Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=38499

اعداد قرمز رنگ در قسمت مانده قابل معامله به چه معناست؟

باسلام وعرض ادب
می‌خواستم بدونم درقسمت مانده حساب در گردش حساب این اعدادی که با رنگ قرمز نوشته میشه نشانه چیه؟ آیا من بدهکار آگاه میشم یا چیز دیگه ای است؟
سودی که مجمع مشخص میکنه آیا شامل ماهم میشه یا نه؟ و چگونه این سود به حساب ما واریز میشود؟

باتشکر از زحمات شما…

  • ۱۳پاسخ
  • ۶۱۶۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۳پاسخ

13 پاسخ به “اعداد قرمز رنگ در قسمت مانده قابل معامله به چه معناست؟”

  1. mohamad.ha گفت:

    سلام
    فروش در آبان داشتم دو نماد شپنا.. وپارس ولی مبلغ به مانده اضافه نشده توی مانده آخر نزد کارگزاری هم نیست
    لطفا راهنمایی کنید

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.همچنین می توانید در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید.

      ۰
  2. Elham گفت:

    سلام خسته نباشید
    من مقداری سهام خریداری کردم و اشتباها در همان روز همراه با دارایی قبلی سهم برای فروش گذاشتم و معامله انجام شد اما مبلغ مربوطه در قسمت بدهکار ثبت شده چه کار باید بکنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت نمائید. همچنین می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۱
  3. Vahid گفت:

    سلام خسته نباشید من سهام هامو فروختم چهار روزه برداشت زدم الان نگاه کردم وضعیت پرداخت رو نوشته انجام شده ولی چولی به حساب نیومده از یه طرفم مانده قابل برداشت رو با رنگ قرمز نوشته معنیش چیه در صورتی که اصلن من اعتباری دریافت و یا نگرفتم ؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره حساب شما صحیح نباشد در سیستم ثبت نمی شود و بعد از ثبت تقاضای وجه ، پول به حساب معاملاتی شما برگشت داده می شود.برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را به کارگزاری معرفی یا ویرایش و یا اضافه نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید معرفی و یا ویرایش کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید)تا شماره حساب شما معرفی و یا ویرایش می شود. عکس از دفترچه بانکی یا پرینت حساب که دارای شماره شبا و شماره حساب باشد را نیز ضمیمه کنید. در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.جهت پیگیری بیشتر لطفا درساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  4. mohammad گفت:

    سلام
    بعد از خرید دو سهم در گردش حساب مانده ریال رقم قرمز است.
    لطفا راهنمائی کنید که چرا بعد از خرید این دو سهم مانده ریال قرمز شده است. قرمز شدن مانده ریال به چه معناست؟

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شما از کارگزاری اعتباری دریافت نموده اید و با آن سهام خریده اید، مانده حساب شما قرمز می شود. جهت پیگیری بیشتر لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  5. Agah گفت:

    سلام
    در گزارش گردش حساب که شما فروش انجام داده اید اعداد به رنگ قرمز نمایش داده می شود.
    شما زمانی به کارگزاری بدهکار هستید که اعتبار دریافت کرده باشید یا در بخش وضعیت مانده مشتری، اعداد قرمز وجود داشته باشد.
    سود مجمع به حساب معاملاتی واریز نمی شود. سود نقدی سهام شرکت های بورسی و فرابورسی پس از برگزاری مجمع عمومی سالانه و تصویب مجمع مذکور در موعد مقرر پرداخت می شود. برای اطلاع از زمان و نحوه پرداخت سود نقدی هر شرکت می توانید به اطلاعیه های شرکت مورد نظر در سایت کدال مراجعه نمایید.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: