بورس فردیس (شعب کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه۱:

البرز، فردیس، جاده ملارد، نبش خیابان گلستان ۲۹(خیابان پیک)، جنب ایستگاه تاکسی، ساختمان پیک، طبقه اول، واحد۲ کد پستی:۳۱۸۷۶۹۹۹۹
۸۲۱۵۴۶۰۳ (۰۲۱) – ۸۲۱۵۴۶۰۴ (۰۲۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در فردیس

  • این روزها بورس یکی از پررونق‌ترین بازارهای ایران است. در شرایطی که نوسانات دلار و سکه بستر ناامنی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و مسکن به سرمایه‌های کلان نیاز دارد، بورس توانسته است بخشی از نقدینگی جامعه را به خود جذب کند. اقبال به بازار سرمایه در قسمت‌های مختلف کشور دیده می‌شود و بورس فردیس نیز می‌تواند بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری باشد. قبل از بررسی شرایط بورس در فردیس کمی درباره شرایط محیطی این منطقه صحبت می‌کنیم.
    شرایط محیطی فردیس

    کرج مرکز استان البرز، و یکی از کلان‌شهرهای بزرگ ایران است که در دامنه رشته‌کوه‌های البرز و در ارتفاع ۱۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد.  جمعیت شهر کرج بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱٬۵۹۲٬۴۹۲ نفر بوده. آب‌وهوای اين استان تحت تأثير سلسله كوه‌هاي البرز، داراي زمستان‌هاي سرد و تابستان‌هاي معتدل است. جنوب استان به دليل مجاورت با دشت، آب‌وهوای خشك و گرم دارد که ويژگي خاص اين منطقه به شمار می‌رود كه از یک‌سو به رشته‌کوه‌های پربرف البرز مي‌رسد و از سوي ديگر به حاشيه يكي از خشك‌ترين بيابان‌هاي ايران منتهي مي‌شود.

    فردیس شهری در همین استان است. شهرستان فردیس از شهرک‌های بسیاری تشکیل شده است از جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد: شهرک ناز، شهرک طلائیه، شهرک طالقانی، شهرک دهکده و … . فردیس امکانات و زیرساخت‌های مناسبی دارد و ظرفیت‌های رشد و توسعه آن فراوانند. نیروی انسانی متخصص، دسترسی آسان به امکانات آموزشی، قابلیت‌های آب‌وخاک، استقرار صنایع استراتژیک و بزرگ، واقع‌شدن بین شاهراه‌های ارتباطی کشور و … مزیت‌های رقابتی اقتصاد و بورس فردیس و استان البرز به صورت کلی است.

  • اقتصاد فردیس

    اقتصاد و بورس در فردیس ارتباط مستقیمی با وضعیت صنعت استان دارد. استان البرز دارای معادن شن و ماسه و زغال‌سنگ باکیفیت بالاست. حدود ۱۵۰ مجوز معدنی و معدن در استان البرز وجود دارد و حدود ۵۰ درصد این معادن، معادن شن و ماسه و مصالح ساختمانی است. مابقی معادن استان نیز شامل زغال‌سنگ، باریت، فلدسپات و نمک می‌شود. در ظرفیت‌یابی‌های جدید آثاری از مس، پلی‌متال، قلع و مولیبدن در استان البرز یافت شده و در حال حاضر اکتشاف تکمیلی آن در حال انجام است.

    بهترین کیفیت مصالح ساختمانی و شن و ماسه در سطح کشوری در حقیقت به استان البرز اختصاص دارد. اقتصاد فردیس نیز از این رونق بهره‌مند شده است. از سوی دیگر نیز معادن زغال‌سنگ استان نیز یکی از قدیمی‌ترین معادن کشور به شمار می‌رود. برای مثال معدن زغال‌سنگ «گاجره» به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین معادن کشور در استان البرز واقع‌شده که در حال حاضر کار اکتشافات تکمیلی آن در دست اجراست.

    ازاین‌رو کرج و فردیس دارای تعداد زیادی واحدهای تولیدی و صنعتی است که در مناطق مختلف شهر یا عمدتاً در شهرک‌های صنعتی متمرکزشده‌اند. برای نمونه دو شهرک صنعتی سیمین دشت و بهارستان مجموعاً بیش از ۴۷۰ واحد تولیدی فعّال دارند و بیش از ۹۵۰ واحد دیگر در مناطق مختلف شهر و حومه آن قرار دارند.

    بازار سرمایه در فردیس

    بازار سرمایه در هر کشور، یکی از مهم‌ترین ارکان اقتصاد به شمار می‌آید که باعث هدایت پس‌اندازها و سرمایه‌های کوچک به فعالیت‌ها با کارایی بالا می‌شود؛ درواقع بازار سرمایه یکی از راه‌های تأمین مالی برای بنگاه‌ها و شرکت‌های اقتصادی است. پذیرش شرکت‌ها در بازار سرمایه باعث شفافیت عملکرد شرکت‌ها و همچنین تأمین مالی برای صاحبان سهام می‌گردد. با توجه به رشد بازار سرمایه کشور در حال حاضر تمامی شرکت‌ها از نوع بزرگ و حتی صنایع کوچک و متوسط می‌توانند در بازار سرمایه پذیرش شوند و سهام خود را در این بازار دادوستد کنند.

    شهر کرج و فردیس با توجه به تعدد شرکت‌هایی که توانسته‌اند وارد بازار سرمایه (بورس و فرابورس) شوند از جمعیت بورسی بالایی برخوردار است. مهم‌ترین شرکت‌هایی که توانستند وارد بازار سرمایه شوند: گروه مپنا – مادیران – اشتاد ایران – هلدینگ دارویی برکت – تولید مواد اولیه دارو پخش – جام دارو و … هستند و باعث می‌شوند بورس فردیس ظرفیت‌های بسیاری داشته باشد.

    گروه کارگزاری آگاه برای ارتقای سطح اطلاعات و دسترسی آسان به آموزش و ورود به بازار سرمایه، سال‌های متمادی است که در شعبه فردیس با ارائه خدمات متنوع از قبیل آموزش، مشاوره و صدور کد بورسی در فردیس در خدمت فعالان و علاقه‌مندان بازار بورس است.

    آموزش بورس در فردیس

    بیشتر افراد در جامعه با کارکرد بورس اوراق بهادار و یا نحوه سرمایه‌گذاری در بورس و فواید آن ناآشنا هستند. بر همین اساس و در راستای ایجاد بستری برای آموزش‌های حرفه‌ای و مناسب بورسی در فردیس، کارگزاری آگاه اقدام به برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی در زمینه‌ آموزش بورس در فردیس کرده است.

    امید است که علاقه‌مندان و فارغ‌التحصیلان، سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار و آتی را به‌صورت اصولی و حرفه‌ای فراگرفته و با فعالیت در این عرصه‌ی اقتصادی علاوه بر کمک به رونق بازار سرمایه، از مزایای اقتصادی در آن نیز منتفع شوند. از همین رو، با مراجعه به شعبه کارگزاری آگاه در فردیس قادر به دریافت کد بورسی در اسرع وقت خواهید بود. شما بعد از دریافت کد معاملاتی، می‌توانید از کلاس‌های آموزشی بهره‌مند شوید.

    گروه کارگزاری آگاه برای ارتقای سطح اطلاعات و دسترسی آسان به آموزش و ورود به بازار سرمایه، در شعبه فردیس با ارائه خدمات متنوع از قبیل آموزش بورس در فردیس، مشاوره و صدور کد بورسی در خدمت فعالان و علاقه‌مندان بازار بورس است.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر فردیس کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر فردیس نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در فردیس نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان فردیس
فردیس علی اصفهانی البرز فردیس کانال غربی خیابان قریشی بازار گلستان طبقه همکف واحد۸ ۳۶۵۰۶۱۹۹
فردیس ابراهیم نجاری البرز-فردیس-فلکه چهارم-خ چهلم(۱۷شرقی)-بعداز اداره ثبت احوال و مخابرات ۳۶۶۵۶۲۶۶
فردیس عباس  يوسف زاده طهراني خ ۱۶ غربي قديم ۴۳ جدید پ ۳ دفتر خدمات ارتباطي ۵۶۱۲۵ ۳۶۵۵۷۵۰۰
فردیس علی رضایی کرج فردیس ابتدای  سه راه حافظیه ابتدای امام حسن پلاک۴۹۹ ۳۶۶۱۷۴۴۷
فردیس خدیجه بیات پور فردیس سه راه حافظیه ، روبروی اداره گاز منطقه فردیس ، مجتمع پارسیان ، طبقه همکف ۳۶۶۴۷۴۸۶
فردیس فاضل معبودی فردیس فل ۴ بین خ ۱۸و۱۷ غربی پ۲۰۲ ۳۶۵۱۳۰۵۳
فردیس لیلا خلیلی البرز فردیس رزکان نو خ سردار جنگل بین زنبق ده و دوازده ۳۶۷۷۸۹۱۸
فردیس مهدی طاهری نیا کرج فردیس رزکان نو خ امیرکبیر ک سورنا قطعه ۴۱ ۰۲۶۳۶۷۷۰۴۴۸
فردیس علی صالح ابادی کرج فردیس – خیابان اهری – خیابان ارکیده شرقی خیابان ۲۰ متری ۳۶۶۷۹۸۱۹
فردیس خدیجه محبی الوارس البرز-فردیس-بین فلکه سوم و چهارم-خیابان چها و یکم غربی- پلاک ۴-طبقه همکف ۰۲۶۳۶۵۲۴۹۳۷

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.