Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=51046

انتقال وجه از بانک به کارگزاری

با سلام سوالی داشتم درمورد انتقال پول از بانک به کارگزاری
من مبلغ ۲ میلیارد تومان پول تو حساب بانکی ملت دارم ولی با توجه به سقف پرداخت ۵۰ میلیون زمان زیادی برای انتقال میبره اگه بخوام ۲ میلیارد سریع به حساب کارگزاری انتقال بدم باید چیکار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • ۱۵پاسخ
  • ۱۵۱۴۳بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۵پاسخ

15 پاسخ به “انتقال وجه از بانک به کارگزاری”

  1. Milad گفت:

    با سلام
    اگه صبح حدود ۴۰۰میلیون پول رو از طریق فیش نقدی واریز کنیم بحساب کارگزاری معمولا چقد بعد پول روی حساب بورسی خواهد بود؟؟؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      همان روزی که از طریق فیش واریز بانکی حساب معاملاتی خود را شارژ نمائید واریزی انجام می شود.

      ۰
  2. پژمان گفت:

    سلام . من مبلغ بیشتر از ۵۰ میلیون تومن رو میخوام واریز کنم و پول تو کارت بانک ملی هست لطفا راهنمایی کنید

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور پرداخت شتابی به سامانه آنلاین، باید به منوی درخواست‌ها در سامانه معاملاتی خود مراجعه نموده و تب پرداخت شتابی را انتخاب کنید. سپس در صفحه بانکی که باز می‌شود اطلاعات کارت بانکی خود را به درستی وارد نمایید. پس از تایید پرداخت، واریز وجه به حساب آنلاین شما صورت گرفته است و چنانچه برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشید، لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود.

      ۳
  3. amirhossein گفت:

    سلام.ببخشید من حساب بانک شهر دارم.بخوام مثلاً پنجاه میلیون تومان حسابم شارژ کنم چه باید بکنم.مگه سقف کارت به کارت سه تومن نیست؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      سقف جابه جایی پول ازطریق پرداخت شتابی ۵۰ میلیون تومان می باشد. چنانچه میخواهید مبلغ بیشتری راواریز نمائید،از طریق فیش نقدی وبدون محدودیت واریزی می توانید این کار را انجام دهید.

      ۴
  4. احمدی گفت:

    سلام
    از طریق بانک آینده میخوام برای شارژ حسابم ۱۰۰ میلیون تومن به حساب آگاه منتقل کنم.شماره حسابتون رو در آینده میخوام و اینکه اگه ۸ صبح واریز بشه کی تو حساب من میشینه؟
    ممنون

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      با مراجعه به سامانه معاملاتی خود ، بخش فیش واریز نقدی ، در قسمت شماره حساب ، می توانید به شماره حساب بانک مورد نظر خود دسترسی یابید. همچنین می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید و از همکاران ما شماره حساب بانک مورد نظر را دریافت نمائید.

      ۷
  5. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    شما به این منظور قادر هستید که وجه مد نظر را به حساب کارگزاری آگاه واریز نمایید و فیش واریزی را در سامانه معاملات آنلاین از طریق گزینه فیش واریز نقدی بارگزاری نمایید تا حساب معاملاتی شما به اندازه وجه واریزی مد نظر شارژ شود. اطلاعات حساب بانکی کارگزاری آگاه نزد بانک ملت به شرح زیر می باشد:

    شماره حساب: ۲۲۳۴۷۶۹-۹۰
    شماره شبا: IR 35 0120 0000 0000 0223 4769 90

    ۱۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: