بورس مراغه (شعبه کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

مراغه،خیابان خواجه نصیر جنوبی، رو به روی خیابان شیخ تاج طبقه فوقانی قنادی صادقی کدپستی:۵۵۱۳۶۶۶۷۴۹
۳۷۲۲۲۳۹۱ (۰۴۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در مراغه

امروزه بازار سرمایه یکی از بزرگ‌ترین نهادهای سرمایه‌گذاری در کشور است. در این بازار مخصوص مبادله سهام و اوراق بهادار و بازار مشتقه است. بازار بورس و اوراق بهادار دارای مزایای فراوانی بوده که یکی از مزایای مهم آن وجود یک مکان مشخص برای خریدوفروش سهام است که هر شخص در شهر مراغه (بدون محدودیت سنی، مذهب، تحصیل، سرمایه و…) می‌تواند با مراجعه به شعبه کارگزاری آگاه در مراغه، اقدام به ثبت‌نام و دریافت کد بورسی و در نهایت خرید و فروش سهام نماید.

طبق توضیحات ارائه‌شده، اولین گام هر سرمایه‌گذار جهت سرمایه‌گذاری در بورس، دریافت کد معاملاتی و یا کد بورسی است. به‌منظور شروع فرآیند معاملات و یا خریدوفروش سهام در بازار سرمایه این امر الزامی است و به‌عنوان هویت بورسی فرد در نظر گرفته می‌شود. یکی از خدمات کارگزاری آگاه در مراغه ارائه کد بورسی به سرمایه‌گذاران است. در ادامه نحوه دریافت کد بورسی از طریق شعبه کارگزاری آگاه در شهر مراغه و انواع خدمات و کلاس‌های آموزشی شرح داده خواهد شد.

  • شرایط محیطی و جغرافیایی شهر مراغه

مراغه دومین شهر بزرگ استان آذربایجان شرقی بوده و مرکز اداری فرمانداری ویژه شهرستان مراغه است. این شهر در کنار رودخانه صوفی‌چای در دامنه جنوبی کوه سهند و در ۱۳۵ کیلومتری جنوب مرکز استان واقع ‌شده است.      مراغه با فضای سبز و باغ‌های متعدد در داخل شهر و همچنین رودخانه زیبای صوفی چای که از مرکز شهر می‌گذرد، یکی از مهم‌ترین مراکز توریستی و گردشگری در استان آذربایجان شرقی به‌حساب می‌آید، خیابان‌های مشجر و درختان سر به فلک کشیده، زیبایی خاصی به خیابان‌های مراغه بخشیده است.

مراغه همچنین دومین شهر کهن آذربایجان بعد از ارومیه است. این شهر از دوران قبل از اسلام بوده است. مراغه ۳۰ کیلومترمربع مساحت (سال۱۳۹۸ خورشید) و۱۷۵۶۰۰نفر جمعیت شهری بدون احتساب بخش‌ها و روستاهای حومه آن دارد.

طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۰ برآورد جمعیت مراغه در نقاط شهری، برابر ۱۶۳۸۵۹ نفر، با ۱۲۵۲۸۳ مرد و ۱۲۲۳۹۸ زن بوده است. طی سال‌های آتی بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت شهر مراغه به بیش از ۱۷۵ هزار نفر افزایش‌یافته است.

آب‌وهوای شهر مراغه معتدل متمایل به سرد و نسبتاً مرطوب است. بیشینه دمای این شهر در تابستان‌ها حدود ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن در زمستان‌ها حدود ۲۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر است؛ همچنین میزان بارش سالانه در مراغه حدود ۳۳۰ میلی‌متر و روزهای یخبندان آن، حدود ۱۴۱ روز در سال است. شهر مراغه به دلیل قرار گرفتن این شهر در دامنه جنوبی سهند، رودخانه‌هایی نظیر صوفی‌چای و مردق‌چای که از این کوهستان سرچشمه می‌گیرند، از داخل مراغه عبور کرده و در رونق و آبادانی شهر تأثیر بسزایی داشته‌اند.

  • وضعیت بخش صنعت و معدن مراغه

فعالیت‌های عمده تولیدی و صنعتی در شهر مراغه ازجمله صنایع‌دستی، مواد غذایی، صنایع بزرگ خشکبار، صنعت بسته‌بندی عسل، صنعت بسته‌بندی دم‌نوش‌های گیاهی، صنعت شیرینی ، صنایع بزرگ صابون‌سازی مراغه، شیشه‌سازی و کارخانه‌های تولید شن و ماسه و زغال‌سنگ و سنگ سینجان و … است. این شهر ازلحاظ راه‌های ارتباطی زمینی، ریلی و هوایی در جایگاه خوبی است و به دلیل ارزان بودن کارگر، زمین و در اختیار داشتن تمام امکانات طبیعی و بالقوه و همچنین آب‌وهوای بکر، جاذبه خوبی را برای سرمایه‌گذاران بخش صنعت فراهم نموده است.

شهرستان مراغه با ۶۷ ميليون تن ذخيره مواد معدني، رتبه دوم استان آذربايجان شرقي را ازلحاظ قطب معادن به خود اختصاص داده است. ازلحاظ نیروی کار و خروجی، هم‌اکنون ۲۰ درصد ذخاير معدني استان در اين شهرستان واقع است. در حوزه صنعت و معدن مراغه ۴۰۰ نفر به‌صورت مستقيم مشغول به كار بوده و سالانه یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار تن ماده معدني از معادن اين شهرستان استخراج می‌شود.

آهك، سنگ لاشه، زغال‌سنگ، گرانيت، پوكه معدني، خاك نسوز، پوميس، تراورتن، ماسه‌بادی، مرمر، سيليس و دياتوميت ازجمله مواد معدني استخراج‌شده از معادن اين شهرستان است.

  • دریافت کد بورسی و آموزش بورس در مراغه

بیشتر افراد در جامعه با کارکرد بورس و اوراق بهادار و یا نحوه سرمایه‌گذاری در بورس و فواید آن ناآشنا هستند. بر همین اساس و در راستای ایجاد بستری برای آموزش‌های حرفه‌ای و مناسب بورسی در شهر مراغه و استان آذربایجان شرقی، کارگزاری آگاه شعبه مراغه اقدام به برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی درزمینه‌ی آموزش بورس نموده است. امید است که علاقه‌مندان و فارغ‌التحصیلان، سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه را به‌صورت اصولی و حرفه‌ای فراگرفته و با فعالیت در این عرصه‌ی اقتصادی علاوه بر کمک به رونق بازار سرمایه، از مزایای اقتصادی در آن نیز منتفع گردند. از همین رو، با مراجعه به شعبه شهر مراغه قادر به دریافت کد بورسی در اسرع وقت خواهید بود. شما بعد از دریافت کد معاملاتی، می‌توانید از کلاس‌های آموزشی به شرح زیر بهره‌مند شوید:

  • کلاس تابلو خوانی بازار و تکنیک‌های معاملاتی در سایت TSE
  • کلاس آموزش مقدماتی بورس در مراغه
  • کلاس آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی بورس
  • کلاس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته بورس
  • کلاس آموزش تحلیل بنیادی مقدماتی بورس
  • کلاس آموزش تحلیل بنیادی پیشرفته بورس

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر مراغه کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر مراغه نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در مراغه نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان استان تهران
مراغه محمدرضا وندتمدنی مراغه، ميدان كوره خانه روبروي موسسه جوانان خير پشت ترانس برق ۳۷۲۵۰۱۱۸
مراغه محمد عدلخواه عدل خواه مراغه، روبروي مخابرات پلاک ۱۶۳ ۳۷۲۵۵۳۳۳
مراغه ويدا شكري بلوك اباد مراغه، ميكائيل اباد، روبروي سنگك پزي ۳۷۲۷۳۰۰۰
مراغه اعظم نورمحمدی مراغه، خيابان شهيدبهشتي، پاساژ بانك سپه مركزي دفتر پيشخوان ۳۷۲۵۵۹۰۰
مراغه نیر قمری نیا مراغه، خیابان طالقانی جنب میدان آردفروشان پلاک۳۶۷ ۳۷۲۵۵۸۸۸
مراغه محمدرضا تیموری مراغه، خيابان كاشاني كوچه شهید عباسي دفتر مخابراتي ۳۷۲۵۰۲۲۵
مراغه حمیده حسن پور مراغه، انتهاي خيابان كاشاني جنب تالارقصر ۳۷۲۱۴۳۰۰
مراغه ساسان جلیلی مراغه، خيابان خواجه نصير، روبروي خيابان مير حبيب ۳۷۲۴۴۰۶۶
مراغه بهمن ساعي بلكاباد مراغه، پهراباد بلوار شهید درخشي ۳۷۴۵۷۹۷۹
مراغه معصومه اسدی اوخچی مراغه، شهرک ولیعصر، خيابان ۴۸متری شهید دهقان، میدان سهند ۳۷۴۱۸۴۸۴
مراغه محمد حسن زاده دوش مراغه، خیابان کاشانی روبروی مسجد عباسیه ۳۷۲۵۲۱۴۹
مراغه يوسف طاهري اشان مراغه، خيابان پاسداران نبش ۲۰ متري متذكر ۳۷۴۶۵۵۵۱
مراغه حسین شیخ زاده مراغه، جام جم روبروي مسجد سفيد ساختمان مداين ۳۷۲۵۶۶۰۰
مراغه سمیه امیری مراغه، اتوبان امیرکبیر -امیر کبیر ۷۶ ۳۷۲۷۰۳۹۷
مراغه مهدي ياسمي مراغه، خيابان قدس، نبش كوچه شهيد پاكدل جنب فروشگاه فرهنگيان پلاك۱ ۳۷۲۳۹۸۲۹
مراغه فیروز  حاجی زاده مراغه، خيابان دكتر بهشتی، روبه روی بانک صادرات مرکزی، ۵۰ متر پایین تر بازار وصفعلی دفتر حاجي زاده ۳۷۲۲۷۹۸۳
مراغه غلامحسین محمدیان مراغه، خيابان شهید قدوسی، روبروی پارک شادی ۷۴۲۲۴۵۳۲
مراغه فریده عبداللهی سنوکش مراغه، ۴۸ متری ۴۵ متری سهند روبروی اراضی برق ۳۷۴۱۴۴۸۰
مراغه محمد عزیزی مراغه، خيابان اوحدی، نرسیده با ساسان، روبروی مجتمع ورزشی شهید رجایی ۳۷۲۱۲۱۷۴
مراغه یلدا شوقی مراغه، شهرک ولیعصر، خيابان ۴۸متری دهقان، بالاتر از پمپ بنزین حامدپناه، ساختمان سبحان۱، طبقه همکف ۳۷۴۰۸۴۵۹
مراغه پریوش زادجمال سیفی مراغه، اتوبان امیرکبیر، عشرت آباد، اول کوچه تهموری، جنب مسجد امام حسن ۳۷۲۷۲۶۷۶
مراغه مریم ابراهیم پور آغجه کهل مراغه، اتوبان امیرکبیر، روبروی ایران خودرو ساعدی، دفتر پیشخوان ابراهیم پور ۳۷۲۷۷۹۱۱
مراغه ياسمين بلوریان مراغه، خيابان انقلاب شمالي روبروي دبيرستان مدرس پلاك ۹ ۳۷۲۴۷۷۱۰
مراغه نرگس محمدی مراغه، شهرک ولیعصر، خيابان ۱۲بهمن، پایین تر از مسجد خاتم الانبیا، جنب مشاور املاک امین ۳۷۴۰۳۶۰۰
مراغه سلیمان معصومی مراغه، فقیر آباد، خيابان جام جم، نزدیک خيابان جام جم ۳۷۲۳۸۲۱۰
مراغه جعفر رهبری کهجوق مراغه، خيابان انقلاب جنوبی، خيابان خیام، نرسیده به میدان کشاورز، نبش کوچه جنگجو ۳۷۲۳۱۰۴۶
مراغه مریم نوروزی مراغه، شهرك وليعصر خيابان پروين اعتصامي، نرسيده به مبدان پروين اعتصامي، روبروي ايستگاه اتوبوس ۳۷۴۱۱۵۰۶

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه‌گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: