بورس بروجرد (شعب کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه۱:

لرستان- بروجرد- خیابان آیت الله کاشانی- روبروی خیابان فروردین- نبش کوچه رسولی کدپستی:۶۹۱۶۶۱۴۷۳۵
۴۲۵۲۰۸۴۳ (۰۶۶)-۶

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در بروجرد

  • بورس در بروجرد

    سرمایه گذاری در بورس یکی از فعالیت‌های هیجان انگیز است که موجب شده سالانه تعداد زیادی افراد علاقه مند به بورس و فعالیت‌های اقتصادی جذب این بازار شوند در سال‌های اخیر به دلیل وجود مشکلات اقتصادی و تورم، افراد تمایل بیشتری به حفظ دارایی و افزایش سرمایه خود پیدا کرده‌اند لذا همین امر موجب استقبال هر چه بیشتر افراد از بازار بورس شده است البته لازم است اشاره شود که این جنبش، نه تنها در شهر تهران، بلکه سراسر کشور را برای دریافت کد بورسی و انجام معامله به تقلا انداخته است.

    لذا در این مطلب قصد داریم شهرهای صنعتی با پتانسیل بالا در این زمینه را مورد بررسی قرار دهیم که یکی از این شهرها  بروجرد است که در ادامه به بررسی وضعیت محیطی و اقتصادی آن خواهیم پرداخت.

    شرایط محیطی بروجرد

    شهرستان بروجرد در شمال استان لرستان و بر روی رشته کوه‌های زاگرس در غرب ایران قرار گرفته است که یکی از شهرستان‌های بزرگ ایران است و با جمعیت برابر ۳۲۸ هزار و ۴۵۲ نفر، جزو دومین شهرستان پرجمعیت استان لرستان محسوب می‌شود.

  • بروجرد دارای آب و هوای معتدل کوهستانی با تابستان‌های معتدل و زمستان‌های سرد است که حداکثر دمای آن گاهی به ۴۰ و حداقل آن به ۲۰ درجه زیر صفر نیز می‌رسد.ساکنان شهر بروجرد با گویش بروجردی صحبت می‌کنند در کنار گویش بروجردی با گویش لری، خرم آبادی، سیلاخوری و لکی نیز سخن می‌گویند. از صنایع دستی بروجرد می‌توان به قالی، قالیچه بافی و ورشو سازی اشاره نمود.در این شهرستان بیش از ۴۰۰ اثر تاریخی وجود دارد که سه بنای مسجد جامع، بنای امامزاده جعفر و مسجد سلطانی از برجسته ترین آثار تاریخی شهرستان بروجرد شمرده می‌شوند.
    وضعیت بخش صنعت و معدن بروجرد

    بروجرد را قطب اصلی صنعت در لرستان نام گذاری کرده‌اند چراکه ۶۵ درصد صنایع استان لرستان را در خود جای داده است و بیش از چهارصد و ده کارخانه و کارگاه صنعتی و تولیدی دارد. از صنایع فعال در شهر بروجرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    پارچه بافی، خودرو سازی، داروسازی، صنایع غذایی، صنایع بهداشتی، سنگ و کانی‌ها، صنایع ساختمانی، صنایع شیمیایی و پلیمر و فلزات.

    بازار سرمایه در بروجرد

    کارخانجات نساجی بروجرد جزوی از بزرگترین تولیدکننده‌های انواع پارچه و محصولات نساجی هستند. دارای بخش ها و کارخانه‌های پیوسته‌ای است که به تولید انواع پارچه پنبه‌ای و پلی استر، ویسکوز و … و تولید نخ می‌پردازند. این شرکت از سال ۱۳۶۲ با سرمایه گذاری حدود ۱۵ میلیارد ریال در جنوب شرقی شهر بروجرد که شامل ۵ کارخانه فعال است، شروع به فعالیت کرده است و درحال حاضر با نماد نبروج در بازار دوم بورس درحال معامله است.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر آمل کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر آمل نموده است که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در آمل نیز می‌توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان بوشهر
بروجرد بهاره مظفری یاراحمدی میدان صفا/روبروی بانک صادرات پلاک ۵۵۳ ۰۶۶۲۲۶۱۶۶۳۶
بروجرد غزال خمسه نژادی خ تختی نرسیده به مقدسی شمالی پ۴۲۳ ۴۲۵۱۱۱۳۹
بروجرد مجتبی کاوند ۴۵متری بسیج نبش میدان قائم پ۴۸ ۴۲۴۶۹۲۷۲
بروجرد رضا قاسمی موسوی لرستان بروجردخیابان یادبود نبش خ زرپرور روبروی فروشگاه افق کوروش ۴۲۵۱۵۶۷۵
بروجرد محمد یعقوبی لرستان بروجرد انتهای خیابان ایت الله کاشانی نبش سه راه رودکی ۴۲۶۲۰۷۰۵
بروجرد تیمور مرادی بروجرد – خ جعفري جنب پارك وحدت پ۵۴ ۴۲۴۶۷۰۷۰
بروجرد غلامرضا  کردی بروجرد خ بهار میدان معلم پ ۲۳۴ ۴۲۵۰۹۴۶۲
بروجرد لیلا غلامی بهبهانی زاده خ کاشانی روبروی دفتر امام جمعه ۰۶۶۲۲۶۲۹۰۹۶
بروجرد سیما ابوالفتحی بروجرد م راهنمایی ابتدای ۱۲ متری ۴۲۶۲۴۲۳۳
بروجرد معصومه رادمهر( بیرانوندشاد) بروجرد م جعفری خ ۱۲ متری بعداز ک حاج ظهرابی پ ۲۰۵ ۴۲۴۴۴۷۰۶
بروجرد ستار معظمی گودرزی بروجردخیابان پدافند پلاک ۲۱ ۴۲۵۰۸۸۳۷
بروجرد نیکا معظمی گودرزی بروجرد خ مدرس شرقی پ۳۲۱ ۴۲۶۲۳۳۶۱
بروجرد کورش  قربانی بروجرد خ قانی ایستگاه تاکسی پ۲۲۰ ۴۲۶۰۴۴۷۱
بروجرد احمدرضا یاراحمدی بروجرد میدان راهنمایی خ ش علی بیات روبروی کتابخانه ۰۶۶۴۲۴۶۶۸۶۰
بروجرد ولی نظامی خیابان مدرس غربی- روبروی خبرگزاری شهید صارمی- پلاک ۸۹۲ ۴۲۵۰۴۵۰۱
بروجرد الهام  گودرزی لرستان -بروجرد اندیشه فاز ۴ روبروی هنرستان رازی ۴۲۳۰۸۶۰۱
بروجرد سید یاسر موسوی فر بروجرد انتهای رودکی خ شهید مهر افزون پ ۴۲ ۴۲۵۰۶۴۳۵
بروجرد همایون ابوالفتحی روزبهانی بروجرد فاز ۱ اندیشه بلوار شهید ترابی شکوفه ۲۷ جنب افق کوروش ۴۲۳۱۴۲۹۴
بروجرد اصغر عزیزی بروجرد خ حافظ جنوبی بالاتر از موبایل میری ۰۶۶۴۲۶۱۳۳۴۷

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

صندوق املاک و مستغلات آگاه به بازار می‌آید

گروه آگاه از آغاز فعالیت خود همواره تلاش کرده است بهترین و متنوع‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری را به فعالان بازار بورس ارائه دهد و از این طریق، مشتریان خود را در راستای رسیدن به آسایش مالی همراهی کند. تاسیس صندوق املاک و مستغلات نیز گامی جدید در همین مسیر است. این صندوق نوع جدیدی از صندوق‌های

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

یک پاسخ به “بورس بروجرد (شعب کارگزاری آگاه)”

  1. سمیه کلهری گفت:

    هدفم آشنایی با بازار بورس از طریق راهنماییهای کارگزاری آگاه هستم

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: