Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=125607

حذف سهم از سبد دارایی بعد از تغییر کارگزاری

سلام. من سهمی رو از آگاه به کارگزاری دیگه تغییر کارگزاری دادم اما تو سبد نمایش داده میشه و مبلغش از دارایی ها حذف نشده. چطور میشه حذف کرد.

  • ۵پاسخ
  • ۱۰۶۳بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “حذف سهم از سبد دارایی بعد از تغییر کارگزاری”

  1. نیکو گفت:

    سلام
    یکی از سهم های من افزایش سرمایه داد.بعد از افزایش سرمایه تعداد سهمم تو قسمت پورتفوی مقدار افزایش سرمایه بود ولی قسمت عملکرد ۲برابر افزایش سرمایه شد و توضیحاتش رو نوشته بود معامله در کارگزاری دیگر
    بعد از ۱۰ روز مقدار اضافه سهمم حذف شد و توضیحات نوشته حذف توسط ناظر
    چرا اینجوری شده؟کدوم تعداد درست بوده؟من باید کاری انجام میدادم که تعداد سهمم بیشتر بشه؟

    ۰

    بهترین جواب

    • احمد جلالی فر گفت:

      با سلام دوست عزیز، این موضوع نیاز به بررسی دارد. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال کنید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می‌توانید اقدام کنید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را نتخاب کنید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب کنید.

      ۰
  2. لیلا گفت:

    سلام من دو تا از سهم ها از کارگزاری دیگری را به اگاه انتقال دادم ولی فقط تعداد رو مشخحص کرده در اگاه و ارزش مالی وغیره همه صفر است چکار باید کنم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که تعداد سهم و همچنین سود و زیان قابل مشاهده نیست ، در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد های مورد نظر ، "تراکنش دستی" انجام دهید.برای درج تراکنش دستی می‌بایست روی گزینه + در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید تا پنجره ثبت تراکنش دستی نمایش داده شود.در این بخش با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نماد، تاریخ معامله، قیمت و حجم می‌توانید تراکنش مورد نظر را ثبت کنید. چنانچه گزینه آستانه مجاز قیمت در تاریخ معامله انتخاب شده باشد، بازه قیمت روز (قیمت‌ نماد که در تاریخ تعیین شده مجاز به انجام معامله بوده است) توسط سیستم محاسبه می‌شود و قیمت وارد شده باید در آن محدوده باشد؛ در صورت انتخاب نکردن گزینه، می‌توانید قیمت دلخواه خود را وارد نمایید.

      ۰
  3. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    جهت حذف نماد سهامی که به کارگزاری دیگری انتقال داده اید، لازم است تراکنش دستی انجام دهید. برای درج تراکنش دستی می‌بایست روی گزینه + در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید تا پنجره ثبت تراکنش دستی نمایش داده شود.در این بخش با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نماد، تاریخ معامله، قیمت و حجم می‌توانید تراکنش مورد نظر را ثبت کنید. چنانچه گزینه آستانه مجاز قیمت در تاریخ معامله انتخاب شده باشد، بازه قیمت روز (قیمت‌ نماد که در تاریخ تعیین شده مجاز به انجام معامله بوده است) توسط سیستم محاسبه می‌شود و قیمت وارد شده باید در آن محدوده باشد؛ در صورت انتخاب نکردن گزینه، می‌توانید قیمت دلخواه خود را وارد نمائید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: