ۵۰۰ هزار تومان باشد.
    برای رفع مشکل و فروش سهام چه کاری باید انجام دهم؟

    ۱۱

    بهترین جواب

    • کارشناس 1124 گفت:

      با سلام دوست عزیز طبق قانون سازمان بورس حداقل ارزش ریالی سفارش جهت خرید سهام بورسی ۵۰۰ هزار تومان و سهام پایه فرابورس ۵۰ میلیون ریال است. سفارشی که جهت فروش ثبت می کنید نمی تواند کمتر از ۵۰۰ هزار تومان باشد.
      لازم به ذکر است در مورد سفارش فروش یک استثنا وجود دارد اگر کل حجم شما زیر ۵۰۰ هزار تومان باشد، می توانید فروش را انجام دهید، به این شرط که کل حجم را برای فروش ثبت نمایید. نماد فصبا افزایش سرمایه داشته ودر حال حاضر آگهی افزایش سرمایه در سایت کدال منتشر نشده وکل سهم اصلی قابل فروش هست.

      ۴
  2. مصطفی گفت:

    با سلام بنده دارای ۳۹۱ سهم سمازن هستم حال نمیدانم جایزه هست یا خیر اما قابل فروش نیست و در پرتفوی معاملاتی من نیست دوسال میگذره میخواستم بدونم سمازن افزایش داده یا خیر و کی این سهام قابل فروش می شود؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1492 گفت:

      سلام دوست عزیز، جهت بررسی سبد سهام خود لطفاً با شماره‌ ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ مرکز تماس کارگزاری آگاه تماس حاصل فرمایید.

      ۱
  3. مریم گفت:

    سلام وقت بخیر.من عرض اولیه ی فصبا خریده ام از موقع خرید هم ممنوع و متوقف بود الانم که باز شده میخوام بفروشم فقط تعداد ۴۶ تاش فروش میره.علت چیه؟

    ۳

    بهترین جواب

    • کارشناس 1492 گفت:

      سلام دوست عزیز، مجوز فروش سهام جایزه نماد فصبا از طرف شرکت مورد نظر صادر نشده است و درحال حاضر فقط امکان فروش سهام پایه این نماد را دارید.
      پس از انتشار آگهی ثبت افزایش سرمایه در سایت https://www.codal.ir امکان فروش سهام جایزه‌ای که به شما تعلق گرفته میسر خواهد شد. لازم به ذکر است، در صورتی‌ که سهام پایه (دارایی قابل معامله) را قبل از قابل معامله شدن سهام جایزه به فروش برسانید، برای اضافه شدن سهام جایزه و امکان فروش آن، نیاز به ثبت درخواست تغییر کارگزار ناظر خواهید داشت، تا پس از قابل معامله شدن سهام جایزه به تعداد سپرده‌گذاری شما اضافه شود.

      ۳
  4. مجيد گفت:

    سلام
    چرا همه ي تعداد سهام خريداري شده نماد شستا سپرده گذاري نشده و نميتونم تمام سهام رو بفروشم در ضمن فقط و فقط با كارگزاري اگاه كارميكنم و چندين بار هم گزينه تغيير كارگزاري را انجام دادم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که به شما سهام جایزه تعلق یابد تا زمانی که توسط شرکت سپرده گذاری تائید نشود غیر قابل معامله است.در سامانه معاملاتی آنلاین در قسمت سبد سهام بر روی علامت چشم در کنار نماد کلیک نمائید و از جزئیات نماد و قابل معامله بودن سهام جایزه مطلع شوید.در صورتی که سهام جایزه قابل معامله باشد ، ردیفی به عنوان قابل فروش اضافه می شود و چنانچه گزینه قابل فروش اضافه شده بود و به دارایی سپرده گذاری شما اضافه نشده بود،باید بر روی نماد مورد نظر "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهید.

      ۱
  5. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    لطفا به منظور بررسی این موضوع در ساعات اداری با شماره ۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی پذیرش یا خدمات آنلاین تماس حاصل نمایید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: