بورس شیراز (شعب کارگزاری آگاه)

شیراز

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب در آگاه دوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

شعبه۲:

شیراز ، میدان مطهری،  قدوسی شرقی، جنب بانک تجارت کدپستی:۷۱۸۴۶۱۴۴۵۳
تلفن تماس: ۳۶۲۷۴۹۳۸(۰۷۱)

شعبه ۱ :

شیراز، میدان دانشجو، ابتدای بلوار شهید چمران، کوچه ۴، ساختمان بهار، نیم طبقه دوم، واحد۲ کدپستی:۷۱۹۴۶۴۵۵۸۷
تلفن تماس: ۶-۳۶۲۹۰۰۷۵(۰۷۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

مسیر موفقیت در بورس پر از فراز و نشیب است. ما در کارگزاری آگاه با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف، قدم به قدم در این راه پرپیچ و خم همراه شما خواهیم شد و کمک می‌کنیم با راهنمایی تجربه و تخصص این مسیر را با موفقیت طی کنید.

درباره اقتصاد و بورس در شیراز

وجود شرایط محیطی مناسب از جمله وضعیت جغرافیایی، زمین‌های حاصلخیز، معادن مختلف و مهم‌تر از آن افرادی که این شرایط را شناسایی و از پتانسیل بالقوه به بالفعل تبدیل کنند، در پیشرفت یک منطقه تاثیر به سزایی دارند. شهر اصفهان و استان اصفهان از دیرباز به دلیل دارا بودن بسیاری از این شرایط یکی از مناطق مورد توجه از نظر اقتصادی بوده و نقش پررنگی در بازار سرمایه نیز دارند. بنابراین در نظر گرفتن این شرایط و آشنا شدن با آن‌ها یکی از قدم‌های اصلی فعالیت در این بازار است.

  • بورس در شیراز

با توجه به افزایش روزافزون سرمایه گذاری در بورس و اسقبال گسترده از آن، تقاضا برای ورود به این بازار زیاد شده است. همچنین با توجه به پتانسیل بسیار بالای شهرهای صنعتی و تاثیر قابل توجه آن‌ها بر بازار سرمایه ایران، لازم است تا شرایط محیطی و اقتصادی آن‌ها را برای سرمایه گذاری هوشمندانه در نظر گرفت. یکی از شهرهای با پتانسیل بالا در این زمینه شیراز است. از این‌ر‌و بر آن شدیم تا در این مطلب موقعیت اقتصادی این شهر شیراز را بررسی کنیم.

  • شرایط محیطی شیراز

شیراز یکی از شهرهای بزرگ ایران و یکی از کلان‌شهرهای کشور و مرکز استان فارس است. جمعیت شیراز در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، بالغ بر ۱٬۵۶۵٬۵۷۲ تن بوده است، که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر به ۱٬۸۶۹٬۰۰۱ تن می‌رسد. شیراز پنجمین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران است. شهر شیراز در بخش مرکزی استان فارس، در ارتفاع ۱۴۸۶ متر بالاتر از سطح دریا و در منطقهٔ کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوای معتدلی دارد. این شهر، از سمت غرب به کوه دراک، از سمت شمال کوه‌های بمو، سبزپوشان، چهل‌مقام و باباکوهی از رشته‌کوه‌های زاگرس محدود شده‌است.

شیراز پس از تبریز در سال ۱۲۸۷ خورشیدی و تهران در سال ۱۲۸۹ خورشیدی، سومین شهر ایران بوده که در سال ۱۲۹۶ خورشیدی، نهاد شهرداری در آن تأسیس شد .شهرداری شیراز به ۱۱ منطقهٔ مستقل شهری، تقسیم شده و جمعاً مساحتی بالغ بر ۲۴۰ کیلومتر مربع را شامل می‌شود.

  • وضعیت بخش صنعت و معدن استان فارس

۳۷ نوع ماده معدنی مختلف در این استان شناسایی شده است که از این میان، ۲۰ ماده ازجمله سنگ آهک، مارن، سنگ گچ، مرمریت، سنگ چینی، خاک نسوز، خاک صنعتی، نمک آبی و سنگی و بسیاری دیگر در حال بهره‌برداری هستند. استان فارس رتبه دوم سنگ تزئینی ایران را نیز در اختیار دارد. به طور کلی، ۲۰درصد از سنگ‌های تزئینی ایران در استان فارس تولید می‌شود. ۳۵۰ واحد سنگ‌بری در استان فارس حدود ۸۰ درصد استخراج استان را فرآوری می‌کنند. در میان سنگ‌های استخراج‌شده در استان، مرمریت و سنگ چینی ۱۵درصد کل میزان استخراج سنگ تزئینی استان را به خود اختصاص می‌دهد.

استان فارس یک استان غنی از نظر ذخایر معدنی به‌شمار می‌رود. از این‌رو از نظر مواد معدنی دارای شرایط مطلوبی است. استان فارس در بحث مواد نسوز یکی از استان‌های مطرح کشور به‌شمار می‌رود. مواد نسوز در این استان، بیش از هر استان دیگری مشاهده می‌شود. افزون بر این استان فارس ذخایر آهن خوبی نیز در اختیار دارد. در بحث منگنز، مس، کرومیت و حتی ذخیره کوالت نیز دارای معادن است. معادن تبخیری نیز در سطح استان یافت می‌شود که از این نظر نیز می‌تواند دارای جاذبه باشد. علاوه بر این، مصالح ساختمانی و انواع واریته‌های سنگ‌نما را نیز در دل خود دارد.

 

  • اقتصاد شهر شیراز

بخش صنعت در شیراز به جهت استقرار کارخانجات الکترونیکی، صنایع نفت و گاز از جمله پالایشگاه و مجتمع پتروشیمی و سایر صنایع از جمله سیمان و لاستیک سازی و لبنیات از جایگاه قابل توجهی برخوردار است. شهر شیراز جایگاه نیروگاه های مهم کشور از جمله نیروگاه های گازی شیراز و سیکل ترکیبی فارس است. اتصال به راه های عمده مبادلاتی از جمله شریانی های بیرون شهر و خط آهن از مزیت های مکانی شهر شیراز محسوب می گردد. استقرار نمایشگاه بین المللی فارس و منطقه ویژه اقتصادی نقش مهمی در بخش صنعت شیراز در سال های آتی خواهد داشت.

بخش کشاورزی، وابستگی مستقیم به اراضی مزروعی پیرامون شهر دارد. استان فارس یکی از قطب های تولید گندم در کشور محسوب می‌شود و نقش شهر شیراز پشتیبانی از آن است. این پشتیبانی به طور عمده شامل نگهداری فراورده های کشاورزی (سیلوهای سردخانه شهر) و خدمت رسانی به کشاورزان اعم از تعمیرات و عرضه قطعات و یدکی ماشین آلات کشاورزی و آبیاری است.

  • دریافت کد بورسی و آموزش بورس در شیراز

بیشتر افراد در جامعه با کارکرد بورس اوراق بهادار و یا نحوه سرمایه‌گذاری در بورس و فواید آن ناآشنا هستند. بر همین اساس و در راستای ایجاد بستری برای آموزش‌های حرفه‌ای و مناسب بورسی در شهر شیراز و استان فارس، شعبه کارگزاری آگاه در شیراز اقدام به برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی درزمینهٔ ی آموزش بورس نموده است. امید است که علاقه‌مندان و فارغ‌التحصیلان، سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار و آتی را به‌صورت اصولی و حرفه‌ای فراگرفته و با فعالیت در این عرصه‌ی اقتصادی علاوه بر کمک به رونق بازار سرمایه، از مزایای اقتصادی در آن نیز منتفع گردند. از همین رو، با مراجعه به شعب شهر شیراز قادر به دریافت کد بورسی در اسرع وقت خواهید بود. شما بعد از دریافت کد معاملاتی، می توانید از کلاس های آموزشی مبتدی تا پیشرفته به شرح زیر بهره‌مند شوید:

  • مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار (رایگان)
  • تابلو خوانی مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس تحلیل بنیادی(همراه با ارائه مدرک)
  • تحلیل تکنیکال مقدماتی (همراه با ارائه مدرک)
  • تحلیل تکنیکال پیشرفته(همراه با ارائه مدرک)

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر شیرازکارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر شیراز نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در شیراز نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان استان اصفهان

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

146 پاسخ به “بورس شیراز (شعب کارگزاری آگاه)”

  1. زینب گفت:

    سلام ببخشید کسی که دیپلم نداره چطور میتونه وارد بورس بشه

    ۰
    • Agah گفت:

      باسلام دوست گرامی
      افراد زیر ۱۸ سال یا فاقد مدرک حداقلی دیپلم می توانند درخواست دریافت کد آفلاین نموده و در پنل معاملات به خرید و فروش بپردازند.
      شما می توانید از طریق سامانه آگاه اکسپرس نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید.
      باتشکر

      ۱
  2. آرزو گفت:

    سلام وقتتتون بخیر ، ببخشید من درخواست تسویه زدم، الان تو سیستم زده اتمام، ولی پولی به حسابم نیومده باید چیکار کنم؟؟

    ۱
  3. الناز گفت:

    سلام وقت بخیر. میخواستم بدونم برای دریافت کد عضویت چه مدارکی لازمه؟ ممنون میشم بفرمایید.

    ۰
    • Agah گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز
      جهت دریافت کد بورسی به اصل و کپی شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی دیپلم به بالا نیاز است.
      باتشکر

      ۰
  4. مصطفی گفت:

    سلام برای دریافت کد سجام برای کودکان چه مراحلی راباید انجام بدم. آخه بسیاری از سوالات ربطی به کودکان ندارد؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      دریافت کد بورسی برای افراد زیر ۱۸ سال به این صورت است که ابتدا در سامانه سجام و آگاه اکسپرس ثبت نام می‌کنند و پدر فرزندان جهت احراز هویت با مدارک شناسنامه و کارت ملی به همراه مدارک فرزندان به دفاتر پیشخوان یا محل کارگزاری مراجعه میکند.
      در خصوص معرفی شماره حساب لازم است اعلام کنیم که حساب به نام خود شخص (فرد زیر ۱۸ سال) باشد.

      ۰
  5. آرزو گفت:

    سلام، ببخشید برای کار با کد بورسی کارگزاری آگاه حتما باید حساب بانک سامان یا بانک ملت داشت؟ بقیه بانکها نمیشه؟ و اینکه برای احراز هویت نیازی هست از قبل با شعبه کارگزاری هماهنگ بشه؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      برای دریافت دسترسی آنلاین یا آفلاین کارگزاری آگاه می‌توانید شماره حساب هر بانک معتبری که به نام خود است را معرفی نمایید
      اما در صورتی که بخواهید حساب بانکی خود را به سامانه معاملاتی آنلاین آسا لینک کنید می‌بایست حساب بانک سامان یا ملت معرفی نمایید.
      باتشکر

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: