پرسش و پاسخ در تابلوخوانی

پرسش و پاسخ در تابلوخوانی

پرسش و پاسخ در تابلوخوانی

هر سوالی درباره تابلوخوانی بورس دارید، بپرسید!


گواهیـنامه پایان دوره
ندارد

 


نحـوه برگـزاری
آنلاین

 


پیـش‌نیـاز دوره
تابلو خوانی 

 


مـدت دوره

۳ ساعت (۱ جلسه ۳ ساعته)

 

مهارت‌هایی که در دوره «پرسش و پاسخ در تابلوخوانی» کسب می‌کنید:

دوره تابلوخوانی یکی از دوره‌های آموزشی کارگزاری آگاه است که در آن اطلاعات متنوع و مهمی در خصوص نحوه انجام معاملات در بازار سهام آموزش داده می‌شود. شرکت در این دوره آموزشی موجب می‌شود که سرمایه گذار درک عمیقی از تابلوی معاملات در هنگام خرید و یا فروش بدست آورده و با استفاده از این اطلاعات سرمایه گذاری موفقی داشته باشد. کارگزاری آگاه این بار علاوه بر دوره تخصصی تابلو خوانی، کارگاهی با عنوان پرسش و پاسخ در تابلوخوانی برگزار می‌نماید تا فرصتی جهت رفع اشکال برای دانش پذیرانی که پیشتر در این دوره آموزشی شرکت کرده‌اند فراهم نماید. در این کارگاه آموزشی شرایطی فراهم شده است تا دانش پذیران بتوانند اشکالات و سوالات خود را در محیط آنلاین با مدرسین در میان بگذارند و با بحث و بررسی بیشتر با کاربرد هریک از تکنیک‌های معاملاتی به هنگام خرید و فروش سهام آشنا شوند.

درباره کارگاه پرسش و پاسخ در تابلوخوانی  بیشتر بدانیم:

عموما دانش پذیران دوره‌های آموزشی ممکن است در طول دوره زمان لازم برای مطالعه و تمرین بیشتر را نداشته باشند و درست زمانی که بعد از دوره، شروع به یادگیری مطالب می‌کنند با سوالات و مشکلاتی در آموزش مواجه می‌شوند و به دنبال فردی می‌باشند که به سوالات آنها پاسخ داده و ایراد‌های آموزشی آنها را برطرف نماید. تابلوخوانی مبحث بسیار مهم و در عین حال گسترده‌ای محسوب می‌شود و اینکه با وجود آشنایی با سرفصل‌های آن، با سوالات متعددی در این زمینه روبه رو شوید، کاملا طبیعی است.  در دوره پرسش و پاسخ در تابلوخوانی به سراغ این سوالات رفته تا با پیدا کردن پاسخ آن‌ها تحلیل بهتر و کامل‌تری از اتفاقات بازار سرمایه داشته باشید.

موارد زیر بخشی از مهم‌ترین مهارت‌هایی هستند که در دوره پرسش و پاسخ در تابلوخوانی کسب می‌کنید:

–         استفاده از تکنیک‌های معاملاتی مختلف به هنگام خرید و فروش سهام در بورس

–         رفتارشناسی قیمت‌ها

–         شناسایی فرصت‌های معاملاتی مناسب

–         رفع اشکالات و به دست آوردن درک عمیق‌تر از تابلوی معاملات

سرفصـل دوره پرسش و پاسخ در تابلوخوانی:

پرسش و پاسخ در خصوص رفتار شناسی قیمت‌ها

پرسش و پاسخ در خصوص سرانه خرید و فروش

پرسش و پاسخ در خصوص حجم معاملات و اثرات آن بر قیمت سهم

پرسش و پاسخ در خصوص ورود و خروج پول هوشمند

پرسش و پاسخ در خصوص رفتار حقوقی‌ها در بازار

تابلوخوانی یکی از مهم‌ترین ابزارهای هر معامله‌گر بازار سرمایه برای تحلیل دقیق این بازار و شناسایی فرصت‌های معاملاتی است. اما بسیاری از کاربران این بازار با وجود شرکت در دوره‌ تابلوخوانی و حتی تجربه سال‌ها معامله‌گری در بورس، با انبوهی از سوالات مختلف در این زمینه روبه‌رو هستند. ما در دوره پرسش و پاسخ در تابلوخوانی، پاسخ همه این سوالات شما را خواهیم داد.

سوالات متداول:

نحوه برگزاری و هزینه شرکت در دوره «پرسش و پاسخ در تابلوخوانی» به چه صورت است؟

دوره «پرسش و پاسخ در تابلوخوانی» در ۱ جلسه ۳ ساعته و به صورت آنلاین برگزار می‌شود و حضور در این دوره نیز برای علاقه‌مندان رایگان است. به عنوان پیش‌نیاز بهتر است شرکت‌کنندگان دوره مقدماتی آموزش سایت TSETMC را طی کرده باشند.

زمان برگزاری دوره آموزشی به چه صورت خواهد بود ؟

برای مشاهده زمان برگزاری کارگاه پرسش و پاسخ در تابلوخوانی ، بر روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید و یا با مراجعه به سایت https://bashgah.com/edu دوره های در حال برگزاری را مشاهده و اقدام به ثبت نام نمایید .

 

مراحل شرکت در کارگاه آنلاین پرسش و پاسخ در تابلوخوانی به چه صورت خواهد بود ؟

 مرحله اول: ارسال پیامک از سوی آموزش آگاه به منظور عضویت در گروه تلگرام کلاس آموزشی مربوطه ارسال خواهد شد

مرحله دوم : قبل از شروع کلاس لینک ورود به سامانه آموزشی جهت ورود به سیستم ارسال خواهد شد .

مرحله سوم : کلیک کنید و به صورت مهمان وارد کلاس شوید.

  • جهت شرکت در کارگاه پرسش و پاسخ و مطرح نمودن سوالات خود می‌توانید از میکروفن استفاده نمایید. لازم به ذکر است که آموزش نحوه فعالسازی و استفاده از میکروفن در گروه تلگرام کلاس آموزشی قرار داده می شود.
  • اگر به هر دلیل موفق به فعالسازی و استفاده از میکروفن نشدید، می‌توانید سوال خود را تایپ نمایید.
  • برای هر درس طبق سرفصل‌های مربوطه سوال خود را مطرح کنید.
  • از طرح سوال های خارج از بحث و غیرمرتبط با دوره پرهیز کنید.

بهترین زمان انجام معاملات در روز چه زمانی است؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از کسانی که با استفاده از تابلوخوانی و اطلاعات ارائه شده از معاملات روزانه سهام قصد معامله‌گری در بورس را دارند، می‌پرسند این است که بهترین زمان انجام معاملات در روز چه زمانی است؟ همانگونه که می‌دانید ساعت انجام معاملات در بورس از ساعت ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر است اما احتمالا نمی‌دانید که برخی ساعات برای انجام معاملات در این بازار مناسب‌تر هستند.

اینکه چه ساعاتی از روز برای خرید و فروش سهام در این بازار مناسب‌تر است تا حد زیادی به وضعیت روز بازار بستگی دارد که آیا بازار در وضعیت نرمال قرار دارد یا سیر صعودی یا نزولی را دنبال می‌کند. این مسئله در کنار عوامل دیگر می‌توانند در تعیین ساعت مناسب برای انجام معاملات در بورس موثر باشند. بهترین زمان انجام معاملات در روز از جمله سوالاتی است که در دوره پرسش و پاسخ در تابلوخوانی می‌توانید پاسخ مناسبی برای آن پیدا کنید.

خرید و فروش حقوقی نشانه چیست؟

یکی دیگر از سوالات رایج فعالان بازار سرمایه این است که خرید و فروش حقوقی یعنی خرید و فروشی که توسط نهادهایی مانند صندوق‌های سرمایه گذاری، شرکت‌های سبدگردان، هلدینگ‌ها و … اتفاق می‌افتد، نشانه چیست و آیا الگو گرفتن از رفتار حقوقی‌ها در بازار درست است؟

خرید و فروش حقوقی می‌تواند نشانه‌ و سیگنالی برای ورود و خروج به یک سهم باشد اما با توجه به متفاوت بودن اهداف حقوقی‌ها از حضور در بورس و بازار سرمایه به نسبت افراد حقیقی این الگوبرداری می‌تواند گاهی اوقات زیان‌آور باشد. اینکه خرید و فروش حقوقی نشانه چیست؟ پرسشی است که در دوره پرسش و پاسخ تابلوخوانی به آن پاسخ خواهیم داد.

آیا پس از گذراندن دوره‌های آموزش بورس آگاه، مدرک معتبر به کاربران ارائه می‌شود؟

پس از گذراندن دوره‌های آموزش بورس آگاه، گواهینامه معتبر این سازمان برای کاربر صادر خواهد شد. این گواهینامه شامل کد منحصر به فردی است که اصالت آن با مراجعه به «سامانه بررسی کد اصالت گواهینامه دوره‌های آموزشی کارگزاری آگاه» قابل بررسی است. شما می‌توانید گواهینامه خود را به سازمان مد نظر ارائه دهید تا با پیگیری کد اصالت مدرج در گواهینامه، از صحت آن اطمینان ‌یابند.

شایان ذکر است دوره های رایگان مدرسه بورس آگاه شامل اعطاء مدرک آموزشی نخواهند بود .

پس از گذراندن دوره « پرسش و پاسخ در تابلوخوانی » از چه توانایی‌هایی در زمینه معامله‌گری برخوردار خواهیم شد؟

برای درک بهتر آن چه در دوره «پرسش و پاسخ در تابلوخوانی» آموزش داده می‌شود، سوالات زیر را در نظر بگیرید:

–         قدرت خریدار و فروشنده به چه معناست؟

–         بهترین زمان خرید و فروش سهم چه زمانی است؟

–         رفتارشناسی قیمت‌ها چیست؟

–         رفتار حقوقی‌ها در بازار نشانه چیست؟

پس از گذراندن دوره «پرسش و پاسخ در تابلوخوانی»، می‌توانید به سوالات بالا پاسخ دهید.

آیا می‌توانیم معامله در بازار بورس را به صورت خودآموز یاد بگیریم؟

بهترین روش برای یادگیری مهارت‌های بورسی، شرکت در دوره‌های ترتیبی آموزش بورس است. در این دوره‌ها همه مفاهیم را به ترتیب می‌آموزید و درک عمیقی از آن چه در بازار در حال روی دادن است، کسب می‌کنید. برای افرادی که تا حدودی با بازار سرمایه آشنا هستند، استفاده از بسته‌های خودآموز، مقالات بآشگاه مشتریان آگاه و ویدئو‌های آموزشی می‌تواند مفید باشد.

آیا می‌توان تنها در یک دوره خاص شرکت کرد؟

حضور در دوره‌ها به صورت نامنظم ممکن است باعث سردرگمی برای کاربران تازه‌وارد شود؛ بنابراین پیشنهاد ما طی کردن ترتیبی مراحل آموزش بورس است. ممکن است شما جزو افرادی باشید که با مفاهیم مقدماتی بازار بورس آشنا هستند. در این صورت می‌توانید دوره مد نظر خود را انتخاب و در آن شرکت کنید.

آیا کارگزاری آگاه، دوره‌های آموزشی رایگان یا با تخفیف ویژه برگزار می‌کند؟

دوره‌های آموزشی رایگان کارگزاری آگاه به شرح زیر است:

  • برای مشاهده دوره های رایگان دیگر در کار گزاری آگاه از طریق کلیک بر روی لینک مشاهده نمائید.
  • بیش از ۵۰۰ مقاله رایگان آموزشی که با مراجعه به بخش «مقالات بلاگ» می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

همچنین می‌توانید با عضویت در بآشگاه مشتریان آگاه و کسب امتیاز، از تخفیف ویژه شرکت در دوره‌های آموزشی بهره‌مند شوید. برای اطلاع از چگونگی عضویت و کسب امتیاز بآشگاه، کلیک کنید.

درباره کارگزاری آگاه بیشتر بدانیم

کارگزاری رتبه الف کشور
کارگزاری برتر سال ۱۳۹۳
خدمات‌رسانی به بیش از ۲ میلیون کاربر
مدیریت بیش از ۱۰۰۰ میلیارد دارایی سرمایه‌گذاران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.