بورس تاکستان (شعبه کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

تاکستان، روبروی فرمانداری، جنب شیرینی نانسی، ساختمان پوریای ولی، طبقه دوم، واحد۳ کدپستی:۳۴۸۱۷۳۳۵۷۹
۳۵۲۴۱۱۸۱-۵ (۰۲۸)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در تاکستان

    • استان قزوین از کهن‌ترین مناطق کشور است که در گذشته برای مدتی پایتخت ایران بوده و هم اکنون نیز در همجواری پایتخت قرار گرفته و از اهمیت فوق‌العاده‌ای در زمینه‌های مختلف برخوردار است.

      این استان با اینکه ۱درصد از مساحت کل کشور را شامل می‌شود، توانسته تا ۸درصد از تولیدات ایران را پوشش دهد.

      استان قزوین دارای ۲۴ شهرستان می‌باشد که تاکستان دومین شهرستان پرجمعیت آن شامل پنج شهر: تاکستان، نرجه، اسفرورین، خرم‌دشت، ضیاآباد و با مرکزیت شهر تاکستان است. گویش اهالی تاکستان اصطلاحا «تاتی زبان» نامیده می‌شود که در این گویش نام تاکستان را سیادن می‌خوانند.

      شهرستان تاکستان که در شمال‌غربی ایران واقع شده است و دارای قدمت ۷۰۰۰ ساله با بناهای تاریخی متعدد و جاذبه‌های دیدنی فراوارن است، به طوریکه هر ساله گردشگران بسیاری را از داخل و خارج کشور به خود جذب می‌کند.

      صنعت گردشگری از تاثیرگذارترین صنایع شهرستان تاکستان است، این شهرستان دارای ۳۰۳ اثر باستانی است که با توجه به مساحت آن، تعداد قابل توجهی به حساب می‌آید. تاکستان در گذشته در مسیر جاده ابریشم که محل عبور تجار بوده، قرار داشته و همین موضوع سبب گسترش تجارت در آن منطقه از گذشته‌های بسیار دور است.

    • از جمله بناهای تاریخی تاکستان: گرمایه‌های حسین‌آباد، شنستق، بوستانک، مهدی‌آباد، حمام و مسجد شاه عباسی، قیزقلعه و بقعه پیر هستند که بقعه پیر دقیقا در مسیر جاده ابریشم قرار گرفته است.همچنین گردشگری این منطقه محدود به آثار تاریخی آن نمی‌شود، بلکه حیات وحش و طبیعت تاکستان نیز در این موضوع نقش دارد. تپه قرق من‌جمله آن است که در ارتفاعات جاده قدیم اک واقع شده و علاوه بر منظره زیبا، محل کشف اشیای عتیقه از دوره ساسانیان است.تپه باستانی نرجه که با ارتفاع ۲۶ متر میان دشت هموار و پهناور تاکستان واقع شده است. آثار تاریخی بدست آمده از این تپه متعلق به هزاره نخست میلادی بوده است. گیلک تپه نیز از دیگر مناظر طبیعی و دیدنی شهرستان تاکستان به شمار می‌آید.منطقه حفاظت شده باشگل با مساحت ۲۶۰۰۰ هکتار زیستگاه گونه‌های جانوری مختلف چون: قوچ، میش، گراز، آهو، خرگوش، گرگ، روباه و… است.

      موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای تاکستان کاملا مناسب کشاورزی و به خصوص باغداری است. همانطور که از نام تاکستان پیداست، باغ‌های انگور این منطقه از شهرت خوبی برخوردار هستند و محصولات آن علاوه بر تامین نیاز داخلی، به کشورهای دیگر هم صادر می‌شوند. بدیهی است که محصولات جانبی انگور مانند کشمش، مویز، سرکه و … تولید شده در تاکستان نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

      تاکستان دارای ۳۵هزار هکتار باغ انگور است که دومین منطقه تولیدکننده انگور در کشور به حساب می‌آید و بخشی از اقتصاد تاکستان وابسته به همین موضوع است.

      از دیگر محصولات کشاورزی تاکستان می‌توان به زیتون، هلو، شلیل، گیلاس، زغال اخته و فندق اشاره کرد؛ همچنین تاکستان یکی از قطب‌های اصلی کشور جهت کشت و تولید گوجه‌فرنگی در فصل تابستان است.

      اگرچه اقتصاد تاکستان تا حد زیادی به باغداری آن وابسته است ولیکن نزدیکی آن به شهر تهران باعث شده که در بخش صنعت نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد. کارخانه‌ها و شرکت‌های بسیاری در این منطقه تاسیس شده اند که علاوه اشتغال‌زایی توانسته‌اند سهام خود را در بازار بورس ارائه دهند.

      شرکت فولاد خرمدشت تاکستان که در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد یکی از کارخانه‌های معروف تاکستان در زمینه تولید انواع میلگرد است که تولیدات آن به خارج از کشور نیز صادر می‌شود. دومین کارخانه معروف تاکستان، کارخانه شيشه قزوين است که در سال ۱۳۴۴ توسط بانک صنعت و معدن تاسیس شده است.

      کارخانه‌ها و شرکت‌های فعال در شهرستان تاکستان محدود به صنعت خاصی نمی‌شود و می‌توان پیشرفت صنایع مختلف را در این شهرستان مشاهده کرد. تعداد زیادی کارخانه در زمینه تولید ابزارهای صنعتی، لوازم یدکی خودرو، تولید موارد شیمیایی، تجهیزات پزشکی و شیشه و آینه در شهرستان تاکستان فعالیت دارند.

      همچنین شرکت‌های بسیاری در حیطه صنایع غذایی در تاکستان تاسیس شده‌اند. همانطور که در قبل ذکر کردیم محصولات تهیه شده از انگور در این شهر از کیفیت بالایی برخوردار هستند لذا کارخانه‌های بسیاری در زمینه تولید و بسته‌بندی کشمش در تاکستان فعال هستند. تولید کنسرو، آب معدنی و آرد از دیگر صنایع غذایی تولید شده در کارخانه‌های این شهرستان هستند.

      گسترش صنایع مذکور در این شهرستان موجب رونق اقتصادی تاکستان و همچنین انتشار سهام این شرکت‌ها در بورس باعث جذب هرچه بیشتر مردم تاکستان برای حضور در بازار بورس و دریافت کد بورسی شده است.

      بدیهیست که برای حضور در بازار بورس دریافت کد بورسی نخستین قدم می‌باشد و پس از آن لازم است که خدمات بورسی نیز به صورت کاربردی ارائه شود.

      با توجه به رونق بورس در تاکستان، کارگزاری آگاه اقدام به تاسیس دفتر کارگزاری در این شهرستان نموده که علاوه بر ارائه کد بورسی، استفاده از دیگر خدمات بورسی را برای اهالی تاکستان فراهم کرده است.

      با ثبت‌نام از طریق کارگزاری آگاه، ثبت نام کاربر در سامانه سجام نیز به صورت همزمان و کاملا رایگان انجام می‌شود و شخص می‌تواند پس از احراز هویت، کدبورسی و نام کاربری و رمزعبور مربوط به کارگزاری آگاه را از طریق پیام کوتاه دریافت کند.

      خدمات ارائه شده توسط کارگزاری آگاه در شهرستان تاکستان در زمینه آموزش بورس به صورت حضوری و مجازی، اخذ قراردادهای اعتباری و… می‌باشد؛ و با توجه به اینکه بیش از نیمی از ساکنان تاکستان دارای کد بورسی هستند با استفاده از این آموزش‌ها می‌توانند به سرمایه‌گذاری هدفمند در بازار بورس بپردازند.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر تاکستان کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر تاکستان نموده است که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در تاکستان نیز می‌توانید به هر یک از دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان تاکستان

 

تاکستان عرفان رحمانی تاکستان خ امام خمینی روبروی اداره پست پلاک۲۹ ۳۵۲۴۳۱۸۱
تاکستان محمدعلی رجبی مجد تاکستان- بلوار شهید بهشتی – روبروی آموزشگاه رانندگی میلاد ۳۵۲۳۱۹۷۰
تاکستان علی اصغر طاهرخانی تاکستان خ فکوری ۰۲۸۲۵۲۲۵۰۰۳
تاکستان زهرا رحمانی تاکستان خ غفاری روبروی کمیته امداد امام ۵۲۳۳۱۳۲
تاکستان سيد بيژن  لشگری ضیاءآباد خ امام جنب پست بانک ۵۶۲۴۲۱۱
تاکستان احمد شعبانی خ امام بالاتر از پمپ بنزین جنب بانک ملت ۳۵۲۴۳۸۴۵
تاکستان محمود معصومی تاکستان میدان بسیج روبروي بانك صادرات ۳۵۲۴۲۳۳۳
تاکستان فریده طاهرخانی تاكستان خ امام خمینی روبه روی جهاد کشاورزی دفتر دنیای خدمات ماهان ۳۵۲۴۳۴۱۵
تاکستان محمد سینا شجاعي اسفرورين ميدان امام خ ابشار ۳۵۵۲۲۱۴۲
تاکستان بهادر  طاهرخانی تاکستان خ ۲۲بهمن شمالی بالاتر ازستادفرماندهی نیروانتظامی نبش کوچه پنجم طبقه همکف ۳۵۲۴۸۲۰۰
تاکستان مائده نظری خ موسی صدر بانک کشاورزی سابق ۳۵۲۴۵۵۶۶
تاکستان نسیم  نوری روستای دیال آباد خ امام خمینی جنب ک شهید ستاری ۰۲۸۳۵۲۷۲۶۳۲

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.