Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37828

حداقل سرمایه برای استفاده از خدمات سبدگردانی چقدر است؟

با سلام
حداقل سرمایه برای استفاده از خدمات سبد گردانی چقدر است؟ با تشکر

  • ۹پاسخ
  • ۱۰۱۸۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۹پاسخ

9 پاسخ به “حداقل سرمایه برای استفاده از خدمات سبدگردانی چقدر است؟”

  1. میثم گفت:

    سلام وقت بخیر
    من سرمایم دو میلیارد
    میخواستم آگاه برام سبدگردانی کنه
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1124 گفت:

      باسلام.دوست عزیز جهت دریافت اطلاعات بیشر در این خصوص لطفا با همکاران ما در کارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی مشاوره صندوق تماس حاصل نمایید.

      ۰
  2. ملیحه صادق الوعد گفت:

    سلام یه سری نمادها مختلف را خرید کردم الان میخوام بدم دست سبگردان فوری

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که تمایل دارید از خدمات سبدگردانی شرکت کارگزاری آگاه استفاده نمائید، حداقل سرمایه برای سبدگردانی حدود هفت میلیارد تومان است.درصورتی سرمایه کمتراز هفت میلیارد تومان دارید و نخواهید در سبدگردانی سرمایه گذاری کنید، "صندوق‌های سرمایه گذاری آگاه" رابه شما پیشنهاد می دهیم .شما می توانید جهت کسب اطلاعات در زمینه سبد گردانی در ساعات اداری باشماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۱ تماس حاصل فرمائید.

      ۱
  3. علی گفت:

    سلا م خسته نباشد . حداقل مبلغ برای شرکت در سبد گردانی چقدر هست . یک جا نوشتید ۲۰۰ میلیون . یک جا نوشتید ۱ میلیارد ! زمان این قراردا برای چه مدت هست . چه تضمینی وجود دارد . آیا اصل پول و سود بانکی آن از طریقی تظمین شده هست ؟ ایامشتری میتونه نظارتی به سرمایه خود داشته باشه ؟

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      حداقل سرمایه برای سبدگردانی حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است.درصورتی سرمایه کمتراز یک میلیارد تومان دارید و نخواهید در سبدگردانی سرمایه گذاری کنید، "صندوق‌های سرمایه گذاری آگاه" رابه شما پیشنهاد می دهیم .شما می توانید جهت کسب اطلاعات در زمینه سبد گردانی در ساعات اداری باشماره تلفن ۰۲۱۸۲۱۵۴۷۱۰ با آقای حق کردار و در زمینه سرمایه گذاری درصندوق باشماره تلفن ۰۲۱۸۲۱۵۴۴۰۵ خانم رشیدی تماس حاصل فرمائید.

      ۲
  4. افضلي گفت:

    سلام وقت به خير. ايا ميتونم با ١٧٠ ميليون تومان از خدمات سبد گرداني استفاده كنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر ، حداقل سرمایه برای سبدگردانی حدود یک میلیارد تومان است.درصورتی سرمایه کمتراز یک میلیارد و پانصد هزار تومان دارید و نخواهید در سبدگردانی سرمایه گذاری کنید، "صندوق‌های سرمایه گذاری آگاه" رابه شما پیشنهاد می دهیم .شما می توانید جهت کسب اطلاعات در زمینه سبد گردانی در ساعات اداری باشماره تلفن ۰۲۱۸۲۱۵۴۷۱۰ با آقای حق کردار و در زمینه سرمایه گذاری درصندوق باشماره تلفن ۰۲۱۸۲۱۵۴۴۰۵ خانم رشیدی تماس حاصل فرمائید.

      ۱
  5. Bashgah گفت:

    سلام دوست عزیز
    در حدود یک میلیارد و پانصد هزار تومان است. لذا در صورت تمایل می توانید فرم انتهای مطلب را تکمیل نموده تا در اسرع وقت کارشناسان با شما تماس گیرند.

    ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: