بورس ماهشهر (شعبه کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

ماهشهر، بندر امام خمینی ۷۰۰ دستگاه، بلوارشهید آزاده، جنب بانک تجارت بازار ،روبروی بانک مهر اقتصاد کد پستی:۶۳۵۶۱۶۵۳۳۸
۵۲۲۳۰۴۹۵ (۰۶۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در ماهشهر

با توجه به این که بسیاری از نقاط در ایران دارای موقعیت ‌های خاصی هستند آشنایی با شرایط آن‌ ها می‌ تواند در حوزه فعالیت در بازار سرمایه رهنما باشد. یکی از این مناطق حساس و تاثیرگذار، شهرستان ماهشهر است. لذا لازم است با شرایط محیطی و اقتصادی این منطقه آشنا شده تا بتوانیم هوشمندانه در این بازار عمل کنیم.

  • شرایط محیطی ماهشهر

شهرستان ماهشهر در جنوب غربی ایران و جنوب استان خوزستان واقع گردیده است. این شهرستان دارای ۸۳ کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس می باشد. مرکز این شهرستان شهر بندر ماهشهر است که بندر امام خمینی و شهر چمران از دیگر شهرهای آن هستند. آب و هوای آن گرم و مرطوب است و تحت تاثیر جزر و مد دریا و آب های شور زیر زمینی قرار دارد. از رودخانه های دائمی آن هندیجان و جراحی را می توان نام برد که هر دو به خلیج فارس سرازیر می گردند.

  • وضعیت اقتصادی ماهشهر

ماهشهر از  دو قسمت ماهشهر قدیم و ناحیه صنعتی تشکیل شده ‌است. این شهر یکی از قطب های بزرگ اقتصادی کشور به ‌شمار می ‌رود. ماهشهر شهری بندری و صنعتی و محل شاهراه مسیرهای ترانزیت زمینی، دریائی و ریلی کالا از بندرگاه مهم و استراتژیک امام خمینی می باشد و مهم ‌ترین صنایع ماهشهر پتروشیمی و کشتیرانی است. ر محسوب می شود.

وجود مرزهای آبی و نیز نزدیکی به کشورهای عراق و کویت این منطقه را به یک نقطه مهم صنعتی و واردات و صادرات تبدیل کرده است. این شهر به عنوان مهد صنعت پتروشیمی استان خوزستان و تنها نقطه استراتژیک در صنعت پتروشیمی کشور است. از جمله شرکت های پتروشیمی فعال در ماهشهر می توان به شرکت پتروشیمی مارون، بندر امام خمینی، رازی، بوعلی سینا، شهید تندگویان، کارون، فارابی، اروند، غدیر، فجر، امیرکبیر، لاله و…. اشاره کرد. ازجمله صنایع بخش خصوصی نیز می‌توان به کارخانه لوله سازی، شرکت صنعتی نوید زر شیمی، شرکت صنعتی شیمی بافت کارخانه خرما سازی، ساخت و تولید پودر ماهی و کارخانه آرد جنوب شرق و غیره اشاره نمود.

علاوه بر این بندر ماهشهر به عنوان یکی از سه منطقه بادخیز استان خوزستان شناسایی شده و با نصب اولین توربین، نخستین شهر استان در تولید انرژی پاک برق بادی می‌باشد.کشت محصولات کشاورزی به شدت متکی به آبیاری است. از محصولات عمده آن گندم، جو، حبوبات، خرما، انگور، انار و انجیر است. دامداری، دامپروری، پرورش دام و طیور، صید و صیادی ماهی بخش دیگری از شغل مردم شهرستان را تشکیل می دهد.

ماهشهر دیدنی های طبیعی و تاریخی بسیاری دارد که که هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. انواع ماهی تازه جنوب، میگو و خرما از سوغاتی های این شه

  • بازار سرمایه در ماهشهر

همواره اقتصاد در حال پیشرفت سبب رونق بازار بورس می گردد که در بلند مدت ارتباط مثبت و دو طرفه‌ای میان رشد اقتصادی و شاخص‌های توسعه بازار بورس به وجود می‌آورد. این به معنی یک اثر دوجانبه است یعنی؛ تاثیر بورس بر اقتصاد و تاثیر اقتصاد بر بورس.

انباشت سرمایه یکی از مهم‌ ترین منابع رشد مداوم اقتصادی به شمار می ‌رود. می‌ توان از طریق بازارهای مالی، فرآیند تشکیل سرمایه را تسریع نمود. بنابراین بورس ماهشهر مزیت های زیادی برای سرمایه گذاری در بخش های صنعتی، بندرگاهی، کشاورزی و صیادی دارد. وجود شرکت های پتروشیمی متعدد و کارخانه های بسیار، ترانزیت، صیادی ، کشاورزی و…. بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در ماهشهر ایجاد کرده است. شرکت ها با پذیرش در بازار سرمایه مزایای متعددی را بدست خواهند آورد که از آن جمله می ‌توان به معافیت مالیاتی، سهولت در تأمین مالی، افزایش اعتبار در سطح داخل و بین الملل و … اشاره کرد.

در ایران رشد اقتصادی بر توسعه بازار بورس تاثیر بسزایی دارد. بنابراین اقتصاد و بورس در ماهشهر می تواند ارتباط دو جانبه ای با هم داشته باشند. با پیشرفت اقتصاد، سرمایه داران به دنبال راهی برای افزایش هرچه بیش‌تر سرمایه خود هستند. هم چنین با توجه به تاثیر سرمایه گذاری بر متغیرهای اقتصاد کلان، دستیابی به رشد نرخ اقتصادی مطلوب، نیازمند سرمایه گذاری خواهد بود.

لازمه ورود به بازار سرمایه و شروع سرمایه ‌گذاری در آن، انتخاب یک کارگزاری شایسته و دریافت کد بورسی از آن است تا سهام را برای سرمایه‌ گذار خرید و فروش کند. از جمله مهم‌ ترین کارگزاری ‌ها می ‌توان به کارگزاری آگاه اشاره نمود. داشتن امتیازات ذیل می تواند از عوامل اهمیت و به دنبال آن موفقیت کارگزاری آگاه در اقتصاد ماهشهر باشد :

  • داشتن رتبه الف در میان ۱۰۸ کارگزاری
  • برتر بودن به عنوان سه کارگزار اول کشور در سال‌های اخیر
  • بهره‌مندی انحصاری از خدمات شرکت ویستا سامانه آسا در حوزه فناوری ‌های پیشرفته
  • دریافت کلیه مجوزهای مربوط به حوزه و…

کارگزاری آگاه در شهرستان ماهشهر برای سرمایه‌گذاران خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته است. این خدمات در وهله اول شامل ایجاد کد بورسی در ماهشهر می شود و در ادامه به برقراری کلاس های متنوع و پربار آموزش بورس در ماهشهر می پردازد. برای اطلاع از برنامه آموزشی می‌توانید با شعب کارگزاری آگاه در ماهشهر تماس حاصل فرمایید.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه دربندر ماهشهر کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در بندر ماهشهر نموده است که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در ماهشهر نیز می‌توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان ماهشهر

 

ماهشهر فاطمه زاهدی اصل شهرچمران خیابان امام خمینی خیابان صداقت پلاک ۱۲۲ ۵۲۴۲۲۹۹۶
ماهشهر فاطمه ملحان خوزستان بندرماهشهرشهرک بعثت ایستگاه شش نبش گلستان دهم ۵۲۴۲۶۲۳۰
ماهشهر زهرا شهیدی ماهشهر خ پتروشیمی رازی پلاک۱۲۱۳۲۳b3 ۴۴۵۳۴
ماهشهر   ماهشهر-شهرک طالقانی جنب کلانتری ۱۴ ۵۲۴۴۱۲۱۳
ماهشهر سعید فرحه مطوری ماهشهر خیابان ۲۲ بهمن خیابان دارایی ۵۲۳۳۰۶۰۹
ماهشهر زینب  حیدری دوست ماهشهر خ شریفی تقاطع منتظری پ ۵۵ ۵۲۳۳۰۵۲۸
ماهشهر علیرضا رفیعیان ماهشهر خ طالقانی خ مجدم ۵۲۳۷۵۳۲۶
ماهشهر ستار خلیفی ناحیه صنعتی ترمینال داخلی ۵۲۳۴۵۲۰۰
ماهشهر رضا رسول زاده فرد شهرک طالقانی – خیابان سربندر – جنب بانک صادرات ۵۲۴۴۲۰۸۰
ماهشهر علی درویشی فاز ۴ بلوار مصلی روبرو ی بانک کشاورزی و مخابرات مرکزی دفتر پیشخوان ۲۳۲۰۰۰۵
ماهشهر حمید دورجه ماهشهر شهرچمران روستای گرگر ۵۲۴۵۳۲۱۰
ماهشهر مهین دریس شهر چمران خ شهرداری ۵۲۴۲۴۶۷۹

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه‌گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: