Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=55197

تایید هویت نشدن توسط آگاه

با عرض سلام و ادب با وجود این که بنده حدود یه هفته پیش در دفتر پیشخوان احراز هویت شدم ولی وقتی برای پیگیری داخل سایت آگاه میشم و اطلاعات برای پیگیری وارد میکنم و داخل سایت نوشته احراز هویت بنده از طرف دفتر پیشخوان تایید شده ولی از طرف کارگزاری خبری نیست و همون جور تایید نشده باقی مونده.

  • ۲۱پاسخ
  • ۳۷۰۰بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۱پاسخ

21 پاسخ به “تایید هویت نشدن توسط آگاه”

  1. امیر گفت:

    سلام
    من سجام رو غیر حضوری احراز کردم و کد بورسی هم اومده تقریبا سه جها روزه که احراز هویت آگاه رو هم از طریق دفتر پیشخوان انجام دادم اما هنوز نمیتونم معاملاتم رو شروع کنم! تکلیف چیه؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      توجه داشته باشید که احراز هویت شامل احراز هویت سجام و احراز هویت آگاه است. در صورتی که احراز هویت سجام را انجام دهید،کد بورسی توسط سازمان بورس صادر می شود و بعد از انجام احراز هویت به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه کد بورسی و حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود که البته فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی زمان بر است.

      ۰
  2. محسن گفت:

    سلام خسته نباشید من در سجام ثبتنام کردم و تاید هویت شدم ولی در آگاه نه

    اگه باید جدا احراز هویت بشه?

    ۵

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که تمایل دارید مشتری کارگزاری آگاه شوید باید در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام کنید و جهت احراز هویت آگاه به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه اقدام نمایید. با همان نام کاربری و کلمه عبوری که وارد سایت بآشگاه می شوید در آگاه اکسپرس نیز با همان نام کاربری و کلمه عبور ثبت نام نمائید تا از این طریق بتوانید به عنوان مشتری اگاه از مزایای بآشگاه مشتریان آگاه و تخفیفات معاملات و تخفیف بسته های تحلیلی و بسته های اعتباری ودیگر مزایای آن بهره مند شوید.

      ۰
  3. سینا گفت:

    سلام من قبل از اینکه ثبت نام کنم احراز هویت کرده بودم ولی حالا که ثبت نام کردم و پیگیری میکنم مینویسه که در انتظار احراز هویت الان باید چیکار کنم

    ۴

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای انجام معاملات از طریق کارگزاری آگاه لازم است که هم در سجام و هم آگاه اکسپرس ثبت نام و هم احراز هویت آگاه و سجام را در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه انجام دهید.در صورتی که شما با در انتظار هویت را مشاهده می فرمائید به این دلیل اسست که شما احراز هویت آگاه را انجام نداده اید. بعد از احراز هویت کد بورسی و دسترسی به سامانه معاملاتی آسا برای شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۲
  4. جمال غانمی گفت:

    سلام و خسته نباشید دوست عزیز.. من در بورس اگاه کارگزاری انلاین ثبت نام کردم احراز هویت هم انجام دادم ولی وقتی میخوام وارد بشم مینویسه حساب کاری ثبت یا وجود ندارد البته کد بورس اومده ولی وارد نمیشه مرسی

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۸۲۱۵۴۰۰۰ ۰۲۱ داخلی ۲ بخش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  5. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    لطفا به منظور پیگیری وضعیت کد بورسی خود، در ساعات اداری با شماره ۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی اکسپرس تماس حاصل نمایید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: