Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=82821

تغییر یا اضافه کردن شماره حساب بانکی در کارگزاری آگاه

من میخوام شماره حساب بانکیمو از صادرات به شهر تغییر بدم! چه کاری باید انجام بدم؟
ضمنا ایا امکانش هست که بتونم شماره حساب اضافه کنم اگر نخوام که صادراتو حذف کنم؟

  • ۳۲پاسخ
  • ۶۸۷۶بازدید
پاسخ
اشتراک

۳۲پاسخ

32 پاسخ به “تغییر یا اضافه کردن شماره حساب بانکی در کارگزاری آگاه”

  1. امیر گفت:

    سلام من از کجا میتونم ببینم چه ایمیلی رو ثبت کردم یا نکردم تو کارگزاری ؟

    ۰

    بهترین جواب

  2. رضا گفت:

    سلام
    امکانش هست که من شماره حساب یه نفر دیگه رو هم به شماره حساب های اکانتم اضافه کنم؟ یعنی تو ایمیلی که گفتید همه اطلاعات و عکس مدارک شناسایی خودم و اون شخص رو بفرستم و شماره حساب اون هم تو حساب هام برای درخواست وجه باشه؟

    ۷

    بهترین جواب

  3. فاطمه گفت:

    سلام من احراز هویت کردم کد بورسی هم دارم اما شماره حسابی توی کارگزاری آگاه ثبت نکردم؛ اگر بخوام شماره حساب ثبت کنم از طریق دفاتر کارگزاری سریع‌تر انجام میشه یا خودم اطلاعات رو ای‌میل کنم؟

    ۵

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی نموده اید ، ایمیل ارسال فرمائید ، ظرف یک روز ایمیل شما بررسی و درخواست شما انجام میشود ، در غیر این صورت ایمیل شما بررسی نمی شود که در صورت فراموشی ایمیل می توانید به صورت حضوری به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه فرمائید.به این نکته توجه داشته باشید مراجعه حضوری نیز زمان بر می باشد.

      ۰
  4. H گفت:

    سلام
    من میخام یکی از شماره حساب بانکی ام رو حذف کنم
    بانک سپه

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را به کارگزاری معرفی یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید معرفی و یا ویرایش و یا حذف کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید) تا شماره حساب شما معرفی و یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف می شود.در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.

      ۳
  5. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    برای اینکه بتونید شماره حساب جدید اضافه کنید, باید با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید , اطلاعات هویتی خودتون اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب جدید و شماره شبایی که میخواهید اضافه کنید ،و کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل crm@agah.com بفرستید(با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید ایمیل بفرستید ) تا شماره حساب جدید اضافه شود.

    ۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: