Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=50955

تغییر کارگزاری از ساوآفرین به آگاه

من در نرم افزار آپ در سال ۹۷ تعدادی سهام آپ را بصورت آنلاین خریداری نموده ام که کارگزاری ساوآفرین متولی می باشد حالا چگونه میتوانم سهام خریداری شده را به پنل کارگزاری آگاه انتقال دهم؟

  • ۳پاسخ
  • ۱۴۱۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “تغییر کارگزاری از ساوآفرین به آگاه”

  1. علی گفت:

    سلام من تعدادی سهام ازآسان پرداخت آپ به صورت افلاین گرفتم بعدازاون ازکارگزاری آگاه کدمعاملاتی گرفتم الان چطورمیتونم سهام گرفته شده رو توپنل معاملاتی آگاه مشاهده کنم وسهم رو اضاف یاکم کنم.

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای انتقال ناظر در کارگزاری آگاه نیازی به مراجعه حضوری ندارید. در سامانه جدید آساتریدرآگاه می توانید کارگزارناظر خود را غیرحضوری تغییر دهید.برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۰
  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    به منظور انجام معاملات و تغییر کارگزاری به آگاه ابتدا از طریق سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام کرده و به منظور احرازهویت به دفتر کارگزاری یا شعب و دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید. بعد از صدور کد معاملاتی دسترسی "کاربر تستی" شما به دسترسی "مشتری" تبدیل خواهد شد. بعد از این فرآیند از طریق منوی اصلی سامانه و انتخاب گزینه "تغییر کارگزار ناظر" می‌توانید دارایی خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید.

    ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: