Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=52969

زمان تایید صدور واحد سرمایه‌گذاری در صندوق

سلام
من اگه پول بحساب صندوق مشترک اگاه واریز کنم و مراحل صدور را به صورت اینترنتی تکمیل کنم صدور من به چه تاریخی بعد از واریز میخورد
لطفا هم در حالتی که به حساب صندوق میریزم جواب بدید هم در حالتی که بصورت پرداخت الکترونیک و از طریق کارت واریز میکنم؟
سوال دیگه اینکه من اگه چهارشنبه از طریق حالت پرداخت الکترونیک پول واریز کنم و صدور بزنم چند روز بعد برام صدور تایید میشه؟

  • ۳پاسخ
  • ۱۶۴۶بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “زمان تایید صدور واحد سرمایه‌گذاری در صندوق”

  1. علی گفت:

    سلام و خسته نباشید.
    من تاریخ بیستم فروردین ۱۴۰۳ سفارش صدور صندوق واریز کردم و امروز ۲۴ فروردین هم تمام شد یعنی چهار پنج روز شده اما هنوز هم زده در انتظار تأیید درحالی که گفته بودن دو روز کاری زمان می‌بره الان من باید چیکار کنم ابطال بزنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 2266 گفت:

      سلام دوست عزیز. اگر از طریق درگاه پرداخت شود دو روزکاری به طول می انجامد. اگر از طریق بانک به صورت مستقیم پرداخت شود و فیش واریز را در سایت بارگزاری کنید یک روز کاری نیاز به زمان خواهد داشت، در ضمن مراجعه حضوری و استفاده از کارت بانکی هم مانند فرآیند فیش واریز نقدی است. در ادامه تاریخ‌های ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ معادل روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه تعطیل رسمی و روزکاری نبوده و درخواست صدور شما طی روز‌های کاری ترتیب اثر داده خواهد شد؛ همچنین در نظر داشته باشید برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    بطور کلی : اگر از طریق درگاه پرداخت شود دو روزکاری به طول می انجامد. اگر از طریق بانک به صورت مستقیم پرداخت شود و فیش واریز را در سایت بارگزاری کنید یک روز کاری نیاز به زمان خواهد داشت، در ضمن مراجعه حضوری و استفاده از کارت بانکی هم مانند فرآیند فیش واریز نقدی است. در ادامه در نظر داشته باشید پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی روزهای کاری صندوق محسوب نمی شود. و در راستای پاسخ به سوال آخر اینکه با قیمت یکشنبه صدور می شود و روز دوشنبه حساب خواهد شد.

    ۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: