Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=132777

بروز رسانی پرتفوی سبد دارایی در آساتریدر(حذف نماد)

با سلام. من چند ماه پیش دو تا سهم فروختم، اما هم چنان در آسا تریدر و آنلاین آگاه در پرتفوی هست و ضرر و زیان در محاسبه دارایی ها و وضعیت سهام هست، کاملا گیج شدم. دلیلش چی؟

  • ۵پاسخ
  • ۱۲۰۵بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “بروز رسانی پرتفوی سبد دارایی در آساتریدر(حذف نماد)”

  1. غفاری گفت:

    باسلام و خسته نباشید
    سهم ذوب دارم وافزایش سرمایه داده و به اندازه ای که سهم داشتم بهم سهم داده ولی رودارایی هام نیومده وهمون طوری به صورت نمادجدامیاره تغییرگارگزاری هم زدم فرقی نکرد،چکارکنم بیادرودارایی هام و این نماد جدا حذف بشه؟؟

    ۲

    بهترین جواب

    • نگین ابراهیمی گفت:

      سلام
      دوست عزیز
      نماد ذوب تغییر بازار داشته است. باتوجه به عدم حذف این نماد از سمت سپرده گذاری، در حال حاضر امکان حذف این نماد وجود ندارد. به محض اعمال از مراجع فوق، اقدام به حذف می گردد.

      ۰
  2. محمد گفت:

    سلام من میخواهم سهام که در کارگزاری دیگه دارم بیارم آگاه ولی تغییرکارگزاری میروم و نماد خود انتخاب میکنم ما باید چکار کنیم یکی سهام دیگری دارم نمیاد

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انجام معاملات در کارگزاری آگاه لازم است مشتری کارگزاری آگاه باشید.برای اینکه مشتری کارگزاری آگاه شوید لازم است در "سامانه آگاه اکسپرس" ثبت نام و احراز هویت غیر حضوری شوید.بعد از فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی آساتریدر قادر به انجام معاملات خرید و فروش سهام و انواع اوراق بهادار خواهید بود.در صورتی که تمایل داشته باشید دارایی خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید می توانید در سامانه معاملاتی آنلاین آگاه بر روی نماد های مورد نظر خود "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهید که بعد از گذشت دو روز کاری سهام های شما به سبد دارایی های آنلاین منتقل می شود.

      ۰
  3. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    جهت حذف نماد فروخته شده لازم است در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد مورد نظر "تراکنش دستی (فروش )" انجام دهید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: