بورس سراوان (استان سیستان و بلوچستان)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

سیستان و بلوچستان، شهرستان سراوان، بلوار امام خمینی، نبش امام خمینی ۴۳
۳۷۶۲۹۸۵۴ (۰۵۴)-۷

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس سراوان

سراوان یکی از زیباترین نقاط دیدنی ایران و یکی از شهرستان‌های مرزی به‌ شمار می‌رود. این منطقه زیبایی‌های منحصر‌به‌فردی دارد. از آن جایی که این شهرستان به عنوان شرقی‌ترین نقطه ایران شناخته شده است، شما می‌توانید با حضور در آن تجربه تازه و جذابی از تماشای طلوع خورشید داشته ‌باشید. ما تصمیم داریم تا در ادامه در خصوص اقتصاد و بورس در سراوان صحبت کنیم اما بهتر است پیش از آن کمی به معرفی این شهرستان زیبا بپردازیم.

شرایط محیطی سراوان

همان‌طور که گفته شد، سراوان از شهرستان‌های شرقی کشور به شمار می‌رود. این شهرستان در فاصله ۳۸۴ کیلومتری از کشور پاکستان واقع شده‌ است. موقعیت جغرافیایی این منطقه موجب شده‌است تا به آن لقب زادگاه خورشید ایران داده ‌شود. سراوان نخستین شهرستانی از ایران است که همه روزه پیش از سایرشهرها، طلوع و غروب خورشید را تجربه می‌کند. جالب است بدانید که طلوع و غروب خورشید در این شهرستان با غربی‌ترین شهر ایران ۱ساعت و ۱۷ دقیقه تفاوت دارد.

سراوان از شهرستان‌های گرم و خشک ایران به حساب می‌آید که میزان بارندگی در آن بسیار کم است. به‌طوری‌که میانگین بارش در این منطقه از ۱۰۰ میلی‌لیتر در سال تجاوز نمی‌کند. آب‌وهوای کویری موجب شده‌است تا سراوان زمستان‌های معتدلی داشته‌باشد.

این شهرستان کوه‌ها، رشته‌کوه، رودخانه و قنات‌های متعددی را در برگرفته‌است. کوهای بیرگ زابلی و سفیدگشت را می‌توان از مهم‌ترین و معروف‌ترین کوه‌های سراوان دانست. رشته‌کوه سیاهان و رودخانه ماشکید نیز از دیگر جاذبه‌های طبیعی این شهرستان زیبا به شمار می‌روند. از تمامی این جاذبه‌های طبیعی که بگذریم به قنات‌های سراوان می‌رسیم. قنات‌هایی که با قدمت چند هزارساله خود، تمدن این شهرستان را به رخ جهانیان می‌کشند.

بر اساس سرشماری که در سال ۱۳۸۵ انجام شد، جمعیت سراوان ۱۰۰و۲۴۶ نفر اعلام شد. اغلب مردم این شهرستان گویشی بلوچی دارند. البته که گویش‌ها و لهجه‌های خاصی در هر یک از نقاط این شهرستان رواج دارد.

وضعیت اقتصادی سراوان

به‌ طور کلی عوامل زیادی بر اقتصاد سراوان تاثیر می‌گذارند. گردشگری و کشت وزرع را می‌توان از عوامل موثر بر اقتصاد این منطقه نام برد. این شهرستان به دلیل داشتن نخلستان‌های وسیع محل مناسبی برای پرورش خرما به ‌حساب می‌آید. به‌طوری که درحال حاضر بالغ بر ۶۰ نوع خرمای باکیفیت و صادراتی در این نقطه از ایران کشت می‌شود.

علاوه ‌بر خرما، گندم، انگور، پرتقال و گوجه از دیگر محصولات کشت و زرعی در این منطقه به‌حساب می‌آید. بسیاری از ساکنان این شهرستان با کشاورزی در این منطقه گذران زندگی می‌کنند. علاوه ‌‌بر کشاورزی، گردشگری نیز از عوامل موثر بر اقتصاد سراوان است. سراوان زیبایی‌های بی‌بدیلی را در خود جای داده‌ است که این زیبایی‌ها می‌تواند تاثیر به‌سزایی بر رونق صنعت توریسم داشته‌باشد. بدون‌ شک با معرفی این شهرستان به گردشگران جهان می‌توان گامی موثر در بهبود اقتصاد سراوان برداشت.

این شهرستان علاوه‌بر جاذبه های طبیعی متنوعش، آثار تاریخی متعددی را نیز در برگرفته ‌است. به ‌طوری که تا کنون در فهرست آثار ملی نام ۱۳۰ اثر تاریخی سراوان به عنوان آثاری ارزشمند به ثبت رسیده ‌است. موزه سفال کلپورگان، مسجد جامع دزک، قلعه سب، قلعه کنت، سنگ‌نگاره‌های ناهوک، قبرستان قدیمی گشت و تپه نمکی را می‌توان از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری سراوان نام برد.

بازار سرمایه و بورس در سراوان

با مواردی که پیشتر گفته شد، حتما متوجه پتانسل بالای این شهرستان به منظور رشد اقتصادی شده‌اید. بورس سراوان را می‌توان از عوامل موثر بر رشد اقتصادی این منطقه دانست.

این روزها سراوان با منابع طبیعی و واحدهای صنعتی خود پا به میدان بورس و فرابورس گذاشته‌است. در صورتی که علاقمندان با سرمایه راکد خود به بورس و فرابورس سراوان وارد شوند، می‌توانند گامی موثر در شکوفایی و رونق اقتصادی این شهرستان بردارند. البته که سرمایه‌گذاری در اقتصاد و بورس سراوان یک بازی دو سر برد به حساب می‌آید که ضمن ارتقای وضعیت اقتصادی این شهرستان، به افزایش درآمد سرمایه‌گذاران نیز منجر خواهد شد.

افرادی که به دنبال راهی برای سرمایه‌گذاری هستند، می‌توانند با تکیه بر بازار بورسی موفقیت‌های چشمگیری را برای خود رقم بزنند. از آن جایی که این بازار شفافیت مالی بالایی دارد، راه برای تخلفات و نگرانی‌های مالی بسته شده ‌است. به‌ همین دلیل به تمامی افرادی که به دنبال افزایش سرمایه خود هستند، توصیه می‌شود تا با خیال راحت به بازار بورس وارد شوند. کارگزاری آگاه با تاسیس شعب مختلف در سراسر کشور، برای تمامی هم‌وطنان دسترسی به خدمات بورسی را فراهم کرده است.

البته علاقمندان به منظور خرید و فروش سهام سراوان باید از مراحلی گذر کنند. اولین کار تهیه کد بورسی در سراوان است. به این منظور باید ثبت‌نام خود را در سامانه سجام انجام دهند. در ادامه لازم است تا به منظور احراز هویت به یکی از دفاتر پیشخوان دولت مراجعه شود. با مراجعه به سامانه آگاه اکسپرس می‌توانید تمامی مراحل ثبت نام در بورس را به صورت همزمان و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام دهید. در انتها نیز کد بورسی ارائه خواهد شد. البته بهتر است تا پیش از هرگونه فعالیتی نسبت به ارتقای دانش بورسی اقدام شود. این اقدام از بروز ضرر و زیا‌ن‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

به منظور آموزش بورس در سراوان می‌توانید از دوره‌های متنوع آگاه استفاده کنید. کارگزاری آگاه است بیش از یک دهه در حوزه آموزش بورسی فعالیت دارد و برنامه آموزشی خود را بر اساس دانش و تجربه اساتید کارآزموده بنا کرده است. در صورتی‌که سوالی در خصوص بورس سراوان دارید و یا تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات کارگزاری آگاه دارید، می‌توانید به بآشگاه مشتریان مراجعه کنید و یا با شعبه آگاه در این شهر تماس حاصل فرمایید.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر سراوان کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر سراوان نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در سراوان نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان لارستان

 

سراوان قاسم سربندی خیابان سید قطب ۳۷۶۳۱۰۸۱
سراوان عبدالباسط  ارباب ناهوک  سراوان خیابان امام خمینی جنب نهضت سواد آموزی  ۳۷۶۳۴۲۳۲
سراوان یار محمد  دهواری سراوان خیابان سید قطب نبش سید قطب دهم مقابل آموزش و پرورش ۳۷۶۴۰۰۴۵
سراوان میثم بزرگ زاده سراوان – خیابان آزادی – مجتمع تجاری نعیم – شرکت صفر و یک ۰۵۴۳۷۶۴۰۱۰۱
سراوان راشد دهواری سراوان-خ امام خمینی ۴۴ ۳۷۶۳۳۸۰۸
سراوان محبوبه خلیلی فرد محمد آباد خ امام علی (ع) ۰۵۴۳۲۶۳۲۲۷۴
سراوان پرویز پرکی سراوان خیابان نبوت بین نبوت ۴۰ و ۴۲ ۳۷۶۲۸۷۴۳

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه‌گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

صندوق املاک و مستغلات آگاه به بازار می‌آید

گروه آگاه از آغاز فعالیت خود همواره تلاش کرده است بهترین و متنوع‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری را به فعالان بازار بورس ارائه دهد و از این طریق، مشتریان خود را در راستای رسیدن به آسایش مالی همراهی کند. تاسیس صندوق املاک و مستغلات نیز گامی جدید در همین مسیر است. این صندوق نوع جدیدی از صندوق‌های

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.