Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=38063

جایزه ۵۰ هزار تومانی از درآمدزایی زیرمجموعه

سلام
شرط تعلق گرفتن درآمد مالی از زیرمجموعه به چه صورت است؟
یکی از زیرمجموع های من تاکنون دو کلاس آگاه را ثبت نام نموده است ولی تاکنون هیچ منفعتی برای من نداشته است! (یک کلاس ۱۵۰۰۰ تومانی و دیگری ۸۰۰۰ تومانی)
حتما باید کلاس آموزشی ۱۰۰ هزار تومانی شرکت کنند تا به بنده ۵۰ هزار تومان برسد؟

  • ۷پاسخ
  • ۲۶۱۲بازدید
پاسخ
اشتراک

۷پاسخ

7 پاسخ به “جایزه ۵۰ هزار تومانی از درآمدزایی زیرمجموعه”

  1. مهدی گفت:

    سلام بنده زیر مجموعه ها اگر هر کدام بسته یک روزه همفکران به قیمت ۲۰۰۰۰ تومان برای ۵ روز یعنی صد هزار بخرند بی ازای هر کدام ۵۰ هزار به من می‌دهند ممنون میشم جواب بدید

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      هر زیرمجموعه از هر روشی "اولین" ۱۰۰ هزارتومان درآمد خود را برای کارگزار ی بسازد، در صورت وجود معرف، به معرف ۵۰ هزار تومان پرداخت می شود. فقط این مهم است که اولین درآمد باشد ، یعنی اگر زیرمجموعه ای قبلا ۱۰۰ هزارتومان رو ساخته باشد و بعد معرف تعیین کرده باشد ، با ساخت ۱۰۰ هزار تومان مبلغی به معرف تعلق نمی یابد.

      ۰
  2. سعید گفت:

    من الان ۲ تا زیر مجموعه دارم اگه با هر کدومشون یه بسته آموزشی برای خودم بخرم به ارزش ۱۰۰ هزار تومن ، ۵۰ تومن سود زیر مجموعه شاملم میشه یا نه ؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که زیر مجموعه شما به تازگی کد مشتری کارگزاری آگاه شده است و هیچگونه فعالیت ریالی در بآشگاه و همچنین هیچگونه معامله ای انجام نداده است، به طور مثال اگر زیر مجموعه شما به میزان صد هزار تومان بسته آموزشی خریداری نماید، پنجاه هزار تومان آن به حساب ریال بآشگاه شما واریز می شود.

      ۰
  3. سعید گفت:

    سلام میخاستم بدونم این مطلبی که پرسیدن آیا باید هزینه کلاس حتما باید ۱۰۰ به بالا باشد یا اینکه میتوان با چندین کلاس با قیمت های مختلف به ۱۰۰ تومن رسید و جایزه ۵۰ تومن زیر مجموعه رو گرفت؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا توجه بفرمائید در صورتی که زیر مجموعه شما زیرمجموعه‌های شما پس از کدگیری در کارگزاری آگاه، برای "اولین بار" ۱۰۰ هزار تومان درآمد ایجاد کنند که این درآمد شامل کارمزد حاصل از معاملات، شرکت در کلاس‌های آموزشی، استفاده از بسته‌های تحلیلی می‌تواند باشد، ۵۰ درصد این مبلغ (یعنی ۵۰ هزار تومان) به حساب شما که معرف آن‌ها که شما هستید واریز خواهد شد.

      ۰
  4. Agah گفت:

    سلام
    بله، همانطور که در مطالب مرتبط آمده است، ایجاد درآمد ۱۰۰۰۰۰تومانی منجر به اعطای هدیه به معرف می شود. در شرایط این هدیه آمده است که حتماً فرد باید قبل از اقدام به معامله یا خرید کلاس، باید معرف خود را انتخاب کرده باسد و این هدیه فقط یک بار به معرف تعلق می گیرد.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: