Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=126405

عدم اضافه شدن حق تقدم به پرتفو

سلام
چرا صباح و وبملتح به پرتفوی من اضافه نشده

  • ۲۳پاسخ
  • ۲۷۷۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۳پاسخ

23 پاسخ به “عدم اضافه شدن حق تقدم به پرتفو”

  1. علی گفت:

    با سلام حدود یک سال از افزایش سرمایه صبا تامین می گذره و مبلغ اسمی صباح رو واریز کردیم ولی به پرتفوی اضافه نمیشه چرا

    ۱

    بهترین جواب

  2. مستکانلو گفت:

    سلام
    سهام حق تقدم دیرانح در پرتفوی بنده محاسبه شده و با توجه به سرمایه اولیه برای خرید سهام ، این حق تقدم به عنوان جزیی از این سرمایه در نظر گرفته شده و در پرتفوی من لحاظ شده . علت چیست ؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که مبلغ اسمی بابت تبدیل حق تقدم به سهام پرداخت نموده و یا از حساب معاملاتی شما کسر شده باشد ، بعد از گذشت ۴ الی ۶ ماه حق تقدم به سهام تبدیل و به دارایی های آنلاین شما اصافه خواهد شد. جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت نمائید . همچنین می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۳
  3. حاجی گفت:

    سلام من ارزش اسمی حق تقدم زگلدشتح رو پرداخت کردم کی به پرتفوی من اضافه میشه؟؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      پس از پرداخت مبلغ اسمی و بعد از اینکه افزایش سرمایه شرکت در سازمان بورس و اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید، پروسه تبدیل گواهی "حق تقدم" به سهم، حدود ۴ الی ۶ ماه زمان خواهد برد که به‌ صورت خودکار صورت می‌گیرد و به پرتفوی سهامداران اضافه می‌گردد.

      در سامانه معاملاتی آنلاین کارگزاری آگاه، بعد از برگزاری مجمع فوق‌العاده و اتخاذ تصمیمات، حق تقدم سهام در سبد سهام مشتریان به‌صورت خودکار به ستون “تعداد” اضافه می‌شود و به‌محض اینکه حق تقدم در بازه ۶۰ روزه در بازار قابل معامله شد، “تعداد سپرده‌گذاری” نیز در سامانه آنلاین به‌روز می‌شود که امکان فروش سهام را نیز دارد.

      ۰
  4. سجاد گفت:

    من چند سال پیش تعدادی سهم فخاس خریده بودم الان شده هجده میلیون و یه هشت میلیون هم حق تقدم جداگانه داره (البته این سهم هارو تو سپرده گزاری مرکزی مشاهده میکردم که سهم اصلی رو به پرتفوی اضافه کردم ولی حق تقدم مونده)حالا میخوام بدونم این حق تقدم رو چطور بیارم پرتفوی یا بفروشم تکلیفش چیه؟

    ۳

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      هنگامی‌که سهامدار در بازه زمانی ۶۰ روزه، برای پذیره نویسی اقدام نکند و یا در آن بازه تعیین‌شده اقدام به فروش "حق تقدم سهام" خود نکند، در این صورت این حق تقدم‌ها را حق تقدم استفاده‌نشده نام‌گذاری می‌کنند. در چنین حالتی شرکت، حق تقدم‌های استفاده‌نشده را به فروش می‌رساند و وجه حاصل از فروش را پس از کسر هزینه‌های مربوطه در بازه زمانی معمولاً یک‌ماهه به‌حساب سهامداران واریز می‌کند.جهت پیگیری بیشتر لطفا با امور سهامداری شرکت مورد نظر تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  5. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    در صورتی که بازه زمانی ۶۰ روزه برای تبدیل حق تقدم به سهم گذشته باشد ، حق تقدم استفاده نشده می شود که شرکت مربوط حق تقدم سهم شما را می فروشد و وجه حاصل از فروش را به حساب شما واریز می نماید.جهت پیگیری لطفا با امور سهامداری و یا در ساعات اداری با شماره تلفن۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: