بورس کاشان (استان اصفهان)

آماده سرمایه‌گذاری در بورس هستید؟

از خدمات کارگزاری آگاه برای کسب سود در بورس استفاده کنید

افتتاح حساب در کارگزاری آگاه و دریافت کد بورسی اولین قدم برای سرمایه‌گذاری در بورس است.

هم‌اکنون با کلیک روی دکمه زیر، بصورت رایگان و آنلاین ثبت‌نام خود را انجام دهید

شروع افتتاح حسابآموزش بورس در کاشان
ثبت نام صندوق ذخیره فرهنگیان

کارگزاری بورس کاشان

شعب کارگزاری آگاه در کاشان

به زودی آدرس این شعبه اطلاع رسانی می گردد

شبکه های اجتماعی بورسی کاشان

کانال تلگرام بورس شهر کاشانتلگرام بورس کاشان

درباره اقتصاد و بورس در کاشان

کاشان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است که می‌توانید با حضور در آن با جلوه‌هایی از تمدن کهن آشنا شوید. این شهر بااصالت، زادگاه بسیاری از مشاهیر ایران است. همین موضوع کاشان را به شهری شناخته‌شده و محبوب تبدیل کرده ‌است. کاشان در برگیرنده جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیاری است و در بخش صنایع دستی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این روزها می‌توان با ورود به بورس کاشان بستر مناسبی را برای رونق هرچه بیشتر اقتصاد این منطقه فراهم کرد.

شرایط محیطی در کاشان

کاشان از شهرهای محبوب و شناختهشده ‌استان اصفهان است که ۳۰۵ هزار نفر جمعیت دارد. بسیاری از تاریخ‌شناسان کاشان را جلوه‌گاه اصلی تمدن ایران زمین می‌دانند. برطبق نظریه برخی ‌از تاریخ‌شناسان آریایی‌ها برای نخستین‌بار در کاشان حضور داشته‌اند. این شهر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری از اصفهان واقع شده‌ است و آب و هوای خشکی دارد. در واقع کوه‌های بسیاری در اطراف این شهر به ‌چشم می‌خورند که همین موضوع موجب خشکی آب و هوای منطقه شده‌ است. به‌ همین دلیل کاشان از لحاظ پوشش گیاهی نیز فقیر است. البته برخی از نقاط این شهر شرایط آب و هوایی بهتری دارند و از پوشش گیاهی متفاوت و سبزی برخوردار هستند.

این شهر ۹۸۲ متر از سطح دریا فاصله دارد و بهره چندانی از بارش‌های سالانه نمی‌برد. بر طبق تحقیقات انجام شده میانگین بارش در کاشان کمتر از میانگین بارش سالانه در کشور برآورد شده‌ است.

در کاشان جاذبه‌های طبیعی و تاریخی با هم درآمیخته‌اند. به ‌عنوان مثال باغ فین و تپه‌های سیلک از معروف‌ترین جاذبه‌های طبیعی این شهر به‌شمار می‌روند که از ارزش تاریخی بالایی نیز برخوردار هستند. غار نیاسر از دیگر جاذبه‌های طبیعی کاشان است که از آب و هوای مطلوبی برخوردار است. شهر زیرزمینی نوش‌آباد، آتشکده نیاسر، خانه طباطبائی‌ها، مسجد و مدرسه آقا بزرگ و… از جمله جاذبه‌های تاریخی شهر کاشان به شمار می‌روند که برای علاقمندان به تاریخ بسیار ارزشمند هستند

وضعیت صنعت و اقتصاد کاشان

همان‌طور که پیشتر گفته شد، شهر کاشان از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است و مشاهیر زیادی را در دامان خود پرورش داده ‌است. همین موضوع موجب رونق صنعت توریسم در این منطقه شده ‌است. مراجعه گردشگران داخلی و خارجی به این منطقه در فصول مختلف موجب رونق اقتصاد کاشان شده ‌است. اگر چه هم اینک این شهر از رونق اقتصادی قابل قبولی برخوردار است، اما می‌توان با سرمایه‌گذاری در بورس کاشان این رونق را چندین برابر کرد.

کاشان در صنعت کشاورزی حضور پررنگی دارد و بسیاری از افراد در زمین‌های اطراف این شهر مشغول کشاورزی هستند. پنبه و غلات از مهمترین محصولات کشاورزی این شهر به ‌شمار می‌رود. انار، چغندر، هندوانه و سایر میوه‌جات و سبزیجات از دیگر محصولات کشاورزی کاشان هستند. البته تعداد زیادی از کشاورزان به منظور تهیه عرقیجات و گلاب به پرورش گیاهان دارویی و گل‌ها مشغول هستند.

حتما تا به ‌حال درباره گلاب‌گیری کاشان شنیده‌اید! این مراسم که بهار هر ساله در این شهر برگزار می‌شود، نقش بسیار پررنگی در جذب گردشگر و به‌طبع رونق اقتصادی این شهر داشته ‌است.

ریسندگی، بافندگی، قالیبافی و تولید فرش ماشینی و دستبافت در کاشان رونق بسیار خوبی دارد. بسیاری از فرش‌های تولیدی این شهر به خارج از کشور صادر می‌شود. بدون ‌شک می‌توان با سرمایه‌گذاری آگاهانه و دقیق در بورس کاشان به رونق هرچه بیشتر این صنایع کمک به‌سزایی کرد.کاشیگری، زیلوبافی، سفالگری و… از دیگر صنایع پررونق در کاشان هستند که می‌توان با تزریق سرمایه به رونق هرکدام از این صنایع کمک کرد.

بازار سرمایه و بورس در کاشان

از آن جایی که کاشان از شرایط ویژه‌ای برخوردار است، می‌توان با سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف آن، این شهر را به منطقه‌ای معتبر و پررونق برای صادرات کشور تبدیل کرد. اگر چه کاشان در حال حاضر در بخش کشاورزی و تولید فرش بسیار فعال است، اما می‌توان با سرمایه‌گذاری‌های بیشتر گستره کارآفرینی در این صنایع را بیشتر کرد. بدون‌ شک با کارآفرینی هرچه بیشتر، گامی‌ اساسی در رونق اقتصاد و بورس کاشان برداشته خواهد شد.

گام اول برای ورود به بازار بورس، دریافت کد بورسی است. برای دریافت کد بورسی در کاشان می‌توانید از سامانه آگاه اکسپرس استفاده کنید. در این سامانه ثبت نام سجام و کارگزاری به صورت همزمان و بدون نیاز به پرداخت هزینه انجام خواهد شد. اگر چه این شهر بستر مناسبی برای رشد و توسعه دارد، اما بهتر است پیش‌از هر اقدامی از دانش لازم برای ورود به دنیای بورس برخوردار شوید.

کارگزاری آگاه سال‌های زیادی در حوزه آموزش فعالیت دارد. این مجموعه سعی دارد تا با آموزش‌های درست و دقیق، سطح دانش بورسی را در جامعه بالا ببرد و با این روش، از سرمایه‌های مشتریان نیز محافظت کند. اساتید باتجربه این کارگزاری مشتریان را با مفاهیم اولیه و کاربردی و همچنین تکنیک‌ها و تحلیل‌های اصولی آشنا خواهند کرد. پس از پایان این آموزش‌ها، می‌توان به ‌عنوان یک سرمایه‌گذار وارد دنیای بورس شد.

با شرکت در کلاس‌های آموزش بورس در کاشان می‌توانید با پیچیدگی‌های این بازار پرسود آشنا شوید. پس از آن با تحلیل‌های دقیق بهترین استراتژی معاملاتی را که به افزایش سرمایه شما منجر می‌شود، انتخاب خواهید کرد.

درصورتی که سوالی درباره نحوه سرمایه‌گذاری در بازار بورس کاشان یا چگونگی برگزاری کلاس‌های آموزشی کارگزاری آگاه دارید، می‌توانید با شماره تلفن این مجموعه در شهرتان تماس حاصل کنید. مراجعه به بآشگاه مشتریان یک راه دیگر برای ارتباط با این کارگزاری است.

شهرستان های استان اصفهان
نقشه استان اصفهان
اصفهان کاشان
چادگان گلپايگان
دهاقان لنجان
برخوار نايين
فلاورجان نجف آباد
شهرضا نطنز
اردستان شاهين شهروميمه
خميني شهر آران وبيدگل
خوانسار مبارکه
سميرم تيران وکرون
فريدن خور و بيابانک
فريدونشهر بو يين و مياندشت

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر کاشان کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر کاشان نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در کاشان نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان
کاشان مجتبی کیانی کاشان بلوار مطهریروبروی مسجد قائم ۵۵۵۸۱۱۱۳
کاشان عباس گيوي گیوی ميدان كمال الملك جنب بانك ملي ۵۵۴۶۴۲۴۸
کاشان رضوانه فرزبود خیابان امیرکبیر قبل از ۴راه سلمان فارسی مق ده متری توحید ۵۵۳۳۹۶۹۸
کاشان مرتضی زارعی کاشانی کاشان-بلوار امام رضا-بلوارگلستان-نبش کوچه مریم۱۵ ۵۵۴۲۰۲۵۰
کاشان فاطمه زارعی فسخودی کاشان میدان چهارده معصوم نبش میدان  ۰۳۶۱۵۵۷۳۳۳۴
کاشان مرتضی زمرد کاشان بلوار باهنر جنب بیمه دانا ۵۵۵۴۰۸۲۰
کاشان افسانه  بخشی کاشان خیابان امیرکبیر بالاتر از دندانپزشکی جم جنب املاک رفاه ۵۵۳۱۴۶۱۰
کاشان سیدعباس سیدحسن زاده کاشان دروازه دولت خیابان امیریه جنب بانک شهر ۵۵۴۷۳۰۰۳
کاشان سيد مسعود چهل ستوني خ بابا افضل نبش چهارراه كاشاني ۳۶۱۴۴۵۷۹۷۰
کاشان وحید  کرمانی فر کاشان فاز۲ ناجی آباد روبروی پارک ناژون ۵۵۴۳۳۸۱۳
جهت دریافت خدمات مختلف کارگزاری آگاه شامل:

 

۱- عضویت در شبکه های اجتماعی

۲- همایش رایگان آشنایی با بورس

۳- شرکت در کلاس تحلیل تکنیکال

۴- شرکت در کلاس تحلیل بنیادی

۵- شرکت در کلاس تابلوخوانی

۶- مشاوره رایگان بورسی

۷- خرید صندوق سرمایه گذاری

و …. فرم را تکمیل نمایید

در حال حاضر در بورس فعال هستید؟

کارگزاری آگاه خدمات متمایزی برای شما دارد. با افتتاح حساب در کارگزاری آگاه از خدمات بآشگاه مشتریان که شامل تخفیف کارمزد (با هر سرمایه)، مسابقات با جوایز نقدی ماهانه، وام‌ قرض‌الحسنه و بسته‌های اعتباری است بهره‌مند شوید.

ورود به سیستم افتتاح حساب آنلاین در کارگزاری آگاه

مایلید سرمایه‌گذاری در بورس را آغاز کنید؟

اولین قدم سرمایه‌گذاری در بورس تهران دریافت کد بورسی است. همچنین برای فعالیت اصولی در بورس نیاز به آموزش دارید، با کلیک روی لینک‌های زیر به صفحه دریافت آنلاین کد بورسی و فیلم‌های آموزشی هدایت خواهید شد.

ورود به سیستم دریافت کد بورسی (رایگان)

آموزش بورس در کاشان

آموزش کاشان
کلاس تابلوخوانی بازار و تکنیک های معاملاتی در سایت TSE (کاشان)

تابلو معاملاتی بورس و اوراق بهادار حاوی اطلاعات مفید و جامعی در مورد سهم و ارزش آن در بازار است . تمام رفتار سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی در مورد سهم ها را  می توان از تابلو معاملاتی مشاهده کرد.

اطلاعات بیشترثبت نام

کلاس آموزش مقدماتی بورس در کاشان

هزینه شرکت در کلاس رایگان است. دوره آشنایی با بازار سرمایه مناسب افرادی است که هیچ آشنایی با بازار بورس و سرمایه ندارند ولی قصد ورود به این بازار را دارند. این دوره به صورت کاملا عملی برگزار می ­گردد و متقاضیان را برای ورود به بازار سرمایه آماده می­ کند.
اطلاعات بیشترثبت نام

کلاس آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی بورس

هزینه شرکت در کلاس رایگان است. دوره آشنایی با بازار سرمایه مناسب افرادی است که هیچ آشنایی با بازار بورس و سرمایه ندارند ولی قصد ورود به این بازار را دارند. این دوره به صورت کاملا عملی برگزار می ­گردد و متقاضیان را برای ورود به بازار سرمایه آماده می­ کند.

اطلاعات بیشترثبت نام

کلاس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته بورس

هزینه شرکت در کلاس رایگان است. دوره آشنایی با بازار سرمایه مناسب افرادی است که هیچ آشنایی با بازار بورس و سرمایه ندارند ولی قصد ورود به این بازار را دارند. این دوره به صورت کاملا عملی برگزار می ­گردد و متقاضیان را برای ورود به بازار سرمایه آماده می­ کند.

اطلاعات بیشترثبت نام

کلاس آموزش تحلیل بنیادی مقدماتی بورس
کلاس آموزش تحلیل بنیادی پیشرفته بورس

همكاری با كارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین کارگزاری های رتبه الف کشور، تلاش دارد تا فرهنگ بورس و سرمایه گذاری را در میان اقشار مختلف جامعه گسترش دهد. از این رو اگر می خواهید در زمینه جذب مشتری با ما سهیم باشید و به درامد ثابتی نیز دست یابید، بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

سهام دولتی نوزادان چیست و نحوه دریافت آن چگونه است؟

در ماه‌های اخیر خبرهای زیادی در رابطه با اعطای سهام دولتی به نوزادان منتشر شده است. این سهام در قالب صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی به نوزادانی که پس از سال ۱۴۰۰ متولد شده‌اند، تعلق می‌گیرد؛ مطالب مرتبط معرفی صندوق سرمایه گذاری مشترک آگاه معرفی صندوق سرمایه گذاری همای آگاه صندوق بازارگردانی چیست و چگونه کار می‌کند؟

آشنایی با الگوی هارمونیک سایفر

الگوهای هارمونیک انواع مختلفی دارند و یکی از ابزارهای مهم برای پیش‌بینی روند قیمتی یک دارایی به شمار می‌روند. کمک به شناسایی نقاط احتمالی برگشت روند، نقطه قوت این الگوها محسوب می‌شود. الگوی هارمونیک سایفر به دلیل دقت بالا و قواعد واضح، محبوبیت خاصی دارد اما نسبت به سایر الگوهای هارمونیک کمیاب‌تر است. مطالب مرتبط

الگوی هارامی چیست؟

شناسایی کندل‌ها و تحلیل آن‌ها یکی از اصلی‌ترین اصول در تحلیل تکنیکال است. تحلیل‌گران همواره در تلاش‌اند با استفاده از الگوهای مختلف، ریسک سرمایه گذاری خود را کاهش دهند و به سود بیشتری دست پیدا کنند. هر تحلیلگر می‌تواند از الگوهای متعددی استفاده کند؛ الگوی هارامی هم یکی از همین الگوها است. مطالب مرتبط اسیلاتور

الگوی گارتلی چیست؟

عملکرد هر سرمایه‌گذار در بازارهای مالی به تصمیمات او وابسته است. معمولا این تصمیم‌ها می‌توانند سرنوشت مالی فرد را تغییر دهند و سرمایه او را در نوسان‌های بازار، به سمت سود یا زیان راهنمایی کنند. در مسیر سرمایه‌گذاری مستقیم، ابزارهای تحلیلی نقش چشمگیری در بهبود عملکرد افراد داشته‌اند. در میان این ابزارها، الگوی هارمونیک گارتلی،

کد بورسی چیست؟ آموزش دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه

دریافت کد بورسی و کد معاملاتی اولین گام برای شروع سرمایه‌گذاری در بازار بورس است. قبل از دریافت کد بورسی، لازم است در سامانه سجام نیز ثبت نام کنید. برای این کار کافی است به یکی از روش‌های حضوری و غیر حضوری (آنلاین) اقدام کنید. در این مقاله به صورت کامل نحوه ثبت نام سجام،

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.