بورس رفسنجان (شعبه کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

رفسنجان، خیابان امام خمینی روبه روی بیمه مرکزی ایران کدپستی:۷۷۱۶۶۹۳۸۳۱
۳۴۲۶۵۱۸۰ (۰۳۴)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در شهربابک

    • استان کرمان واقع در جنوب شرقی ایران و با مساحت ۸ هزار کیلومتر پهناورترین استان کشور است. مرکز این استان شهر کرمان است و از دیگر شهرهای مهم آن می‌توان به رفسنجان، سیرجان، بم، جیرفت و … اشاره کرد.

      رفسنجان در گذشته بخشی از شهرستان کرمان بود و در سال ۱۳۲۴ به عنوان یکی از شهرستان‌های این استان به ثبت رسید. نام رفسنجان که رفسنگان هم گفته می‌شود، برگرفته از ذخایر زیرزمینی این شهر است؛ این شهر دارای معادن مس بسیار غنی است و از آنجایی که رفسنگ به معنای مس و کان به معنای معدن است، نام رفسنگان برای این شهر برگزیده شد و بعدها عربی شده آن یعنی رفسنجان به صورت رسمی شناخته شده و به ثبت رسید.

      شهرستان رفسنجان در بحث‌های اقتصادی، یکی از مهم‌ترین مناطق ایران به حساب می‌آید. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود، منابع طبیعی و داشتن کارخانه‌های مختلف حائز اهمیت است.

      پسته رفسنجان بخش عظیمی از اقتصاد این شهرستان را تشکیل می‌دهد. علاوه بر اینکه این محصول در ایران شناخته شده، در تمامی دنیا نیز از شهرت خوبی برخوردار است؛ به شکلی که رفسنجان به عنوان بزرگترین تولیدکننده پسته در دنیا به حساب می‌آید؛ بنابراین نقش صادرات پسته در اقصاد رفسنجان قابل توجه است.

      شهرستان رفسنجان در منطقه‌ای نیمه کویری با تابستان‌های داغ و زمستان‌های سرد واقع شده است. همین موقعیت، موجب جذب گردشگران و برگزاری تورهای کویری در این منطقه گردیده است.

      • از طرفی جاذبه‌های طبیعی دیگر آن مانند: چاه دریا رفسنجان، چشمه معدنی آباد آوران، کوه پورکان، غار میرزا و غارها و صخر‌‌ه‌ های رودخانه علی آباد راگه رفسنجان و … هر ساله نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند.

        همچنین با توجه به اینکه شهرستان رفسنجان در مسیر دو شهر کرمان و یزد قرار دارد، در گذشته محل گذر و استراحت بسیاری از مسافران بوده. همین موضوع باعث ساخته شدن کاروانسراها، عمارت‌ها و آبادی در این مسیر گردیده است؛ از مناطق تاریخی این شهرستان می‌توان به: کاروانسرای شاه عباسی، حصار قدیم رفسنجان، کاروانسرای کبوترخان، عمارت باقری، برج خلیل ‌آباد، بادگیر معین، کاروانسرای قطب آباد، آتشکده آذربغ، معبد آناهیتا رفسنجان و … اشاره کرد.

        طبق توضیحات فوق، گردشگری را نیز می‌توان بخش تاثیرگذار در اقتصاد رفسنجان دانست.

        از مسائل دیگری که باعث اهمیت شهر رفسنجان شده، معادن و ذخایر طبیعی آن است. رفسنجان یکی از غنی‌ترین مناطق مس جهان را داراست. بزرگترین معدن مس روباز جهان با نام معدن مس سرچشمه یا «چشم فیروزه‌ای» در رفسنجان واقع شده است؛ وجود همین معدن موجب تاسیس مجتمع مس سرچشمه گردیده که سومین کارخانه فراوری مس در جهان است.

        اگرچه تاکنون تنها از کارخانه مس سرچشمه به صورت گسترده بهره‌برداری شده است؛ ولی با توجه به ذخایر عظیم مس در رفسنجان، توسعه این صنعت و محصولات جانبی آن و همچنین صنایع وابسته کانی‌های صنعتی در آینده‌ای نزدیک بسیار محتمل است.

        تاثیر ذخایر طبیعی در اقتصاد رفسنجان، نه تنها تاکنون به صورت ملموس حس شده است؛ بلکه تمرکز بسیاری از افراد و نهادها را برای گسترش و توسعه به خود جلب کرده است و می‌توان از آن به عنوان برنامه‌های مهم اقتصادی رفسنجان یاد کرد.

        در گذشته خاک حاصل‌خیز رفسنجان موجب رونق کشاورزی در این منطقه بوده و حتی با صنعتی شدن این شهرستان به مرور، از اهمیت کشاورزی آن کاسته نشده است. علاوه بر پسته، محصولاتی مانند گندم، جو، ارزن و پنبه از محصولات کشاورزی با کیفیت رفسنجان هستند.

        باغداری، کاشت و پرورش درخت نیز از زمان‌های بسیار دور مورد توجه اهالی شهرستان رفسنجان بوده است، به طوری که در سفرنامه مارکوپلو از جنگل‌های انبوه این منطقه نام برده شده؛ وجود درخت پسته هزار و پانصد ساله دهکده اودرج و درختان هزار ساله امامزاده شاه چهل تن، تصدیق این موضوع است.

        همچنین تولیدات صنایع دستی مانند: قالی‌بافی و پنبه‌دوزی از هنرهای دستی و ارزشمند شهرستان رفسنجان به حساب می‌آید.

        تولید و عرضه محصولات کشاورزی و صنایع دستی از دیگر موارد تاثیرگذار در اقتصاد رفسنجان هستند.

        شهرستان رفسنجان در فعالیت‌های علمی نیز مسیر طولانی و گسترده‌ای را طی کرده است و هم اکنون دانشگاه‌های علوم پزشکی رفسنجان (پزشکی و دندان‌پزشکی)، دانشگاه کار، دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان و دانشگاه علامه جعفری از مهم‌ترین مراکز علمی و آموزشی این شهر هستند.

        پتانسیل شهرستان رفسنجان در جهت توسعه اقتصادی و در کنار آن وجود مراکز علمی و پرورش نیروی خبره، موجب تحولات عظیمی در این شهر شده است. گسترش سرمایه‌گذاری در بورس، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی آن و گرایش اهالی رفسنجان به بورس، از مواردی است که در سال‌های اخیر بیش از هر زمان دیگری مشاهده می‌شود.

        سرمایه‌گذاری در بورس همواره یکی از فعالیت‌های اقتصادی پر سود است و از طرفی شهرستان رفسنجان با توجه به داشتن پتانسیل بالای اقتصادی، بارها مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است؛ بنابراین توسعه صنایع، کارخانجات و شرکت‌ها در این شهر، موجب انتشار سهام بیشتر و حضور ملموس‌تر آنها در بازار سهام گردیده و در نهایت می‌توان رونق بازار بورس رفسنجان را به خوبی احساس کرد.

        زمانی که بازار بورس رونق می‌گیرد، برگزاری دوره‌های آموزشی و تاسیس مراکز خدماتی آن، مانند کارگزاری بیشتر حس می‌شود؛ بنابراین کاگزاری آگاه در راستای ارائه خدمات بورسی در رفسنجان و برگزاری تورهای مجازی و دوره‌های آنلاین و حضوری پیش‌قدم بوده و تاکنون خدمات قابل توجه‌ای را ارائه داده است.

        کارگزاری آگاه تاکنون توانسته وظیفه خود را جهت گسترش بورس در رفسنجان به خوبی به انجام برساند و بهبود، توسعه و گسترش این خدمات از برنامه‌های ثابت این مجموعه در جهت رضایت کاربران خود است.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر رفسنجان کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر رفسنجان نموده است که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در رفسنجان نیز می‌توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان شهربابک

 

رفسنجان بتول رمضانی صالح آباد رفسنجان، خیابان شهید نوری، نبش چهارراه دانشجو ۳۴۳۳۱۳۱۰
رفسنجان ملیحه قلندری رفسنجان، سرچشمه، خیابان مریم ۲، پلاک ۲ ۰۳۴۳۴۳۱۲۶۲۳
رفسنجان حمید بلوچی مرج رفسنجان، بلوار طالقانی طالقانی ۳۴ ۳۴۲۶۸۱۸۵
رفسنجان راحله حاج احمدی پوررفسنجانی رفسنجان، معراج جنوبی تقاطع شهید رجائی ۰۳۴۳۴۲۲۶۰۷۹
رفسنجان علیرضا حاجی حسینی مهدی آباد رفسنجان، خیابان مطهری نرسیده چهارره قرنی جنب ایران خودرو، دفتر پیشخوان دولت شهید مطهری ۰۳۴۳۴۳۲۰۷۲۰
رفسنجان علی هرندی رفسنجان، میدان شهدا ۳۴۲۵۸۴۷۴
رفسنجان مینا هادوی رفسنجان، خیابان تختی تقاطع تختی و آذر نبش سمت راست چهارراه ۳۴۲۵۹۷۸۰
رفسنجان شيرين اسمعيلي تاج آّبادي رفسنجان، شهید بهشتی جنوبی، نبش کوچه ۶ ۳۴۲۶۵۶۴۲
رفسنجان بتول ابراهیمی نیا رفسنجان، خيابان ۱۵ خرداد، نبش كوچه ۲۵ ۳۴۲۲۷۱۷۰
رفسنجان رضا استاد حسني علي اباد رفسنجان، بلوار شهید باهنر، نبش کوچه ۱ ۳۴۲۲۸۲۰۰

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.